50 volgers · 1023921x bekeken
Wij willen volgend jaar voor het eerst naar Ibiza. Een week en dan 2 of drie feestjes mee pakken.laatste aanpassing 28 juli 2008 09:43
Ik wil volgend jaar ook weer terug, weekje of zo, misschien ietsje langer, ligt er een beetje aan, haha!
Ibiza is echt een eiland om verliefd op te worden!
Ik wil volgend jaar ook weer terug, weekje of zo, misschien ietsje langer, ligt er een beetje aan, haha!
Wij gaan dit jaar voor het eerst. 12 dagen, all inclusive in een hotel in San Antoni. Ben benieuwd wat me te wachten staat
Ik ga iig naar de closing party van Tiesto en Paul van Dijk.
Tip: Ga ZEKER kijken naar een echte "Sunset @ Café Del Mar", ik zeg niet gauw dat je iets moet, maar dit MOET je echt doen! 
Die heb ik vorig jaar gemaakt
En natuurlijk ergens lekker een drankje doen:
De rest staat hier: http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&user=sirsmirnoff&page=16
Aaaah, ik wil terug!
Die heb ik vorig jaar gemaakt
En natuurlijk ergens lekker een drankje doen:
De rest staat hier: http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&user=sirsmirnoff&page=16
Aaaah, ik wil terug!
laatste aanpassing door een beheerder
mmmm
Nature One Wake Up In Yellow - 05 - Einmusik - Ammond.mp3
zeeeeeeeer (te) langzame opbouw, maar zo lekker acidy en dan die break rond 5.20!!
Nature One Wake Up In Yellow - 05 - Einmusik - Ammond.mp3
zeeeeeeeer (te) langzame opbouw, maar zo lekker acidy en dan die break rond 5.20!!
laatste aanpassing
Slecht nieuws...
Afgelopen zaterdag is de 33 jarige Amerikaanse producer /remix Eric Tadla overleden. Eric werd bekend met onder andere EnMass en zijn vele producties en remixen samen met Randy Boyer. Vorig jaar kwam op Flashover Recordings nog hun track 'Stemcell' uit, die zelfs op de Elements Of Life DVD van Tiësto kwam.
{argument 'id' ontbreekt}
R.I.P.
Meer info kun je trouwens hier vinden: http://trance.nu/v4/forum/viewtopic.php?t=157327
Afgelopen zaterdag is de 33 jarige Amerikaanse producer /remix Eric Tadla overleden. Eric werd bekend met onder andere EnMass en zijn vele producties en remixen samen met Randy Boyer. Vorig jaar kwam op Flashover Recordings nog hun track 'Stemcell' uit, die zelfs op de Elements Of Life DVD van Tiësto kwam.
{argument 'id' ontbreekt}
R.I.P.
Meer info kun je trouwens hier vinden: http://trance.nu/v4/forum/viewtopic.php?t=157327
Zag dat mijn tweede remix van Carte Blanche nu ook was uitgebracht.
Die ene remix wordt vet vaak gedraaid man. En heb 'm dus ook al regelmatig gehoord en kan nu echt zeggen dat je zeer goed geslaagd bent!
Verder: Tomorrowland moeten missen ivm autopech
Verder: Tomorrowland moeten missen ivm autopechWe strandden vlak voor Antwerpen met een kapotte koppakking en daardoor kapotte motor. Auto total loss, geen Europadekking met ANWB... om 17.00u vertrokken thuis en om 23.45 weer terug an een lange dag van wachten, stressen en heel hard balen.
sjezus, das kut zeg
33 jarige Amerikaanse producer /remix Eric Tadla overleden.
33 jaar
Hoe is hij overleden??
donateur
Brrrrrrrrr
Die ene remix wordt vet vaak gedraaid man. En heb 'm dus ook al regelmatig gehoord en kan nu echt zeggen dat je zeer goed geslaagd bent!
Thanks
33 jarige Amerikaanse producer /remix Eric Tadla
Oorspronkelijk was hij Pools.
Hij woonde in amerika
I know
:Pnee okee...maar dan spreek je van een poolse producer wonend in amerika
donateur
nouja... ik ben oorspronkelijk spaans maar ben toch echt geen spanjaard
donateur
Wanneer vertrek je Jus?
donateur
Cool!
Wij gaan vrijdag ochtend, dus zie je vast op t terrein
En zaterdag komen we smiddags even op de camping koekeloeren
Wij gaan vrijdag ochtend, dus zie je vast op t terrein
En zaterdag komen we smiddags even op de camping koekeloeren
donateur
Nope, Quicky was met geen stok een tent in te krijgen 
Daarom wil ik perse zaterdag wel even langskomen om de sfeer op te snuiven want stiekum was de camping het coolste vorig jaar
Achteraf gaat t niet zo lekker met me dus is t wel fijn hoor, lekker slapen in een hotel met douche en bad en stilte
Daarom wil ik perse zaterdag wel even langskomen om de sfeer op te snuiven want stiekum was de camping het coolste vorig jaar
Achteraf gaat t niet zo lekker met me dus is t wel fijn hoor, lekker slapen in een hotel met douche en bad en stilte
Nope, Quicky was met geen stok een tent in te krijgen
Luxe hoor
Het is voor mij alweer lang geleden dat ik ben wezen camperen en ik vind het wel wat hebben
ben geen campeer type maarja, lijkt me toch wel vet
ghehe
nooit gedacht dat ik ooit n tent zou kopen
maar N1-kamperen is met niets te vergelijken
sfeertje is zo super
Met pijn in mijn hart dit jaar Nature One overslaan
ik zal n appelmoesje op je nemen heur
Het is voor mij alweer lang geleden dat ik ben wezen camperen en ik vind het wel wat hebben
Kamperen is juist superleuk, alleen ik krijg al jaren geen vrienden mee, dus vandaar is het bij mij ook al even geleden. Ik vind het wel wat hebben, al ben ik ook niet voor de primitieve variant, wel gewoon op een camping met fatsoenlijke toiletgebouwen.
N1-gangers, veel plezier allemaal!
Matt P als je dit leest: kheb genoten van je mix 214 in de bus vanochtend!
Thanx!... Inmiddels zijn 215, 216 en 217 ook al uit, al is 217 wel iets totaal anders (jumpstyle/hardstyle... vind ik ook wel eens lekker soms..)...
Nu even een rustpauze en dan volgende maand ofzo weer op zoek naar fotomodellen voor de cover van 218.......
fotomodellen voor de cover van
waarom zet je niet jezelf erop
Ook van mijn kant, alle Nature One gangers, maak er een mooi feest van en super veel plezier! 
Ik hoor / zie het allemaal wel weer!
Over 10 minuten is het tijd voor Corsten's Countdown met Ferry Corsten. Vandaag de Top 10 van juli!
Download link: http://www.di.fm/mp3/trance.pls
Enjoy!
Ik hoor / zie het allemaal wel weer!
Over 10 minuten is het tijd voor Corsten's Countdown met Ferry Corsten. Vandaag de Top 10 van juli!
Download link: http://www.di.fm/mp3/trance.pls
Enjoy!

![][ Tim ][](/images/user/633151_827251.jpg)