Partyflock

Forumonderwerp · 620287
1283x bekeken

Waarschuw beheerder
ben vandaag wezen kijken voor een nieuwe bikini, heb er geloof ik wel 280 aangehad, maar dan is het broekje weer te klein/te groot, dan bubbelen de cups weer, dan heb je weer van die triangel dingen waar je tieten zo uit floepen, ZUCHT .
Wat is jullie tip??????

Waarschuw beheerder
donateur
Hunkemuller geprobeert?
Waarschuw beheerder
Koop gewoon een apart slipje en apart topje, dan kan je de maat zelf aanpassen. (Het moet natuurlijk wel goed op elkaar afgestemd zijn, he

succes

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan ook nooit een goede leuke bikini vinden :s

Waarschuw beheerder
donateur
heb ik ook altijd last van , de enige bikini`s die mij goed zitten zijn die van O`Neill

Waarschuw beheerder
mja hunkemoller ben ik geweest, waren meer van die oma motiefjes en alles van o'neill gepast , maar dat was meer KNALroze :S en van die triangeldingen die mij dus niet lekker zitten :(
Waarschuw beheerder
donateur
bij sommige winkels kan je idd een broekje en topje los kopen kan je zelf de maten bij elkaar zoeken

Waarschuw beheerder
nou, hier niet gezien :(
Waarschuw beheerder
Ik heb hele lading bikini's, ieder jaar als ik iets leuks zie haal ik het.
Heb 3 dure en de rest allemaal van die koopjes, als broekje maar mooi aansluit dan is topje meestal wel goed (geen beugelshit, schiet niet op)...
Waarschuw beheerder
Ik ken t probleem...triangel bevalt mij idd ook niet en verder zit t broekje noooooit goed. Vorig jaar ook 564 bikini's gepast, niks gevonden. Dit jaar, eerste bikini die ik paste, was 'm helemaal!! En je raadt nooit waar... H&M :S Wie had dat gedacht...
Waarschuw beheerder
Je moet eens in Geldrop gaan kijken Manon, dara zit een lingeriezaakje waar ze bikini's op cupmaat verkopen. Heb jedat gedoeniet zo, kun je broekje en top los kopen! Marjo's heet dat zaakje. En anders bij Womans World hebben ze ok hele moie, gewon in de stad! :)
Waarschuw beheerder
keb een hele leuke legerprint met roze bandjes wel sown triangelding zoals jij segt maar hij isz egt super....maar begrijp juh probleem heb ik ook altijd....gewoon los kopuh alsz ut kan...suc6

Waarschuw beheerder
2 DaSweetAnne, ik heb ook een legerprint bikini alleen zwarte bandjes! :) zit wel fijn alleen het snijd zo achter in me nek :( dus ik ga van de week ook maar eens ff een nieuwe bikini kopen!

Waarschuw beheerder
hmmm Jacky, dan ga ik deze week eens naar womans world, helemaal vergeten ! Ik vind die legerprint nu een beetje passe , dus dat wordt het niet..
SunnyDaantje, niks mis met de H&M toch?? Ik was er ook vandaag, alleen de helft was al uitverkocht, de rest hing kris kras doorelkaar in de rekken :S Ben dus maar weer omgedraaid
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t ook al een ramp.. dat kan je geen bikini's noemen.. dat zijn minimale lapjes stof waar je niks onder verbergt.. heel lelijk...!

Heb gewoon een ouwe van een vriendinnetje nu
Waarschuw beheerder
Is idd niet erg H&M, had alleen niet verwacht een leuke en vooral goede te vinden! :)
Tis een lichtblauwe halterbikini (geen triangel) met heupbroekie :)
Had m ook al 2 maanden terug ofzo gehaald...toen ze er net hingen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niks mis met H&M ... al zeg ik het zelf ;)

heb dit jaar daar 2 bikini's vandaan.
dat maakt 8 bikini's in mijn collectie.

maar waar heb je moeite mee? zijn ze vaak te groot of te klein?

Waarschuw beheerder
Hmm... Ik heb ook altijd problemen mee ook vooral omdat in bikini cup E75 heb :S Dan krijg ik er altijd van die rare slobberige broekjes bij.. Net of mn reet zo groot is.. Mja dan koop ik gewoon een niet zo duur zwembroekje bij.. (k draag qua bikini toch altijd zwart)

Waarschuw beheerder
klinkt leuk hoor dames 8)

Waarschuw beheerder
leuk??? weer een frustratie erbij voor de vrouwen, nou ik ga nog maar een keer de H&M doorspitten

Waarschuw beheerder
ja oke, maar leuk dat SD nu wel een mooie heeft gevonden 8)

succes met zoeken!
Waarschuw beheerder
Ehhhh Fairy?

Volgens mij heb jij andersnog een hele mooie witte liggen ook! :)

Waarschuw beheerder
hmmm heb net even op de site van h&m gekeken maar daar werd ik ook niet veel wijzer van, iemand misschien foto's van haar bikini of leuke internet adresjes?

Waarschuw beheerder
Kheb er een stuk of 5 en allemaal blitz :D

Waarschuw beheerder
ja zet hier maar fotos van jezelf in bikini!
ik keur wel!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ja ook vaak last van :s
maar nu heb ik eindelijk een leuke :D
heb zo'n broekje met aan de zijkant touwtjes=handig.. anders zijn ze me altijd te groot of veelste klein..

Waarschuw beheerder
Een string en topless, probleem opgelost!

Waarschuw beheerder
:kwijl: Dat ken natuurlijk ook ;)
Waarschuw beheerder
stoere praatjes, maar als puntje bij paaltje komt... :p

Waarschuw beheerder
ik ga niet topless en ook niet in een string.

Waarschuw beheerder
Al bij V&D gekeken? heb ik mijne dit jaar ook weggehaald

Waarschuw beheerder
mja v*d ook gehad. beetje oma motiefjes :S

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon op vakantie halen!! Daar heb je een goeie kwaliteit, flubberen nie :D
Zijn wel iets prijziger, maar ze gaan wel langer mee, ze verkleuren nie, enz
Of gewoon uit een boek bestellen, Otto, Wehkamp...
Suc ;)
Waarschuw beheerder
heb je de Abri's van H&M niet gezien?

Heidi Klum met onze nieuwe swimwearcampagne

je bent ook niet echt op tijd met bikini kopen. had je 2 maanden geleden moeten doen, dan had je volop keus

Waarschuw beheerder
Ja wilde net zeggen. Als je beetje keuze wil hebben moet je vroeg in het jaar zijn (das bijna met alles) en nu vind je vaak alleen de afdankertjes nog en verkeerde maten. Dan moet je net geluk hebben.

Waarschuw beheerder
tja klopt maar heb nu vakantie en nu tijd en nu is het mooi weer :)
Waarschuw beheerder
heb gewoon dit jaar voor de eerste keer na 1 keer passen een leuke bikinie en was dr geeneens naar opzoek ik was blij dus heb altijd zo'n schurft aan bikinie passen

Waarschuw beheerder
HAha, ja das geen leuk werk, vooral om in de spiegel te kijken :s. Maar is toch altijd zo, wanneer je het niet zoekt, kom je het tegen en andersom.
Waarschuw beheerder
keb al 2 jaar 8er elkaar bikini's in spanje gehaald was super kwaliteit en suh waruh nog leuk ook....jah mandy dat van dat snijden hek soms last maar niet bij alle bij die van nu niet....maar heel vaak alsz juh um wat losser wil doen dan valluh juh borstuh er sowat uit...keb ook wel eensz 1tjuh bij de neckerman bestelt alleen die zat egt nie....
Waarschuw beheerder
Misschien de Bijenkorf??

Ik had vorig jaar ook dat probleem, maar heb er toen gewoon 1 in Spanje gekocht, was wel wat prijzig maar dan heb je ook wel wat :)
Waarschuw beheerder
Ik heb die van mij ook bij de V&D vandaan.. Het is een witte met gehaakt achtig iets ervoor. Beetje moeilijk uit te leggen :D
Waarschuw beheerder
gister deed de H&M site vaag

maar al kijk je nu

www.hm.com

en je klikt op de onderste balk op die bikini's, dan kan je een soort 'spel' waaruit je favo bikini's komen.

ik heb die suede en die roze met die figuurtjes
Waarschuw beheerder
Jaaaaah!
In 1 keer gelukt!
Bij de Hunkemöller, kan je alles los van elkaar kopen, dus heb witte string, met push-up topje en broekje met pijpjes voor maar 35 euro! *blij*

Wel grote kans dat het halve strand dezelfde bikini heeft, maar daar gaat t nou ff niet om.

Waarschuw beheerder
nou ben vandaag maar weer even naar de hunkemoller geweest en heb nu een bikini met van die driehoekjes maar niet verschuifbaar;) en een broekje met lintjes aan de zijkant zodat je ze zelf kan verstellen, het broekje zit wel wat klein op de kont maar de verkoopster zei dat dat zo hoorde :S Nou beter dan niks :)
Tijgerprint met knalroze randjes , lijk ik lekker bruin :D
Waarschuw beheerder
Die had ik ook gezien.
Mooi!
Toch eindelijk geslaagd.
Waarschuw beheerder
De zus van mijn vriendin is dun en heeft cup E.
Zij kon dus nooit wat krijgen. Nu heeft ze bij de Wehkamp onder 2 namen dezelfde bikini's besteld in verschillende maten. De 2 stukken die ze niet nodig had heeft ze weer terug gestuurd. En de andere 2 vormen nu een perfect setje.
Waarschuw beheerder
donateur
moet je een triangel bikni met beugel kopen die zitten altijd goed:D

die heb ik ook
Waarschuw beheerder
Victoria's Secret! Daar heeft een ex van mij een keer een hele mooie gehaald.

Waarschuw beheerder
heb een hele gave van gsus gevonde dit jaar die helemaal perfect zit. is een rode. het bovenstukje heeft 2 bandjes op de rug en knoop je in je nek en tussen je borsten vast. zit nog een klein geel randje aan en in strass steentjes staat er gsus op. echt helemaal perfect voor ibiza :D