nou wij zaten dus in een appartement zonder eten of drinken weet ik het
supermarkt zat om de hoek en ik ben zo'n hollandse boerin die pasta op der brood wilt whehehe en zo'n klein potje koste daar toen omgerekend 10 gulden!!! dat noem ik dus duur een baco in zo'n half glaassie ook 10 gulden bier was goedkoop daar oke dus alle mensen aan het bier
en doner kebab dat vind ik smerig maar eten enzo is wel goedkoop daar alleen het drinken dus niet en de supermarkt is ook niet goedkoop als wat import is daar is duur
halikarnas is wel lache maar heb ook hoge entree tenminste toen ik daar was dan kweet niet hoe het nu is maar goed ik was daar 14 dagen maar eigenlijk was een week genoeg geweest en ik hou dus ook niet van afpingelen dus de eerste paar dagen benk nog is flink opgelicht hehe eigen schuld natuurlijk en ze hebben me uitgescholden in een winkel omdat ik ff wilde kijke maar niet kwam kopen!!!! toen zei ik maar dak uit belgie kwam deden ze tenminste nog een beetje vriendelijk tegen me
ow ja en in de dolmus waren we nog bijna opgelicht door zo'n klein etterbakkie dat zogenaamd voor de chauffeur geld ging ophalen nou dat ventje is ook goed in mekaar gerammeld door de chauffeur
mja tis dus gewoon niet mijn land