Partyflock

Forumonderwerp · 620553

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
In Berlijn kan de eigenaar van een hond mogelijk 6 maanden de cel in, omdat hij zijn hond de Hitlergroet had aangeleerd. De 53-jarige man werd gearresteerd toen de labrador zijn rechterpoot omhoog stak in de buurt van een basisschool. Wanneer de man de hond commandeerde met "Adolf gruss" stak de hond zijn rechterpoot omhoog.

Dagelijks stond de man met zijn hond aan het schoolhek om racistische leuzen te verspreiden. Hij schold de kinderen uit wanneer ze niet Arisch waren.

De hond, Adolf, is nog op vrije voeten. Het baasje hangt naast de mogelijke gevangenisstraf ook nog een boete van 7000 euro boven het hoofd.

Bron:The sun...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij ligt al in zijn mandje hij heeft het hier naar zijn zin :p
Waarschuw beheerder
donateur
hihi kvind best humor :$
tis wel fout natuurlijk maar ik kan dr wel om lachen :$
je zal maar n hond die groet zien doen...:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he stuiver mag ik overnemen dan?

en laura waarom:$ dit steeds>
Waarschuw beheerder
sorry maar dit vind ik ECHT grappig!! hahaha wel fout idd maar wel kewl dat die hond dat kan..
Waarschuw beheerder
donateur
ja week nie
favo poppetje ofzo :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb net ook een pit bull uit germany gehaald :-) dan mag jij adolf hebben kip! ik ben me nieuwe hond ook al de groet aan het aan leren!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D ok maar ik ga m wel een andere naam geven blondie ofzo:D

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwACA0kbeMEJXeLHQWtd8LN!n1jhVhYbQeOuqFS1g9o0SZDWH2lfH9zpdjtCqI3KPKBCmsI7vf9EujnmGSy3*8GANpmeDW05zVO07hHrztRH*5RNEcEvC2*cBPZ7ekhr/Afbeelding%20735.jpg?dc=4675443209004153395[/img] :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb adolf wel even geschoren want zonder snor kan het natuurlijk niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het scheren is niet helemaal gelukt ik heb maar een snorretje aan zijn neus vast geplakt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bovenste Knoopje dicht :p

Waarschuw beheerder
lol :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe het dat hondje?
Waarschuw beheerder
< RestleSs > SC ©
hoe kan n hond nou zijn voorpoot naar voren buigen dat kan nieteens

En hoe loopt een hond dan?? :p

Waarschuw beheerder
welke?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat hondje waarvan jij net die fotó plaatste hoe heet die

Waarschuw beheerder
benji.. heet ze...

Waarschuw beheerder
ik ben dan wel geen Rudolf Valentino maar ik kan likken als lassie :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ken ook zo'n meisje die dat haar hond had aangeleerd.. dan zei ze 's i e g h e i l' en dan deed die hond z'n rechterpoot omhoog.

Waarschuw beheerder
heb nog n kick hondje hoor;)
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YAAQA5QeOfFqdIyQUgRbIG7bapp0EAtpufdCfkoPX5LA8RcqWzGqw1HkU0eVBlgqqH16gf0GiKjbHj!U9l0Z7tPBPGVta4swWk7AAKeBnUPozPgbHVCPaSImQKtM2453eiLNJDKJDEC6cpUCTW96aQ/feyenoord%20opendag%20033.jpg?dc=4675438890568954067[/img]
dit is terror
Het is natuurlijk vreemd wat die man gedaan heeft. Volslagen idioot is het als hij hiervoor veroordeelt wordt. Ik bedoel het feit met die hond niet de rascistische opmerkingen.
Waarschuw beheerder
dus elke hond die reageert op: geef poot is n nazi?

Waarschuw beheerder
:/ hahaha vage kut hond is die Adolf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom die is dat nou weer een kuthond:s als je r al zo mee zit zeg dan kutbaasje die hond ken r toch ook geen neuk aan doen of wel dan:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQDOAnMUir*wg07KiT99NCzhGU8ybqjrhHcDWFZwrmhIfyoERzwpdm5DkA1AeNU9Lk9ytXnS1!VBuXj69e8kV5M2qi!ieiSLvu9DFfA!PL8/GISSIE.jpg?dc=4675436687506397897[/img]
Dit is mijn hond gizmo thuis maar hij kan het niet!!! :d :d :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
das kutje:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=422171[/img] dit is me visje

Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha
coole vis :D

wel een goeie honden trainer :D Hitler zou trots op hem geweest zijn :S

Waarschuw beheerder
Jep dat zal best ja..

Misschien kon die Herder van hem dat ook wel ;P

Waarschuw beheerder
donateur
liep die hond niet in pak :D met zo'n leuk helmpje en speldje? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee die hond liep in ze bloodje:D

Waarschuw beheerder
kicke vis en wat kan jou vis?.. hahahha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn vis kan heleboel pillen slikken en speed (onderwater)snuiven en dan ken die zo,n chemisch poepie laten dat de hele huiskamer er naar stinkt en de planten (in de bak) rood worden:D

Waarschuw beheerder
whahahahaa gave vis joh dacht dat ik wazige huisdieren had :vaag: maar die van jou slaat alles hihi:) (K) en myn hond kon dat ook (ook een duitse herder toevallig)maar helaas is ie er niet meer :cry: en hy deed dat zonder commando vond ie gewoon leuk denk k :)hihi...kus voor terreur en miss...