Partyflock

Forumonderwerp · 620560
5935x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Wie doet er mee? Ik begin vast......linkervoet op geel!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal m'n best doen...:)

Waarschuw beheerder
T-nus: moet ff pauzeren vrees ik...
m'n baas is bezig het twisterblad onder mijn voetjes vandaan te trekken!

Tussen het gegrom en schuimbekkerij door, meen ik te horen: "Ga werken, luie druif!!"

*oeps*
Waarschuw beheerder
Ik ken het...
Waarschuw beheerder
Pfff..zware nacht op die paal zeg!

Sietz, hoe lang moet ik nog?

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je een houten kont gekregen...? ;)

Blijf nog even zitten, ik moet even naar de garage en boodschappen doen... Ben zo terug. :D
Waarschuw beheerder
Nee, een slaapkont...:-(
Waarschuw beheerder
Ik moet zo naar Hilversum...zie je zondag dan waarschijnlijk (als het niet te hard regent) Sietz...:-D

Je kan me herkennen aan m'n rode roos...:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha...:D

Zonder die roos herken ik je misschien ook wel...;)
Waarschuw beheerder
Op veler verzoek weer terug! Naakt Twisteren!!! Zoals je misschien weet heb ik de afgelopen maanden in trainingskamp gezeten...

De Twistmaster is back! Wie wil eerst?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Draait u maar, Ontdoe ik me ondertussen van m'n 3-delig incluis strop
Waarschuw beheerder
donateur
Joepieieieieie! Onze quizmaster a la PF werkzaam onder de naam T-nus!!!!

Mogen wij een groot applaus!!!!!

*Drakie zet dapper als eerste haar rechtervoet op geel en haar linkerhand op groen*
Waarschuw beheerder
Ahh vrind Rie....ppfffwiiieeuu­www.....rechter hand op geel!

Who's Next?
Waarschuw beheerder
Bedankt Drakie voor je enthousiasme, maar ik ben de Twistmaster dus....pvviiueeewwww­.....rechtervoet op blauw Drakie
Waarschuw beheerder
Makkie! *staat op geel*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 voor mezelf....pprrviieeu­wwww......linker hand op rood...

Next!
Waarschuw beheerder
Nu nog iemand voor groen vinden.....Iets voor Plons wellicht.....PLONS aantreden knul!
Waarschuw beheerder
Drakie wil je je sokken ook uit doen ajb? Dit is een andere variant....Naakt!

Nog 1 deelnemer kan zich aanmelden!
Waarschuw beheerder
Waar zit die kut-kikker?
Waarschuw beheerder
Hou vol Rie!

Next!
Waarschuw beheerder
Nog steeds met m'n lamme klauw op geel. Zie je, op dit soort momenten is het toch volkomen ruk dat Sietz er niet is. Sietz???????
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry schatteboutjes! Ik kreeg m'n sokken niet uit.. Ik heb last van een schizofrene teen.. Uiterst zeldzaam..

Ik krijg het ook een beetje koud in m'n nakie.. Snel aan de slag! Mijn linkervoet gaat van groen naar blauw!

Tja het gemis van Sietz is groot! Sietz! Verschijn tot ons, desnoods onder Zteis!
Waarschuw beheerder
Drakie...ik ben de Twistmaster en ik alleen mag draaien, dus....prrviieeuwwww­....rechterhand op rood.... en niet tegen Rie leunen he?

Next!
Waarschuw beheerder
donateur
Net onder douche vandaan, kleren nog niet aan dus schuif op dan gaat mijn linker hand nog effe op groen
Waarschuw beheerder
Ja Feestbeest 26, welkom! Nogmaals; ik draai!!!....prrviiee­wwww.....rechter hand op blauw
Waarschuw beheerder
donateur
voorruit dan maar ik doe mijn rechterpoot op groen
Waarschuw beheerder
Dit gaat helemaal niet goed! Iedereen draait maar...dat kan dus niet met Twister!

De Twistmaster
Waarschuw beheerder
donateur
Oh Feestbeest26, je druppelt overal! Nu maak je de wedstrijdvloer helemaal glad!

*manoevreert zich dicht langs Rie om rechterhand op blauw te zetten en merkt op dat hij wel erg lekker ruikt*
Waarschuw beheerder
donateur
hey, dan kap ik er weer mee hoor. val zowieso niet op op die groene vlakken. straks raak ik nog geblesseerd...
Waarschuw beheerder
Ok terug naar 4 deelnemers! Prrviiueeewww.....li­nker voet op geel voor mezelf.....en prrviieeuwww....rech­ter hand op rood voor Rie...

Drakie: prviieeeuwwww...rech­ter voet op geel...en niet te veel aan Rie snuffelen! Feestbeest 26....prffieeewwww..­.linker voet op blauw
Waarschuw beheerder
Sorry was ff afgeleid door een voorbijschuifende Drakie....pfiew....e­hm ok ik ben d'r weer bij. Moet ik mezelf alweer verplaatsen? Eigenlijk wil ik ook naar blauw om obvious reasons.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal effe 1 voor 1 de handen en voeten omhoog, handdoek over twister bord heen...... zo die is weer droog, want tja zou wat zijn he als deze naakte lichamen over elkaar heen vallen als we uitglijden
Waarschuw beheerder
Dat zou leuk zijn?

Prrviieeuwww....Rie rechter hand op blauw!
Waarschuw beheerder
donateur
Hey T-nus wacht op mij! Mijn rechtervoet moest nog naar geel

*Drakie zorgt ervoor dat ze een geel vlakje naast een blauwe kiest zodat Rie misschien wel naast haar komnt staan*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hopla *met een soepele twist vleit Ray zich fris ge-deo-ed naast Drakie*.
Waarschuw beheerder
Pfff...wordt warm hier!

Prrffieeeuwww....lin­ker hand op geel voor Feestbeest
Waarschuw beheerder
donateur
*heeft het aardig naar haar zin zo dichtbij Rie*
Waarschuw beheerder
Twistmaster, Ik zou graag even een time out willen aanvragen, vanwege wederom om obvious reasons, kan dat?
Waarschuw beheerder
Ok...vooruit Rie! Tacktisch erotisch overleg met Drakie zeker?
Waarschuw beheerder
*bloos*, ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: er wordt niet over onze tactiek gesproken
Waarschuw beheerder
Ok ok...Take 5....moet genoeg zijn toch Rie?
Waarschuw beheerder
Thx Twistmaster, you rock shit!

*fluistert teder iets in Drakie's oor en wacht gespannen af in ongemakkelijke houding*
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: tactiek is besproken... Wacht met smart af tot T-nus weer een draai geeft
Waarschuw beheerder
Hier Drakie...een doekje

Gaan we weer: Prrfiieeuwwww....lin­ker hand op blauw voor Rie en...prffieeeuwwww..­..rechtervoet op geel voor Drakie
Waarschuw beheerder
Damn, Drakie wat nu? We worden bruut uit elkaar gahaald door de twistmaster. Dit schopt onze tacktiek finaal door de war.

*Zet onder binnensmonds gevloek z'n hand dan toch maar op blauw en blijft met een schuin oog geel verdraaid goed in de gaten houden*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*valt bijna door naar geel te gaan*

Ik sta nu in meest ongemakkelijke houding ooit! Snel verder draaien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat zag ik Drakie! Er mag niet geleund worden...gele kaart voor jou....prffieeeuwwww­....rechter hand op rood
Waarschuw beheerder
donateur
Ik leunde niet! Feestbeest leunt tegen mij! Ze staat ook al zolang op hetzelfde plekkie!

*Loert naar Rie, maar ziet geen mogelijkheid om naar rode stip bij hem in de buurt te gaan*
Waarschuw beheerder
Feestbeest....prrffi­ieeeuuuwwww....linke­r hand op rood.

Je bent gewaarschuwd Drakie!
Waarschuw beheerder
Ik wil graag een hulplijn inzetten om zo op rood te komen.....Mag dat Twistmaster?