66 volgers · 646155x bekeken
Hier nog een mail die 'k vandaag toekreeg =
Onlangs heeft u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.
Onderwerp
Nike Air Classics Big Windows
Discussiethread
Reactie Via e-mail (Rick) 05/01/2015 11:53 AM
Hi Michael,
Helaas hebben wij inderdaad de Nike Air Max Classics voorlopig stil gezet.
Persoonlijk draag ik iedereen op op zoveel mogelijk feedback te geven zodat de productie weer word hervat.
Bij deze sta jij er ook bij!
Hoe meer vraag wij krijgen voor de Classics, hoe groter de kans is dat ze weer worden opgenomen in het programma.
Ik heb mijn laatste paar via gabber wear besteld, maar hun voorraad raakt ook op.
Hou in elk geval onze website in de gaten, als ze weer terugkomen, zijn wij de eerste die ze hebben.
Onze launch calendar geeft informatie over sommige producten die opnieuw voorraad krijgen of over nieuwe releases:
http://insider.nike.com/uk/
Op deze manier blijf je altijd up-to-date over onze voorraad en aankondigingen. Als je je aanmeld op Nike.com zal je altijd op de hoogte gehouden worden met de laatste releases.
Deze kan je ook volgen op onze Twitter en Facebook.
Nike Twitter: NikeiD Twitter: Nike Facebook:
https://twitter.com/nikestoreeurope https://twitter.com/nikeid https://www.facebook.com/nike
Als je eventueel meer vragen heb, hoor ik dat graag!
Prettige dag nog Vincent,
Rick
Nike.com klantenservice
Automatische reactie 03/01/2015 04:33 PM
Onlangs heeft u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.
Onderwerp
Nike Air Classics Big Windows
Discussiethread
Reactie Via e-mail (Rick) 05/01/2015 11:53 AM
Hi Michael,
Helaas hebben wij inderdaad de Nike Air Max Classics voorlopig stil gezet.
Persoonlijk draag ik iedereen op op zoveel mogelijk feedback te geven zodat de productie weer word hervat.
Hoe meer vraag wij krijgen voor de Classics, hoe groter de kans is dat ze weer worden opgenomen in het programma.
Ik heb mijn laatste paar via gabber wear besteld, maar hun voorraad raakt ook op.
Hou in elk geval onze website in de gaten, als ze weer terugkomen, zijn wij de eerste die ze hebben.
Onze launch calendar geeft informatie over sommige producten die opnieuw voorraad krijgen of over nieuwe releases:
http://insider.nike.com/uk/
Op deze manier blijf je altijd up-to-date over onze voorraad en aankondigingen. Als je je aanmeld op Nike.com zal je altijd op de hoogte gehouden worden met de laatste releases.
Deze kan je ook volgen op onze Twitter en Facebook.
Nike Twitter: NikeiD Twitter: Nike Facebook:
https://twitter.com/nikestoreeurope https://twitter.com/nikeid https://www.facebook.com/nike
Als je eventueel meer vragen heb, hoor ik dat graag!
Prettige dag nog Vincent,
Rick
Nike.com klantenservice
Automatische reactie 03/01/2015 04:33 PM
Hou in elk geval onze website in de gaten, als ze weer terugkomen, zijn wij de eerste die ze hebben
Hou in elk geval onze website in de gaten, als ze weer terugkomen, zijn wij de eerste die ze hebben
Heey mensen, ik ben op zoek naar een paar Air Max Classics (vrouwenmodel) die van binnen van leer zijn gemaakt. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Het maakt me niet zoveel uit of ze echt of fake zijn, en tweedehands vind ik ook geen groot probleem.
Edit: is het soort model dat ik bedoel trouwens een speciale uitvoering ofzo? Of is het gewoon maar net eventjes dat het ene paar van binnen met leer bekleed is, en de andere niet?
Edit: is het soort model dat ik bedoel trouwens een speciale uitvoering ofzo? Of is het gewoon maar net eventjes dat het ene paar van binnen met leer bekleed is, en de andere niet?
laatste aanpassing
Hoi ik ben op zoek naar een stoere gabber met nikeairmax classics. Heb zelf 12 paar airmax classics (maat 45/46) wie kan/wil er ruilen? nikeairmaxboy@outlook.com
Is maar net welke uitvoering je hebt idd. Je kunt eens kijken op ebay.
Hallo mensen
ik weet inmiddels na wat research dat de site www.mostbrand.nl goeie fake schoenen verkoopt.
maar mijn vraag is wie heeft hier al eens besteld?
ik wil samen met een groepje vrienden 8 paar bestellen.
mij werd verteld dat als je besteld dat er grote kans is dat je douane kosten moet betalen.
okee prima, dan nog kom ik op 60 a 70 euro.
mijn vraag is of de schoenen weg gewoon aankomen?
zijn er mensen die daar zo aantal besteld hebben en gewoon hebben ontvangen?
ik weet inmiddels na wat research dat de site www.mostbrand.nl goeie fake schoenen verkoopt.
mij werd verteld dat als je besteld dat er grote kans is dat je douane kosten moet betalen.
Hallo mensen
Ik heb 5 schoenen besteld met een vriend van mij. Ik moest vgm zo'n €40 betalen aan de deur. Als je vaker maxjes hebt gehad dan zie je wel dat ze nep zijn, maar voor een leek of van veraf zie je het bijna niet
Hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen
laatste aanpassing
Ik heb 5 schoenen besteld met een vriend van mij. Ik moest vgm zo'n €40 betalen aan de deur. Als je vaker maxjes hebt gehad dan zie je wel dat ze nep zijn, maar voor een leek of van veraf zie je het bijna nietZe voelen wel heel dun aan. En kans dat je schoen is uitverkocht terwijl dat niet op de site staat is erg groot. Zat zo'n 2 weken te klooien over de mail totdat we eindelijk onze schoenen wouden. En duurt vgm weekje ofzo tot ze er zijn.
Hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen
bedankt voor je snelle reactie.
ik hoorde dus dat de douane ze inneemt als ze nep zijn, vandaar mijn vraag.
beetje dubbel dat je ze wel extra moet betalen maar dat ze dus niet zien dat ze nep zijn.
maargoed.
graag hoor ik van meer mensen wat hun ervaring is.
bedankt voor je snelle reactie.
ik hoorde dus dat de douane ze inneemt als ze nep zijn, vandaar mijn vraag.
beetje dubbel dat je ze wel extra moet betalen maar dat ze dus niet zien dat ze nep zijn.
maargoed.
Is helemaal goed joh
De schoenen krijg je wel helemaal ingetapet en plat geperst in een doos en denk dat dat van de fabriek is en niet de douane. Voor de kreukels door het platpersen heb ik ze vol gedrukt met papierproppen en paar dagen laten staan
laatste aanpassing
s helemaal goed johIk vind zelf ook fijn als er mensen met ervaring met dit soort dingen je kunnen helpen
De schoenen krijg je wel helemaal ingetapet en plat geperst in een doos en denk dat dat van de fabriek is en niet de douane. Voor de kreukels door het platpersen heb ik ze vol gedrukt met papierproppen en paar dagen laten staanAls je pech hebt kan door het platpersen sommige kreukels blijvend zijn. Dat had ik met 1 paar bij de hak, maar als je ze draagt merk en zie je er toch weinig van
okee ook wel goed om te weten.
je krijgt er dus geen orginele doos bij??? per paar zegmaar?
is misschien oo wel goed om dan bepaalde modellen te laten liggen ( paar vrienden willen adidas met een harde hak ofzo.
laatste aanpassing
okee ook wel goed om te weten.
je krijgt er dus geen orginele doos bij??? per paar zegmaar?
is misschien oo wel goed om dan bepaalde modellen te laten liggen ( paar vrienden willen adidas met een harde hak ofzo.
Nee ze proppen die schoenen gewoon in een kartonnen doos en plakken er rollen plakband omheen
Wie weet er een betrouwbare site waar je nep Classics kan bestellen ?
www.techniosdays.be
Wel een mail gestuurd naar Nike. Als iedereen nou gewoon lekker om classics blijft vragen, komen ze vast en zeker weer terug...
Jup heb ik ook gedaan. Gewoon raar dat je je favoriete sportschoen en het lekkerst lopende model van nike gewoon niet meer normaal kunt kopen.
aliexpress
http://nkgoednl.com/
weet alleen nie of deze betrouwbaar is