Partyflock

Forumonderwerp · 621034

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
spreekt voor zichzelf :P

de maker van dit topic kan niet aansprakelijk worden gehouden door opgelopen schade, ontstane ruzies en kosten voor een psychiater. Probeer het toch een beetje netjes te houden om een ban te voorkomen... Een grote bek geven hoeft overigens niet schelden te zijn!!
laatste aanpassing

Artiest NitraM
Waarschuw beheerder
generaal : (Y) thats the way .. uhuh uhuh ... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
i feel a lot of love here ;)

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk simoon, jij wel ;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
BRULLLLLLLLLLLLLLLLL­LLLLLLLLLLLL!!!!!!!!­!!!!!!!!!

groot genoeg? :p
Waarschuw beheerder
donateur
grafslet ;D

wel een beetje ontopic blijvuh he :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een niet orgineel mannetje dat op feesten iets van lonsdale heeft opgevangen (dat het het merk) is en deze kleding om deze reden ook maar gaat dragen. Bang om anders uitgekotst te worden door zijn vriendjes. En bang voor het gevolg: alleen thuis zittend zichzelf van de wereld afhelpen d.m.v. zoveel mogelijk verschillende drugs. Zich vervolgens zien afglijden in de goot. En tot slot wakker worden naast een enorme dikke homofiele neger met een bochel, die hem nogmaals de volle lading geeft. Dat alles te midden van het winkelend publiek (hij ligt in een steeg). Een voordeel als de gebochelde meneer klaar is met zijn daad. Heeft PartyRobber weer geld voor zijn dagelijkse dossis heroine

Waarschuw beheerder
hahaha go zuster go zuster go :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D (groter kan ie niet)

Waarschuw beheerder
pept oe eigen GEK.

Waarschuw beheerder
2 DD!!

als ik jou was zou ik maar wat meer van die anabolen, of groeihormonen gaan spuiten/vreten anders komt het niet goed met je. Je lijkt wel een met lucht geinjecteerde garnaal SUKKEL!! Je kan dan wel heel cool lijken met die rotkop van je maar dat ben je niet. je bentom te huilen. Of heeft nog niemand dat tegen je gezegd. Ga je schamen lijer!

Waarschuw beheerder
zuster zou niet eens ff een beetje op je woorden gaan letten want ik weet niet of je jezelf al een goed hebt bekeken maar jou....

Waarschuw beheerder
hey mietje zeg nou eens wat je echt wil zeggen..
Waarschuw beheerder
whahahaha jo go girl F-J oh ja het was het grote bek topic he
hey paddohoofd

Waarschuw beheerder
hou toch je bek joh blonde snollie

Waarschuw beheerder
kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper
Waarschuw beheerder
nee jij dan teringleier
Waarschuw beheerder
met je kutpetje
Waarschuw beheerder
donateur
Blondje, dat kan harder... als ik je moet helpen roep je me he? :)

Waarschuw beheerder
ik geil wel op petjes
Maar doen moet het wel een beetje een normaal petje zijn en niet zo'n nichterig rood gevalletje van de wibra

Waarschuw beheerder
neej jij met je afgekeurde zustersmuts

Waarschuw beheerder
opgeflikkerd met je gezeik
Waarschuw beheerder
partyboy hahahahahahahahahaha­hahaha
nee joh ik lag je niet uit hahahahahah

Waarschuw beheerder
zwak comment, neej jij dan stijl hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0004a04f000ba77e92351a321a0021671e]https://partyflock.nl/images/user/USERID/28889/SIZE/small.jpg[/img]

mensen, kijk naar hem... laat em maar even in de waan dat hij mee mag praten met de slimme mensen, bij hem in het tehuis mag hij dat ook al nooit.

zielig, triest, klein mannetje...

Waarschuw beheerder
hou je vieze kutbek over hem dicht ja, hij is wel mijn lieve kleine patienje kee?
Waarschuw beheerder
donateur
kom maar pettebek, ik ben klaar voor je... ik ga je zo onder de grond lullen dat je jezelf vanavond in de foetushouding in slaap huilt... hondekop...
Waarschuw beheerder
donateur
vieze kutbek??

...........DOOS.....­.......

Waarschuw beheerder
je voelt je een hele vent he ff een meissie verdedigen om dat je zelf niet in staat ben een convrontatie aan te gaan wie is hier dan zo zielig
Waarschuw beheerder
tja sorry ik ben niet in zo'n waffel mood
moet er effe in komen

he zuster "ik kijk dom"

Waarschuw beheerder
niet alleen dom ook nog eens super lijp uit je ogen met je scheve schuimbek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zelf geen confrontatie aan zou durven, Gertje, dan had ik je niet aangesproken... je weet natuurlijk niet hoe een confrontatie werkt of wel? je rent normaal altijd naar je moedah als iemand je een grote bek geeft... zielig eikeltje

Waarschuw beheerder
ja, en die ordinaire hoeren kleren kan je voortaan ook maar beter niet meer aantrekken. Ik denk dat je op deze manier de verkkerde indruk maakt. Of wil je wat bijverdienen?? Slet

Waarschuw beheerder
hij heeft tenminste een lieve moeder, SUL!

Waarschuw beheerder
Hey HHH ik weet niet of dat bij jullie zo werkt maar als dat jou manier van verdediging is als je niet kunt winnen dan ben je ook maar een slappe hersenloze uit de stront getrokken blufbek
Waarschuw beheerder
ik kan het tenminste af met gewone kleren, jou willen ze alleen in zo'n goor zusterpakje!!!
en zelfs dan mag je ze alleen maar wassen en verdien je nog geen hol

Waarschuw beheerder
ik heb leiver dat F-J me wast dan dat net als jij jezelf moet wassen je bent te vies om vast te pakken HOERRR
Waarschuw beheerder
donateur
hey pettebek, gebruik leestekens, dan is et daadwerkelijk duidelijk te lezen, vraag maar aan een van je verplegers in het tehuis hoe leestekens werken...

probeer mij alsjeblieft niet uit te bokken, ik wil je heeeeeeeeel graag omver lullen, net als ik dat bij iedereen doe, maar ik heb nog meer topics waar ik in wil replyen...
Waarschuw beheerder
jou kijken ze niet eens aan, jij hoort gewoon preventief geruimd te worden, uitroeien die mislukte sul!!!!!
Waarschuw beheerder
nou waar blijven jullie stelletje kuttekoppen

Waarschuw beheerder
Eikel!! Niet gaan huilen he, anders blok ik je wel voor je naar je moeder kun rennen. Schijthond
Ik ga de convrontatie aan lul maar raak.
Je vind het vast niet erg dat ik tussen door ff m'n ogen dicht doe want ik krijg echt slaap van dat slap gelul van je!!!!

Waarschuw beheerder
wat moet jij nou weer HOERRR

ga jezelf beffen ofzo ik schop zelfs m'n hond nog van je af
Waarschuw beheerder
donateur
jah jah, :gaap:

Waarschuw beheerder
zo ja je snapt me wel duurt alleen ff voor het door komt in je holle kamer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ja petmans, die hond neukt alleen jou want iets anders kan je niet krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
--->Blaat<----

ik wil je niet nog meer aan et huilen maken, eikeltje...
Waarschuw beheerder
donateur
Lief Blondje (l)

Waarschuw beheerder
gore slijmbal

Waarschuw beheerder
helloooo i'm back!!!
Die 3H heeft een hamer op z'n hoofd nodig!
Waarschuw beheerder
je bent gewoon jaloers omdat jij nooit eens een lief woordje krijgt, maar overal waaar je ook komt wordt afgekankert (to petmans)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zou je denken ik heb niet alleen klanten ik heb vrienden