Partyflock

Forumonderwerp · 621599
Waarschuw beheerder
wat hebben julie het liefst een jongere of oudere partner
Waarschuw beheerder
donateur
lautjuuuh dat zal nog wel veranderen over een jaar of 20

Waarschuw beheerder
Plons» zal wel ja...
Waarschuw beheerder
kan allebei, maakt me echt niet uit.
Waarschuw beheerder
Gewoon mijn eigen leeftijd met een + en - 10 jaar tolerantie, belangrijkste is dat er raakvlakken zijn en zij net als ik 24 uur per dag bezig is met dance muziek!... :)
Waarschuw beheerder
liefde kent geen grenzen... maar het liefst heb ik ze alle2 :devil:

Waarschuw beheerder
leeftijd maakt me niet zo veel uit.....

Waarschuw beheerder
oudere, jongens die jonger zijn zo verschrikkelijk kinderachtig waar ik echt niet tegen ken in relatie. Hoewel je wel lol d'rmee ken hebben. Denk tog dat ik meer volwassen persoon zoek:S

Waarschuw beheerder
donateur
maakt mij niet zo heel veel uit..
maar t moet wel binnen de grenzen blijven..
max. 3 jaar jonger.. en ouder maakt niet zoveel uit.. :devil:
Waarschuw beheerder
ee ik heb liever een jonge die ongv 3 weken jonger is ma eg niej veel jonger hoor :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand die een paar jaar ouder is
Waarschuw beheerder
donateur
wat ouder

Waarschuw beheerder
donateur
trouwens, 'paspoortleeftijd' loopt niet altijd gelijk met 'geestelijke leeftijd'... er zijn zát mensen van 30 die zich al als een ouwe lul/kut gedragen, net zoals er mensen zijn van dik in de 40 die eigenlijk nog hartstikke jong zijn :)
Waarschuw beheerder
Helemaal gelijk DarkSkywise... Waar ik niet goed tegen kan zijn mensen die menen dat je je absoluut naar je paspoortleeftijd moet gedragen... En die vinden dat je boven de 20 niet meer naar party's mag gaan en dat je boven de 25 een wandelstok nodig hebt en boven de 30 in een schommelstoel achter de geraniums moet zitten...

Waarschuw beheerder
ik heb zelf vaak een oudere vriend.. maar dat is dan toeval ik val op iemand en of ie nou 18 is of 21.. dat heb ik niet voor het zeggen en iemand kan 18 zijn en zich ouder gedragen of iemand kan 21 zijn en zich veel jonger voordoen.. maar ik val wel op wat volwassener types

Waarschuw beheerder
donateur
ouder

Waarschuw beheerder
tussen de 18 en 26. Maar meestal zijn ze van mijn leeftijd ongeveer

Waarschuw beheerder
liever ouder..maar als het goed klikt.
Maar geef jongens die jonger zijn niet echt een kans..
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik 15 was heb ik wel wat gehad met een jongen van 22... MAar dat was meer van zijn kant, whehe ik was nie zo gek van hem...

en nu... ?
Nu heb ik een jongen die euu ja iets minder als een jaar jonger is, en op hem ben ik écht (L)... Whehe dus dan heb ik m liever iets jonger;)

Waarschuw beheerder
donateur
toch valt het me wel op dat de meeste 'zoekende' vrouwen van ± 23 tot 45 voornamelijk op zoek schijnen te zijn naar een 'sportieve, goeduitziende man' van rond de 30... helaas is die categorie dus zó in trek dat alle goeien dus inmiddels wel bezet zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
geestelijk maakt het niet zoveel uit bij mij...

:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maakt niet zoveel uit
het liefst ouder maar jonger is ook geen problemos

Waarschuw beheerder
ouder ..
Waarschuw beheerder
Meestal als ik iemand leuk vind.. blijken ze altijd jonger te zijn!kwil geen vriendin die zich elke avond met anti-rimpelcreme moet insmeren voor dr overdag een beetje goed uit te zien!

Waarschuw beheerder
een ouder iemand! (y)

Waarschuw beheerder
uhm ja maak eg niet uit,je ken wel een ouder iemand hebbe maar die een enorme etterlijer is of een jonger iemand die eg een poepie is....

Waarschuw beheerder
Absoluut een ouder iemand!!! Als je een jonger iemand hebt is dat in het begin misschien leuk en maakt het niets uit maar als de relatie bevorderd kom je toch grote verschillen tegen en werkt het dus gewoon niet.. Erg jammer maar het is in de meeste gevallen wel zo..

Waarschuw beheerder
jonger :)
Waarschuw beheerder
Doe mij maar wat jaartjes ouder !! De meeste jongens rond mijn leeftijd zijn kleuters :)

Waarschuw beheerder
Tja, leeftijd maakt niet heel veel uit.

Als er maar chemie is. Een meisje moet wel minimaal een jaartje of 18 zijn, anders schiet het vaak tch niet op.
Waarschuw beheerder
Val meestal op oudere jongens, maar heb de afgelopen 2 maanden 2 jongere jongens leren kennen die echt superleuk zijn. Maar ik zou dr zowieso niks mee willen, ben wat denken & doen betreft toch wat volwassener.

Had laatst ook zoiets: Mijn vriendin stelt me voor aan haar neefje, echt een super lekkerding!!
Mooi, groot, beetje gespierd, en echt een mooi koppie!
Dus ik zeg tegen haar: Oeh lekker ding hoor, jouw neefje!
Zegt ze: Als je het maar uit je hoofd laat, want hij is nog maar 14 wordt eind dit jaar 15!!!

:S:S:S

Waarschuw beheerder
op een ouwe fiets moet je het leren maar op een jonge heb je garantie........!!!!­!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehe ik hou wel van een standje ouder..
:yes:Als ze maar niet getouwd is/geweest, en/of kinderen heeft

Waarschuw beheerder
zeker ouder!!!! is coooler whoeiiiiiii

Waarschuw beheerder
Wat maakt het allemaal uit... Als je elkaar goed bij elkaar voeld dan is het toch in orde.
Waarschuw beheerder
2robuuste Nou ik ben wel getrouwd geweest en heb 2 kinderen maar toch heb ik nu een vriend en die is jonger...
En dat jongere bevalt me eigenlijk prima....Ja ik hou het bij jonger

ps: Robuuste ik vind je nog steeds lief hoor hahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maakt mij nix uit ken ook een meisje waar ik gek op ben en waar ik mee omga .
en die is ook pas 14 en ik 21 .
en iemand die er over klaagd.bv vrienden die klagen dat zijn geen vrienden.
die moeten blij zijn voor jou.
dus het gaat er om wat je voor elkaar voeld en als dat dus goed zit maakt de leeftijd geen moer uit.
want wat maakt het uit 14en 21
of 21 en 28 daar klagen ze niet over
maar over 14 en 21 wel.
klopt niet helemaal he!! scheeld net zoveel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de-witte! FOEI

klaagt
voelt
scheelt
laatste aanpassing
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
kheb altijd oudere vriendjes gehad, en nu voor het eerst een jonger vriendje, en dat bevalt me goed!! :D ben helemaal in :LIEF: en dat we 2 jaar verschillen merk ik echt niet, we horen gewoon bij elkaar.. :)

Kris
Waarschuw beheerder
ben het helemaal eens met darkskywise!

[trouwens, 'paspoortleeftijd' loopt niet altijd gelijk met 'geestelijke leeftijd'... er zijn zát mensen van 30 die zich al als een ouwe lul/kut gedragen, net zoals er mensen zijn van dik in de 40 die eigenlijk nog hartstikke jong zijn ]..

ik heb trouwens meestal wel jongere vriendjes..

Waarschuw beheerder
is allemaal verschillend. Mijn ex was ik iets ouder maar die gozer was wel zow volwassenen als maar kon..
maar die 23-jarige van hieronder int zuiden die zijn triest..(ask friends) volges mij is da de leeftijd waarmeej ze definitief helemaal uitgepuberd zijn maar laatste jaar t zwaarste is ofzow :/

conclusie: maakt nie uit alst maar klikt (oeh lekkah standaard)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb liever jongens die ouder dan mij zijn... paar keer gehad met jongens van dezelfde leeftijd maar was niet echt goed bevallen :S

Waarschuw beheerder
liever ouder...
Waarschuw beheerder
age ain't nothing but a number :)

Waarschuw beheerder
Tja, meestal zijn mijn vriendinnen wat jonger, ben zelf zo gek als een deur, dus intereseert me geen reet :-p
Het moet gewoon klikken, en dan maakt leeftijd niks uit als je beide stapel bent :devil:

Waarschuw beheerder
voornamelijk op zoek schijnen te zijn naar een 'sportieve, goeduitziende man' van rond de 30... helaas is die categorie dus zó in trek dat alle goeien dus inmiddels wel bezet zijn

ik vind die mannen over het algemeen maar SAAI