Partyflock

Forumonderwerp · 622085
Het is over 5 weken al weer zo ver!! DE KERMIS van het jaar staat dan op het punt te beginnen, dus mocht je in de buurt zijn >>>> Kom langs en drink 1 of 100 biertjes!!

Kermis maakt een jaar weer een beetje goed!!

Goeroe
what a joy

Is kermis van het jaar niet in tilburg?
of nog beter , antwerpen?

KERMIS zuigt... :kots: :P

Ja???? :D
kermis heemskerk, paar biertenten en een draaimolen. als je bier gaat halen kan je beter een regenjas aantrekken tenzij je er geen probleem mee hebt om zeiknat te worden :p

Mee eens FUKKER :D
Ja leuk man zo'n boerezuipkermis :S

"Ja leuk man zo'n slik en snuiffeest vol wannabe-nazi's die zichzelf whitejunkie noemen :S"
Artiest Maus
Kom langs en drink 1 of 100 biertjes!!

Drink???????????? :D

Gooien bedoel je ;)
"Ja leuk man zo'n slik en snuiffeest vol wannabe-nazi's die zichzelf whitejunkie noemen "

Hehehe. Wannebe nazi? ik? Gelukkig ken je me nie ook verder :)
Artiest Magic
de kermis van het jaar is net afgelopen man!!!!

hier in tilburg!!!

kermis heemskerk is egt wel bruuuuut!!!!(Y)(Y)
Kermis heemskerk ckers gekkehuis!!!!!:bier:
laatste aanpassing

NATUURLIJK DE BESTE KERMIS, ALTIJD VET GEZELLIG DAAR..!!

WHiTeJuNKie SC © 28 juli 2003 15:01
Ja leuk man zo'n boerezuipkermis

Ravepoes 28 juli 2003 15:14
"Ja leuk man zo'n slik en snuiffeest vol wannabe-nazi's die zichzelf whitejunkie noemen

Allebij ongelijk :)

Ten eerste heemskerk is geen boerendorp.. En al was dat het wel, het is er gezellig.. :)

En wat is er mis met slikken en snuiven? Het is ongezond, maar wel leuk om te doen.. :/
En waarom is hij een nazi..? Ik heb geen racistische opmerkingen gezien enzo.. :)

Zo.. Geen ruzie hier :)
Hehehe alles wat nie uit denhaag komt is boeren :P

Nee hoor je heb gelijk, ag het is maar internet he ;)

$tampwijffie ik bedoel het contrast. hij vooroordelen, ik vooroordelen...

En in jouw opmerking van gelukkig ken je me verder niet kan ik me ook wel vinden whitejunkie :D.
laatste aanpassing
hahahahahah heemskerk, hahahaahahaha
Mja zijn wel allemaal weer blij :P
kijk dat schept nou weer geen band, maar goed ik begin alvast op te warmen!

Pak ff een biertje, wil iemand anders er ook soms een??

G
nou eerst dan die van santpoort daarna die van beverwijk en dan krijgen we een paar weken later die van heemskerk en in de feestweken ook nog ff een paar feesies mee pakken dus dat word een leuke maand zuipen en slikken snuiven
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
HEEMSKERK DIE .... EZELS.........WHAHAH­AHAH WATJES. deze "mannen" zuipe een beetje en hebbu nog genees genoeg puf om daarna naar de echte kermis te gaan...........LIMME­R KERMIS 12-13-14-15 SEPTEMBER
dit is een ZUIPkermis en ik ben er trots op
hahahahaha, ik was er vorig jaar nog ffies heen gegaan! Nou er was echt geen ene hol aan!! Een kermistent waar niet eens met bier wordt gegooid of gedanst!! Leuke zuip kermis
Kermis zuigt!
Heemskerk zuigt!

Kermis in Heemskerk zuigt keihard!
CodeSuperb :respect:

whehehehe Heemsdorp :9
Maar eerst komt de santpoortse feestweek nog. En dat is elk jaar ook weer een toppertje. En dan mag de andere kant van het kanaal beginnen.
De Heemskerkse kermis is qua muziek helemaal ruk. Veel dronken mensen die alleen deze 3 dagen in het jaar iets durven of iets durven te zeggen is ook ruk. Onder het bier gegooid worden is nog meer ruk. Toch zijn het 3 fantastische dagen puur vanwege de gezelligheid; sfeer, bijkletsen, dronken mensen observeren/in de maling nemen, paardenkonten kijken. Wat ik bedoel is als je hier uit de buurt komt is het top als je hier een keer zou komen kijken vind je het waarschijnlijk (codesuperb taal) keihard zuigen!!!!!!

:gaap: santpoordse feestweek :gaap:
:cocktail: heemskerkse feestweek :cocktail:
heemskerkse is het gezelligst van hier in de buurt
de andere zyn vet saai :Z

whieeeeeeeeee
Heemskerkse kermis
whieeeeeeeeee

:bounce: :bounce:
NOU de satpoortse steek week is toch het leuks en daarna die van de wijk en dan pas van heemskerk

en die van IJMUIDEN zelf is niet leuk
Limmen? Daar waar je in 10 seconden doorheen bent? Zuid-Scharwoude en Warmenhuizen kermis zijn het ergst en leukst. :)
Tilburg (dat soort) kermis is geen moer aan. Daar moeten ze het drinken nog leren. :)
Maar de santpoortse en de beverwijkse blijven toch het leuks.(k)

:S:S die van de wijk is duz echt niet leuker dan die in heemskerk~!

woon zelf wel in de wijk maar toch is die in heemskerk beter~!
neuhhhhh.... in beverwijk gooien ze tenminste niet met bier (drankmisbruik) ;)

In beverwijk drinken ze het gewoon op ;)
Inderdaad maus!
Ben het met je eens maus!
Maar het alleen zo jammer dat er altijd weer matte is.
Daar heb ik nooit last van gehad :)
Dan heb je het zeker nooit in de gaten.

Santpoortse feestweek is volgens mij veel leuker en die begint zaterdag :d

kermis heemskerk is de gezelligste kermis geloof mij maar:D

lekker flink zuipuh dus mensen gewoon komen:D
laatste aanpassing

heemskerkse kermis is gewoon toppie(Y)

gatver, stomme k*tkermissen.. ooit vond ik t wel super, maar sinds ik die housefeesten ken, mogen van mij al die domme kermissen de grond in zakken... idd stomme dronke (agressieve) gasten... rot op met die eikels! en dan nog wat... goeroe: als je bier haalt hoor je t op te drinken ipv dat je t over iedereen heen keilt, ik bedoel maar, stelletje fuckin nono's lusten n t gewoon niet! stelletje slappelingen!
ennuh whitejunkie, dan nog wat: Den Haag is geen stad hoor, dus ook dat zijn boeren zekers? huh? hahah... Den Haag heeft GEEN STADSRECHTEN, coooool he? hihihi... nou mensen... ik weet nie wie er nog naar t feest der feesten gaat... Dancevalley, maarr ik wens jullie allemaal een hoop plezier en lol daar, tot dan he....

(k) c
laatste aanpassing

nou ik vindt kermis altijd wel gezellie:D

[Cite]HEEMSKERK DIE .... EZELS.........WHAHAH­AHAH WATJES. deze "mannen" zuipe een beetje en hebbu nog genees genoeg puf om daarna naar de echte kermis te gaan...........LIMME­R KERMIS 12-13-14-15 SEPTEMBER
dit is een ZUIPkermis en ik ben er trots op[/cite]

Limmen, daar wil je wonen.. :/ Wat lul je nou met je ezels..? Ik ben der ook een.. Ik bedoel.. Je bepaald toch niet waar je woont..? En wees er maar trots op, dat je veel zuipt.. Ik hoop voor je dat je een alcoholist word en gauw dood gaat :@

ZO MENSEN ZOEKEN JULLIE NU NOG RUZIE? KOM DAN MAAR FF HIER.. :DEVIL:

Kermis zuigt!
Heemskerk zuigt!

Kermis in Heemskerk zuigt keihard!

Oke.. Met de eerste regel ben ik het bijna met je eens.. :/

De 2e regel heb jij nix over te zeggenn..

En die 3e.. Ik vind het wel de leukste kermis tot nu toe.. :/

wonne... ik ben het met je eens(Y)

mensen loop niet zo te zeiken!
als je er nog nooit heen ben gegaan!

nou mij gezegte is: dat ik het wel gezellig vindt en wat jullie zeggen boeit me niet!

en schagen ze kermis is ook toppie dat is echt een gabber stad:P:D

Schagen kermis is ook toppie de enige kermis waar je mij nooit zult vinden is Akersloot en Limmen kermis gewoon echt om te :kots: die mensen zijn zo.. euhm.. één..:S Ze trappen iedereen weg die niet uit dat dorp komt.. :kots: :kots: :kots:

O Pris... Effe tussendoor waneer spreken we weer af..? :D