Partyflock

Forumonderwerp · 620826

Ik hoorde laatst dat er een nieuwe trend in nederland is, namelijk het duitse dansen. Ik heb het wel eens in zak en index gezien. Weet iemand hoe dit gaat? Ik vind het er wel leuk uitzien!
laatste aanpassing
Nou dat leer je niet zomaar, he. Je kan het of je kan het niet... Je moet er dus wel talent voor hebben :)

Tijdje in duitsland gaan wonen? :9
Hmmm heb het laatst ook gezien in Renesse. Zou idd wel een nieuwe trent worden of zo
Ja dan ga je in Duitsland op techno tanz stage. En krijg je na 3 maanden een techno tanz certificaat. Goed idee of niet? :D
Ja, in Duitsland hebben ze inderdaad een bepaalde manier van dansen op (techno)muziek

Spazieren auf die Lieren noemen ze het in duitsland ook wel.
Een wilde dans waarbij enige oefening komt kijken maar wat zeer de moeite waard is om te proberen.
Is het uit te leggen?

Ik heb ooit mijn stijl (hakken) mbv hun stijl verbeterd.

Ja nou daarom. Ik vind het super leuk om te zien. Ik vroeg me af om iemand weet hoe dat moet. Wil het wel eens proberen :d.

als jullie willen kan ik t zo wel ff laten zien
Het is erg moeilijk. Je kunt het eigenlijk alleen outdoor doen, en dan alleen op een zandvlakte. Je moet er namelijk een kuil bij graven, en dat gaat best moeilijk in een betonnen vloer.

ja stuur de film maar op :p.

tis net versneld hip hoppen geen kijk :kots: en dan ook nog zo'n irritant hupje ertussendoor, alsof ze ff vergeten zijn hoe ut moet en ff bedenktijd nodig zijn :S:S:S heel vaag. sommigen breken ook bijna hun nek bij dit dansje, omdat ze nie weten hoe gek ze moeten doen. TRENT??? nou d8 ut nie
Mijn enige tip is gewoon goed kijken hoe zij het doen, en dan maar domweg proberen het op de zelfde manier na te doen. Maar het is echt moeilijk want het gaat nogal snel (hangt natuurlijk ook van de snelheid van de muziek af) maar het danst het lekkerst op een tempo tot maximaal 150 bpm, schat ik zo...

geeft niet, straks in Italie heb ik zand genoeg om te graven.

toeter jij heb het over de oude style..de nieuwe is verbeterd en bezit een extra pasje naar links en daarbij is de kuil niet nodig

ps. ik eet een stukje zalm
laatste aanpassing
Oh, en waar moet je dan de trapeze ophangen? Of wordt die ook ineens niet meer gebruikt?

die slag is uwe
Ik ga naar "Hardventure". Moet je daarvoor een cursus "Duits dansen" doen? :P

Ja ik kijk er ook na maar word er niet veel wijzer van. Misschien moet ik amar iemand aanspreken en vragen of die het vertraagd voor doet ;).

maar dat is niet weggelegd voor de beginnende nederlands duits dansende mens...vrind toet
laatste aanpassing
Ik ga naar "Hardventure". Moet je daarvoor een cursus "Duits dansen" doen?

Gewoon even deze topic blijven volgen. De kunst wordt dan de uwe.

nee totti dan moet je gewoon rammen en beuqen, vooral nu aangezien er ook nog 2 extra tenten komen. een talent room en een

HARDCORE TENTTTTTTTTTTTTTTTTT­TTTTTT :p:p:p:p:p

Ik wil duits beuken :d.
Rammen en beuqen dus! aha ok.
Ik zal het allemaal wel zien.
Als je de hele avond de gelegenheid wil hebben om duits te beuken, moet je echt naar een feestje in duitsland gaan. Desnoods net over de grens ofzo. Dan zie je echt genoeg gasten zo dansen dat je het rustig kan bekijken!
Desnoods net over de grens ofzo.

Is er dan ook een Duitsland net niet over de grens? :D

Ja Zak of Index wel, maar zoals ik al zei, is moeilijk te volgen. Toch maar iemand daar vragen dan? :p
Ik gaat eerst ff een weekje "Frans beuken". ;p
toeter doe niet zo flauw, je weet wel wat ik bedoel ;p. Ik bedoel dat ze makkelijker naar dortmund zou gaan dan naar Berlijn ofzo.

aightttzz???
duits dansen ziet er niet uit. beetje jammer maar het blijft raar volk.

Ziet er wel uit, is leuk :). En beetje afwisseling :d.
Artiest Dummy
Nederlanders dansen op de "bass" en duitsers meer op de "hi-hat"

Let er maar eens goed op!
laatste aanpassing

waaaaaar wil het zien .. niemand een filmpje van ???????????????
Beetje te vaag is het dansje, laat dat filmpje maar zitten :P

neuhhhhh :D:D:D:D wil het echt wel zien zeg maar :D:D:D:D

tot nu toe kan ik alle house dansen die er zijn ... echt alllllllemaal .... die wil ik echt ook wel zien en weten en leren en kennen :D:D:D:D:D:D:D:D

VET COOL :D

gasten gooien ook drinken op de grond waar ze dan op dansen is het gladder en kunne ze nog sneller:vaag:

das geld verspilling dan maar wat minder soepel dansen en wachten tot je per ongeluk wat morst

Ja weet dat hun niet op de bass dansen. Daa rgaat het me ook niet om. Wil graag weten hoe het moet :d.
Die Duitsers dansen volkomen uit de maat. Zetten hun voet voor de ander. Euh... je staat op je linker been en je gooit je rechterbeen aan de linker kant voor je linker en daarna anders om. Heb het wel eens geprobeerd maar je gaat voor de 100% keihard op je bek.

het is gewoon stilstaand marcheren,
benen in je nek gooien, huppeltje,*stap*stap­* en weer van voren af aan.

Kken hem wel hoor :)

Nah iedergeval dan dat dansje dat ze op hardcore feesten doen :)
wees voorzichtig dat je als ongeoefende danser geen benen breekt !!!!

;) :P

Mensen die het willen leren moeten maar even naar me toe komen op Mystery Land ;)

Ziet er namelijk echt super uit (y)

Kweet het klinkt arrogant maarjah.........ik kan het gewoon whiieeeee :bounce:
Duitsers dansen cool b)

Misschien krijg je alleen de talent om zo te dansen als je bockworsten eet???

Want mij lukt het niet!

Zou je er talent voor moeten hebben? ik denk gewoon een goede uitleg. Beetje oefenen en danmoet het toch goed komen? :)
Er heeft ooit hier op pf een filmpje gestaan waar je het kan zien...
De officiele naam is de "melbourne Shuffle"

Ik zal wel ff zoeken of ik t nog kan vinden maar denkut niet..