Partyflock

Forumonderwerp · 621428
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je ook wel is dat je naar een feest wil en dat niemand zin heeft :( Of iedereen is op vakantie :frusty:
Ik heb ook niet echt een vast clubbie mensen waar ik altijd meega en dan word t ook lastig...Baal r best wel van want moet veel feeste missen door die lowbudget mensen om me heen of mensen die geen zin meer hebbe om te gaan...

Waarschuw beheerder
een pakkie...? pakkie peuken? die gaan mee inderdaad! hihi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
neee pakkie kauwgom :yes:

Waarschuw beheerder
dan liever smintjes
Waarschuw beheerder
donateur
wat jy wil ;)

Waarschuw beheerder
donateur
mentos! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriend gaat sowieso altijd wel mee.Dus vaak lopen we met z'n 2-en maar soms wel met meer.
Waarschuw beheerder
Ik zeg ook: Ga gewoon alleen! :)

Ik ben laatst voor het eerst alleen naar Sensation Black geweest, want ik heb net zoals wen ook veel vrienden die liever in de kroeg zitten, dus niemand had zin om naar Sensation te gaan en ik wilde dus wel erg graag.

Tot op het laatste moment nog lopen twijfelen of ik wel of niet zou gaan, en toen uiteindelijk toch maar besloten om te gaan.
In het begin was het wel ff 'eng' maar toen ik éénmaal loskwam voelde ik me helemaal thuis en had ik totaal geen spijt dat ik was gegaan! :)
En ja, ik ben ook meestal aangewezen op de NS :)

Maar je hebt als je alleen gaat ZOVEEL vrijheid, je kan gewoon doen wat je wilt, en je hoeft je niet druk te maken om je groepje :)

Waarschuw beheerder
'alleen feesten' ? Neuh nie voor mij weggelegd.. Wat eigenlijk ook raar is, want ben ik samen met iemand op een feest, ga ik alleen staan :S stukje van diegene af...
Had 1keer dat ik 45min alleen stond op een feest dat ik moest wachten op andere vrienden waarvan je eigenlijk niet zeker weet of ze nou nog zouden komen.. naaa ik vond het nix..
Waarschuw beheerder
Als 2 mensen alleen gaan en die komen mekaar tegen zijn ze niet meer alleen.(y)

Wow...wat een oplossend vermogen heb ik deze ochtend.
Helemaal zelf bedacht....
Waarschuw beheerder
donateur
aaah terrenz ;) de volgende keer mag je wel met ons mee als je niemand hebt :)