Partyflock

Forumonderwerp · 620333

Waarschuw beheerder
wat vinden jullie ervan hot or not

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel leuk....als iedereen in wit of zwart loopt is het toch ook niet afgezaagd dus waarom met de felle kleuren wel. Vind het er wel vrolijk uitzien........
En het kan aan mij liggen maar het lijkt wel alsof alle pf-ers rijk zijn, want zij willen niet rondlopen in "goedkope marktkleding"
Waarschuw beheerder
het lijkt wel alsof alle pf-ers rijk zijn, want zij willen niet rondlopen in "goedkope marktkleding"

nou ik loop wel lekker in marktkleding
ik vind et vaak leuke kleding en goedkoop :p
en die fluor dingen vind ik ook wel laache maar niks voor mij et staat me gewoon niet
maar je word er wel onderhand mee doodgegooid
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind 't mooier als 't subtieler gebruikt is, een fluoriserend patroon OP je kleren oid :)
Waarschuw beheerder
Alleen de te kleine fluoriserende topjes vind ik mooi zoals op Defqon 1 te zien waren :kwijl:

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan die kleuren, sommige dingen zijn leuk, heb 2 fluoriserende truitjes, maar tis van de zotte dat je niets anders kan krijgen als je gaat winkelen, hou totaal niet van deze mode
Waarschuw beheerder
Fluoah is Brezahh kleuah
Waarschuw beheerder
donateur
Nasty

Waarschuw beheerder
Handig om ff bij te lichten in een donkere discotheek, zo'n radioactief gekleurde kleding! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Op zich wel grappig, maar je wordt ermee doodgegooid en iedereen loopt erin, dan is het niet echt leuk meer!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
absoluut not dus he. t is zo fel je zou dr bijna pijn van in je ogen krijgen