2268x bekeken
| Betreft: | evenement: 3 Steps Ahead For Life, vrijdag 18 juli 2003 om 22:00 |
Nou dan, trek lekker je sportschoentjes aan or whatever.
Je komt vast wel binnen met kisten.
Je komt vast wel binnen met kisten.
pff dat gezeik over kisten
het hangt van meer af of je wel of niet binnekomt
het algehele plaatje
slaat nerges op ga gewoon als jeself en laat niks thuis
het hangt van meer af of je wel of niet binnekomt
het algehele plaatje
Londsdale, kisten, fred perry of wat voor shit dat nazi-gerelateerd is... -> lijkt me vrij netjes en goed voor jezelf (en het feest) als je dat lekker thuislaat.
slaat nerges op ga gewoon als jeself en laat niks thuis
fuck die kisten....
ik ken echter veel goeie lui die erop lopen, maar be original
ik ken echter veel goeie lui die erop lopen, maar be original
ik ga op mn pantoffels
keer wat anders 
hahahahahahahahahhahahahahha
schoeisol is meteen ook een heel uniform
gewoon geen kisten aan trekken is dat zo moeilijk die dingen zijn voor het leger en padvinders trek sportschoenen aan ofzo is ook beter voor je voeten. En dat ga als jezelf??? Beetje moeilijk als je allemaal int zelfde uniform loopt ben je niet echt jezelf
schoeisol is meteen ook een heel uniform
Alweer dit gezeur
sorry hoor maar "been there done that.."
Trek aan wat je aan wilt trekken
dat moelijke gedoe ook altijd
respecteerd ieder1 met wat ie aantrek [tot op zekere hoogte]
deze discussie komt ook weer uit op:
gabbers - wannabeez - nasiz
hoe ieder1 daar tegenaan kijkt en wie wat te ver vindt gaan..
komt me echt me STROT uit
en dan ook nog vergeten waarom het feest in 1e instantie gegeven wordt
maar ik begrijp FeEsBeEsIeH ook wel hoor dat ze bang is dat ze geweigerd wordt omdat ze van plan is kisten aan te trekken en ze dat van iemand gehoord heeft dat daardoor de toegang geweigerd wordt...
maar we weten al precies waar dit op uitloopt..
tot daar..
Ja inderdaad..
Ik ben helemaal met JJ
Je maakt mij niet wijs dat je het serieus leuk vind om met je overhemd tot stikkens toe dichtgeknoopt ergens in een sauna-achtige tent te gaan staan met bretels om.. KOMOP bretels...
Of witte kousen over je panty, en voor de rest ook als Pitty het Kostschoolmeisje..
Komop mensen.. Het ziet er niet uit.. Je maakt mij t niet wijs..
En als je zegt dat je geen nazi bent, dan ben je nog dommer als dat volk zelf.. Als je geen politie agent bent ga je ook niet in dat uniform lopen..
Case closed imo
Ik ben helemaal met JJ
Je maakt mij niet wijs dat je het serieus leuk vind om met je overhemd tot stikkens toe dichtgeknoopt ergens in een sauna-achtige tent te gaan staan met bretels om.. KOMOP bretels...
Of witte kousen over je panty, en voor de rest ook als Pitty het Kostschoolmeisje..
Komop mensen.. Het ziet er niet uit.. Je maakt mij t niet wijs..
En als je zegt dat je geen nazi bent, dan ben je nog dommer als dat volk zelf.. Als je geen politie agent bent ga je ook niet in dat uniform lopen..
Case closed imo
als we allemaal maar komen om te feesten vind ik het best
enneh nie tegen mn poten aantrappen met die lompe dingen
gehehe 
(permanent verbannen)
Kan iemand me nou eens uitleggen wat nou zo prettig is van kisten? Ok, het LOOPT redelijk lekker, maar daar heb je het dan ook mee gehad, want andere bewegingen zijn er niet mee te maken. Iedereen moet maar lekker doen wat ie wil, zal er ook verder niet tegen iemand om gaan zeiken, maar ik erger me mateloos aan die dingen.
Zeker als zo'n flapdrol op kisten die zo kort is dat niet meer weet wat ie doet je voor je flikker schupt, omdat ie denkt dat ie alleen op de wereld is en gewoon niet omzich heen kijkt.
Zeker als zo'n flapdrol op kisten die zo kort is dat niet meer weet wat ie doet je voor je flikker schupt, omdat ie denkt dat ie alleen op de wereld is en gewoon niet omzich heen kijkt.
Snap de discussie ook niet echt.......hoe kun je nou in godsnaam HAKKEN op kisten dat is mij nog nooit zo makkelijk en goed gelukt als op mijn klassieke kuddedier gerichte NIKE AIR MAX CLASSIC....want als ik die draag ben ik dan ook een kuddedier??????
Ik ga gewoon in mijn aussie en met mijn maxjes klaar uit
Ik ga gewoon in mijn aussie en met mijn maxjes klaar uit
draag als maxjes vanaf dat ik 5 was
lopen gewoon lekker.. nooit wat anders gehaald 
Insgelijks KaLi D.t.s
met kiste hak je niet
stamp je meej
en t is inderdaad goed voor je enkels,k hou t zeker een nacht vol met mn kisten,inplaats van hakkies
auw!
Maar zoals nikies vroeger in waren zijn t nou kisten..
net zoals gewone hakkies vroeger in waren zijn dat nou van die regenboog gekleurde hakkies..
MAHAAARR t forum ging ergens anders over
en t is inderdaad goed voor je enkels,k hou t zeker een nacht vol met mn kisten,inplaats van hakkies
Maar zoals nikies vroeger in waren zijn t nou kisten..
net zoals gewone hakkies vroeger in waren zijn dat nou van die regenboog gekleurde hakkies..
MAHAAARR t forum ging ergens anders over

![[IMG]http://people.freenet.de/kyran/shadesalbino.gif[/IMG]](http://people.freenet.de/kyran/shadesalbino.gif)