65 volgers · 639546x bekeken
vind t echt jammer dat de nikies van tegenwoordig er niet uit zien..ben wel blij dat er sinds kort steeds meer soorten komen met de kleurenstelling van de oudere nikies, wil ook weer nieuwe, nog ff afwachten8)
je doet nou net of er de laatste tijd geen oude modellen uitgebracht zijn en er alleen maar lelijke modellen te koop zijn
persian serie, varsity red en de pink variant, beige met blauw (ook oude cw), de wit met groene die laatst uitgebracht zijn ook vet.
Natuurlijk worden er ook de witte en zwarte uitgebracht, voor ons zijn die te simpel, maar dat soort schoenen zijn de meeste mensen toch naar op zoek
je doet nou net of er de laatste tijd geen oude modellen uitgebracht zijn en er alleen maar lelijke modellen te koop zijn
ben wel blij dat er sinds kort steeds meer soorten komen met de kleurenstelling van de oudere nikies
zeg ik hier niet t tegenovergestelde dan?
Val in de kindermaten en daar zijn lang niet altijd mooie in te vinden.
Koop ze altijd in Beverwijk, helaas 9 van de 10x heb ik een monsterpaar vanwege mijn maat (36.5 leer 36 stof)en die gaan toch niet zo lang mee of zijn ze bij jullie ook na een jaar ook versleten? (Naden los, lip bij neus los) Of draag ik ze teveel
Iemand een idee voor een paar stoere, zonder kauwgomballen kleurtjes?
Thanks
Koop ze altijd in Beverwijk, helaas 9 van de 10x heb ik een monsterpaar vanwege mijn maat (36.5 leer 36 stof)en die gaan toch niet zo lang mee of zijn ze bij jullie ook na een jaar ook versleten? (Naden los, lip bij neus los) Of draag ik ze teveel
Iemand een idee voor een paar stoere, zonder kauwgomballen kleurtjes?
Thanks
Er zijn genoeg mooie max90's te koop op dit moment.
Muah ze hebben allemaal iets wat ik niet zo mooi vind, en als een schoen me niet gelijk aanspreekt koop ik hem al niet want dan weet ik toch dat ik na 2 weken er echt op uitgekeken ben.
Muah ze hebben allemaal iets wat ik niet zo mooi vind, en als een schoen me niet gelijk aanspreekt koop ik hem al niet want dan weet ik toch dat ik na 2 weken er echt op uitgekeken ben.Vind de kleurencombinaties maar vreemd momenteel...
is genoeg te krijgen overal
wa voor iets zoek je
kijk eems bij footlocker.
daar hebben ze vaak hele mooie bij de kindermaten staan waarvan ik baal dat er geen grote zijn
super, dank je wel! ga deze week eens kijken of het wat is.
Vraag me af of die wel echt zijn. Denk het haast niet.
Zijn in het écht uitgeweest, ( de CW ) maar vraag me af of deze foto wel echt is idd.
gezocht maatje 39 ? weet iemand waar ik deze kan vinden ?
Misschien nog op ebay ^^
Hehe ben eindelijk geslaagd, zijn alleen geen classics geworden
https://partyflock.nl/albumelement/77459051:nieuwe_aanwinst
Kon niet slagen met de classics, en vond deze wel grappig lang leve de bazaar!
https://partyflock.nl/albumelement/77459051:nieuwe_aanwinst
laatste aanpassing
Skoop bedankt!
voor de welke
wat kosten kindermatjes nou bij de bazaar ?
en beetje praten..
scheelt je soms 10 euro per paar
Precies kochten 1 paar voor mijn man en 1 paar voor mij samen voor 130,-
wat kosten kindermatjes nou bij de bazaar ?
Ligt er aan deze waren dan geloof ik 70 euro, inclusief korting maar heb ook wel eens 50 en 65 euro betaald.
Wij gaan eigenlijk nooit naar het betaal gedeelte, hebben toch het gevoel dat ze daar meer vragen ze hebben wel iets meer keus maar echt een wereld van verschil nee dat niet.
En we gaan ook altijd rond een uur of 10 zondag morgen, we hebben een peuter van 2.5 die altijd vroeg wakker is dus ja dan is het makkelijk.
Voordeel is wel dat het dan niet druk is waardoor je effe makkelijker kan lullen met die verkopers.
Wij gaan eigenlijk nooit naar het betaal gedeelte, hebben toch het gevoel dat ze daar meer vragen ze hebben wel iets meer keus maar echt een wereld van verschil nee dat niet.
betaalde gedeelte staan toch nog een hoop schoenen dieje in het andere gedeelte niet ziet
vooral veel us modellen
prijzen ongeveer hetzelfde

![[IMB]Loentjee](/images/user/180319_1722609.gif)