Partyflock

Forumonderwerp · 620454
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap er niets van. Als ik naar de foto's van al die feesten kijk hier op partyflock, dan zie ik daar soms toch een partij lelijke mensen tussen staan!! Zie ik een foto van een meid die wel heel erg op Mr.Ed lijkt, staan er allemaal opmerkingen bij als: Mooie foto, mooie glimlach en hee schatje.

Nu ben ik er eens op gaan letten en ik zie alleen maar positieve opmerkingen bij mensen die het eigenlijk niet verdienen. Worden de negatieve soms verwijderd, of is iedereen zijn smaak ineens verloren?

Waarschuw beheerder
Tja, er bestaan lelijke mensen, ik ben het levende bewijs :devil:

Waarschuw beheerder
ja en anders me moeder wel

Waarschuw beheerder
sjees was er nu mis met dit topic. Ik snap het wel. Ik snap niet dat je wle overdreven mag slijmen, maar niet een mindere opmerking maken. Waarom alles wat te is niet weg en gewoon normaal reageren.
Artiest GP
Waarschuw beheerder
hier meld zich er nog 1 de plastisch chirurg wou er zelfs niet meer aan beginnen (6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap wél wat je bedoelt! Het gaat er niet om dat die mensen het verdienen recht in hun bek (ok via de PC maar toch..) afgezeken te worden, het gaat om het feit dat er hier heel erg schijnheilig gedaan wordt onder foto's af en toe! Zie je iemand die niet echt de schoonheidsprijs verdient en die wel redelijk bekend is op PF met allemaal reply's eronder: Mooie foto, je bent een mooie meid/jongen! Smaken verschillen maar sommigen zijn gewoon echt niet mooi. En ik vind dat schijnheilig! Zet er dan niks onder of een opmerking die je meent! Liever zegt iemand me dat ie me lelijk vind dan zeggen dat ie me mooi vind en ondertussen denkt: "Wat een hork!!" So bring it on..ik weet dat sommigen dit weer niet kunnen hebben!

Waarschuw beheerder
duhuh het maakt nog al een verschil of het een mooie foto is of een knap persoon!!
Bedoel iemand die lelijk is kan ook heel mooi op de foto staan.
Waarschuw beheerder
donateur
Daar ben ik weer. Het heeft even geduurd, maar ik woon ook heel ver han mijn werk. Maar goed, ontopic blijven Toet. Ik ben blij dat er toch ook mensen zijn die mij wel begrijpen. Neem nou Miss Naz-T. Die heeft het niet mooier voor me kunnen verwoorden.

Moraal van het verhaal: Het feit dat ik vind dat mensen onverdiend te positieve reacties krijgen, wil nog niet zeggen dat ze een negatieve moeten krijgen.
Waarschuw beheerder
Het is simpel maar aan de woorden van NaZ-T :respect: hoef ik eigenlijk niets aan toe te voegen!
Waarschuw beheerder
donateur
En als klap op de vuurpijl zal ik als blijk van goede wil voor die mensen die daar baat bij hebben mijzelf blootgeven met een nieuwe foto, gemaakt op het moment dat ik als Techno vrind even een moment tot rust kom op de heerlijke grasvlakte op het alom bekende Awakenings Festival 2003.

[img]http://www.housemama.net/partypics/awf/awf36.jpg[/img]
Met dank aan www.housemama.net!!

Waarschuw beheerder
Ja dat bedoel ik ook maar wat naz-t zegt. Hehe ben alleen niet zo goed in het verwoorden.

Waarschuw beheerder
pfoe wat een leleijke foto zeg, wat een leleijke gast is dat, die vieze snor bah :P

Waarschuw beheerder
Toeter je lijk wel op een gangster uit zo'n homeboy film :D

Maar gelijk heb je, zie soms opmerkingen bij foto's staan! hahaha
Mooi meid (Y) lekker ding. bla bla bla

Sta je tegen een koe aan te kijken!

Waarschuw beheerder
Jezus wat ben jij een kneus zeg.
En het is juist beter dat niet zo mooie mensen positieve opmerkingen krijgen. Mensen die onzeker zijn stralen dat ook uit en dat is helemaal niet mooi!!
Maar wat een triest topic. Gaat echt helemaal nergens over. Laat iedereen lekker in zijn waarde!

Waarschuw beheerder
En waarom moeten mensen persee weten dat ze lelijk zijn?? Zodat ze zich kut voelen ofzo?? Laat die mensen maar lekker denken dat ze er goed uit zien. Veel beter toch!!

Waarschuw beheerder
Eline lees de topic is voor je begint te gillen!

Gaat er om dat er met veel lof over een foto wordt gesproken terwijl iedereen ziet dat het niks is.
Zet er dan niks bij. En wat is er mis met eerlijk zijn!
Gaat niet om de persoon, maar als een foto niet mooi is mag dat er toch best bij staan!?!?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb het helemaal gelezen.
Maar ik weet gewoon zeker dat minder mooie mensen dit niet leuk vinden om te lezen!!

Om de foto?? Gaat hier toch echt om de personen volgens mij. Maargoed laat maar zitten. Ga gerust verder met je leuke topic!!
Waarschuw beheerder
donateur
En waarom moeten mensen persee weten dat ze lelijk zijn?? Zodat ze zich kut voelen ofzo?? Laat die mensen maar lekker denken dat ze er goed uit zien. Veel beter toch!!

Eline, luister naar Giga en lees nou gewoon eens goed als je het helemaal gaat lezen. Mensen hoeven niet te weten dat ze lelijk zijn. Ik zal mezelf even quoten, speciaal voor jou.

Het feit dat ik vind dat mensen onverdiend te positieve reacties krijgen, wil nog niet zeggen dat ze een negatieve moeten krijgen.

Zie je dat? Het is niet zo moeilijk om te lezen hoor. Ik zal het je nogmaals toelichten.

Het is niet goed voor de mens om vals voorgelicht te worden over je uiterlijk. Mensen krijgen daar geen reeel denkbeeld over. Zou jij het leuk vinden als je in de kledingzaak te horen kreeg hoe geweldig die broek je staat, terwijl dat ding dus echt geen gezicht is?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee natuurlijk wil ik dan wel een eerlijk antwoord.
Ok over dat stukje heb ik heen gelezen.
Maar ik vind het gewoon niet helemaal eerlijk dat alleen de mooie mensen positieve reacties krijgen. En toen je zei dat 'lelijke' mensen eigenlijk geen leuke opmerkingen verdienen schoot dat bij mij in het verkeerde keelgat.

Waarschuw beheerder
Maar ik weet gewoon zeker dat minder mooie mensen dit niet leuk vinden om te lezen!!

Je gaat er dus al vanuit dan ze zichzelf niet mooi vinden. Reken jij jezelf hieronder? Gezien je reactie op deze topic.

Ik vind dat je geen valse complimenten moet maken, maak je jezelf ook alleen maar belachelijk mee.

Het is eigenlijk een goedkope manier van iemand versieren.
Waarschuw beheerder
donateur
Eline, niet om het een of ander, maar je leest het toch weer verkeerd. Ik zei niet dat lelijke mensen geen leuke opmerkingen verdienen, ik zei dat lelijke mensen soms onverdiend te positieve opmerkingen krijgen. Dat is heel wat anders, of niet?

Waarschuw beheerder
Lelijke mensen krijgen van mij ook positieve opmerkingen! :D

Goh.... wat uhhhhhh uuhh zit uuhh Wat heb je een leuke broek aan! :D

Waarschuw beheerder
Nou als eline de rechter is, dan is ze i.e.g. niet lelijk.. als ze de linker is, dan krijg ik nog wel zin in haar coke! ;D :kwijl:\___

Waarschuw beheerder
Ik vin dat wel alle lelijke mensen maar in een kuil moet gooien! :bounce:

Net als in het boek van de GVR :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, he joh, zijn jullie familie ofzo? Mus en Haas?

Waarschuw beheerder
Haas: Goh... Wat uhhhh uhh zit uhh... Wat een mooie bril heb je op!

Waarschuw beheerder
toeter?... volgens mij ben jij wat jong.

RA: (k)

Waarschuw beheerder
Mus: :kusje2:

Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij mus... Eline is inderdaad [img cacheid=000000740000f1390734c4d31a001a2b7c]http://www.smilies.nl/malelovies.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Rebel is er coke weer!

[img]http://www.smilies.nl/remybussi.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ik? Jong? Ben bijna net zo oud als jij. En zelfs ik in mijn altijd zo'n goede bui moet mij toch ook aansluiten bij Mus en Haas! Plaatje hoor die Eline. Staan vast hele leuke dingen bij haar foto's, hahaha,...

Waarschuw beheerder
Je foto doet dat niet vermoeden toeter! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wel eens gehoord van Bart de Graaff?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga in ieder geval even van het lekkere weer proeven. Ben lekker vrij vandaag. Tot straks weer,...

Waarschuw beheerder
Laterzzz

Waarschuw beheerder
ltr....ssss....ss.s.­s.
Waarschuw beheerder
Dennis....

:s :s :s

je gaat me niet zeggen dat je vrij bent vandaag he....

moet ik het helemaal zonder jou doen dan???

ik moet tot 21.00

zal het onthouden...

denk je wel aan me, als je je even omdraait..?

tot morgen dan maar... (trouwens, ben morgen voor het laatst.. ga lekker op vakantie..)

dikke (k) Karen

Waarschuw beheerder
xpoesjex waar heb je het over!?
Waarschuw beheerder
ik heb het tegen Toeter69...

is mijn :lief: collega...

:d :d :D

Waarschuw beheerder
xpoesjex wil naaiuh!

Waarschuw beheerder
:vaag: Denk die praat tegen mij! dus toeter is dennis en haas is ook dennis!

Dennusen :respect:
Waarschuw beheerder
he he... das grappig.. had ik niet door...

had ik wel even bij mogen zetten.. dat het toeter69 was...

tot giga mus:

:s :s :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dennis zuigt.

Waarschuw beheerder
Mus roeleert.
Waarschuw beheerder
dit gaat echt nergens over

JULLIE ZUIGEN ALLEMAAL...

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Waarschuw beheerder
Domme actie :muts:

Waarschuw beheerder
idd.. RA :knuffel:

xpoesjex: :ban:

Waarschuw beheerder
Nee hoor er zijn genoeg "lelijke" mensen, smaken verschillen immers... Maar om het er nou lekker bij iemand in te wrijven... ik beoordeel iemand liever niet op zijn uiterlijk, tenzij ik merk dat hij/zij ook een kutgedrag heeft... dan speel ik open kaart... voor 200% :[
Waarschuw beheerder
ik ben gek op

:muts: en.......

:p :p :P

Waarschuw beheerder
Jezus....wat een gezeik om mooi of lelijk!!!! :frusty:

Wat de 1 mooi vind, vind de ander lelijk...

Smaken verschillen nou eenmaal! Laat iedereen gewoon in z'n waarde...

TIP: Verzin een bter onderwerp om over te zeiken!