Partyflock

Forumonderwerp · 620014
10431x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand mij vertellen waarom we niks meer van dj Dano horen.
Hij draait echt nergens meer.:s

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij zit de komende periode wat meer in het Buitenland :D

Waarschuw beheerder
dat noemen ze toch ook wel eens vakantie?

Edit: Typo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee mop om te draaien ;)
Artiest {SHOWLIST artist 10223, 220, 52155, 52800, 37938, 37955}
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij vertellen waarom we niks meer van dj Dano horen.
Hij draait echt nergens meer.

Holah,
Ik dacht laat ik zelf het een en ander uitleggen.
A : Ben ik 14 februari aangereden met 80 kilometer per uur,Ik had het in die tijd erg druk met draaien,maarja dan staat je leven in 1 keer stil.Het is nu 5 maanden later en ik begin NU pas weer een beetje mezelf te worden.
Dit is ook meteen een antwoord op :
2 auto's in 2 weken aan puin rijden bv.(onder invloed) en de probs inze prive sfeer,ja deze jongen komt er wel.
Het was half 2 s'middags vriend! Dan drink ik nog niet hoor.(allen op mijn vakantie als ik geen fuck te doen heb!)EN niet mijn schuld!!
Dan weet je dat!

B: Ik heb op mijn hardcore hoogte punt ook al allerlij andere projecten gehad omdat ik een muziek freak ben.Ik hou van meer dingen.Net als met sex.Is toch ook een beetje saai als je alleen maar een beetje aan het krikken bent! Ik hou van afwisselingen in life!!!

Het is me altijd bij gebleven dat hij al bijna 10 jaar geleden in een interview op tv zei dat hij produceren eigenlijk helemaal niet zo leuk vond. Toen demonstreerde hij in zijn studiootje heel kort hoe het produceren een beetje in zijn werk ging en hij keek er ook helemaal niet enthousiast bij....
Altijd als ik naar de Dreamteam cd's luister, moet ik aan dat interview denken. Zonde!

Mmmh,Dan weet je meer dan ik!Ik produceer me suf en heb er erg veel lol in!!!!Maar jij bedoeld denk ik hat intervieuw van de E.O ?!

Jah,Dat zegt al genoeg.Die gasten zijn de hele dag bij me geweest,hebben 4 uur gefilmd maar die paardelullen hebben toen de meest negatieve dingen eruit geknipt.Het was niet eens mijn track die je toen zag!!

Ik had hem zelf op 7 juni gebookt en toen kwam ie ook niet door omstandigheden waar hij niks aan kon doen.
Ik geloof gewoon in die jongen.

Sorry schat, Ik maak het goed met je!!

Ik dacht trouwens na het ongeluk dat het draaien zowiezo voorbij zou zijn omdat je toch in de running moet blijven in de muziek maar ik heb gelukkig geluk!

Sorry dat ik nu ff niet zo veel in nederland sta.
(komt wel weer verandering in)

Maar ik heb niet echt te klagen:
Vanaf aankomend weekend ben ik resident in club Aria op Kreta
9 augustus hakke in Rimini,italie en eind november
3 weken Australie.

Wat een kut leven he?!

Tot binnenkort op een VET feest mensen!

Geniet van het leven!!!Het is te kort of kan zo afgelopen zijn!!!!
(respect voor 3 steps ahead!!!)

Peace

Dano
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk zo ken ik je weer:D

Top!!!

Waarschuw beheerder
das duidelijk!
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor Dano vaak genoeg :) Atlantis te Alkmaar :D

Waarschuw beheerder
kennen jullie het liedje;

hardstyle gaat dood,hardstyle gaat dood,hardstyle,hards­tyle ,hardstyle gaat dood(herhaal dit meerdere malen met je vrienden en je hebt een top avond)
Waarschuw beheerder
Was een leuk feest in Alkmaar!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Binnen kort hoop ik je wel weer vaker in nederland te zien draaien !!

Maar daar gaan we voor zorgen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
D.J Dano 14 juli 2003 22:24
Ik dacht trouwens na het ongeluk dat het draaien zowiezo voorbij zou zijn omdat je toch in de running moet blijven in de muziek maar ik heb gelukkig geluk!

zo snel vergeet men je nou ook weer niet he ;)
Waarschuw beheerder
Ben een grote fan geweest...
de laatste keer dat ik van dano hoorde is in 1993.
(zo'n beetje toen sloterdijk op z'n gat ging.)

dat wil ik graag zo houden, want die platen van nu boeien me echt voor geen meter meer. evengoed veel plezier met z'n allen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ponchovogel, ga es dood ofzo :kots: :muts:

Dano, weet je nog die hovenier op de begraafplaats? Hij ligt elke dag voor de deurmat om te kijken of z'n t-shirt er al ligt :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha weer 1 van je beroemde streken Daan?

Waarschuw beheerder
Hieronder de link waarin Dano antwoordt geeft op nog meer vragen gesteld door Partyscene.nl!

partyscene
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 30715, 105, 2650}
Waarschuw beheerder
Hahahahaha, had je honger Dano?? Wat rukt jou dat nou wat al die gezellige mensjes lullen :-) Who cares... Maak is een plaatje voor Tindy!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dano!Terror is timeless:respect: Wat heb ik al die mensen gehaat toen op lowlands:(

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Tot 19 september (forward) daan!!!

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja Daan maak eens een plaatje voor Tindy Tunes :D
Waarschuw beheerder
Dano draait geloofk all1 nog maar techno

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee hoor Daan draait alles alleen techno ala detox style heeft zijn voorkeur :D

Waarschuw beheerder
Zeker een ouwe dibbes...;), jammer maar een beetje aan zichzelf te danken....,sorry Daan..;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat jochie is pas 15, kan nog niet zelf denken...Waarschijnl­ijk roept hij ook steeds oi!Een wazibal dus
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
9 augustus hakke in Rimini,italie

Dus géén Volume? ;)
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
16 Augustus is hij te bewonderen op Hardventure Outdoor Festival (zie agenda) :D

Waarschuw beheerder
Kben benieuwd of Dano nog een project met Herman Brood zal doen....
Artiest B82
Waarschuw beheerder
damn! kannik gwoon zo pissig om worde dat tuig! helpt de hele gabber scen, en punk/ska scene naar de klote! teft toch allemaal op met die fokking attitude.
Waarschuw beheerder
donateur
Leer eens schrijven, misschien neemt iemand je dan nog serieus (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
he dano bedankt voor je antwoord..... is weer iets duidelijker...

moet eerlijk zeggen dat ik je voor die 14 juli ook nergens hoorde of op flyers zag staan.

en 2 lars.... als die jongen antwoord wil geven is daar toch niks mis mee..... is het gelijk duidelijk..... ja toch......:D

Dano ik hoop je nog een keer te zien en later.
Waarschuw beheerder
Ik heb in februari nog vet relaxed met m staan ouwehoern op een feestje in Eindhoven, was echt cool wat ie draaide aan techno! Denk dat ie de grote feesten wel een beetje gehad heeft onderhand en gewoon lekker doet wat ie leuk vindt! En gelijk heeft ie!:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laat ik nou denken dat je het verkeerd heb ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb Dano voor het laatst op die ene Hellraiser van Shadowlands gezien of in Eindhoven in Funky Business. Daarna buiten ik geloof Multigroove inderdaad niets meer gehoord.

Artiest Frank B
Waarschuw beheerder
dj dano heb ik 2 maanden geleden nog een battle mee gedaan!

op het feest van Spark vs Coalition birthday party, en dat ging ff toppie hoor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ff over promo, ik vind het niet gek dat hij hardstyle draait want Hardcore draaien lukt hem laatste 3 a 4 jaren niet meer mischien lukt het hem wel met hs

Geboortedatum:  9 november 1987 (15 dus)

:z

Waarschuw beheerder
hahahaha

Waarschuw beheerder
whaha oke dan julian zo hoort het!(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind je dat DE manier van doen?

Ik vind het maar in en in triest eigenlijk,beetje gaan schreeuwen en zeiken teken van jaloezie en onmacht!
Waarschuw beheerder
Wat een grap die uitspraak om te zeggen dat Dano niets meer van zich laat horen. Open your ears dude! Ik weet dat D vele projecten heeft lopen en dat de laatste maanden slopend en vooral kut waren. De lijn is nu weer stijgende. En als men D de laatste jaren een beetje heeft gevolgd dan moet je zeker weten dat het genre techno de hoofdmoot is in de breedste zin van het woord, al geruime tijd. Iedere keer terugvallen op zijn verleden is nutteloos. Hoor bijv niets over The Prophet, Vos zijn verleden. Terwijl zij ook al enige tijd bezig zijn met volstrekt andere dingen. Eén ding is zeker, hij draait nog steeds als de beste en weet het publiek waar dan ook goed los te krijgen.
D keep the spirit alive!

Gr. Harald, A'dam
Waarschuw beheerder
donateur
nou een grap is het niet, maar ik begrijp dat er een stijgende lijn inzit en ik ben benieuwd.
ik hou het in de gaten.