Kan iemand mij vertellen waarom we niks meer van dj Dano horen.
Hij draait echt nergens meer.
Holah,
Ik dacht laat ik zelf het een en ander uitleggen.
A : Ben ik 14 februari aangereden met 80 kilometer per uur,Ik had het in die tijd erg druk met draaien,maarja dan staat je leven in 1 keer stil.Het is nu 5 maanden later en ik begin NU pas weer een beetje mezelf te worden.
Dit is ook meteen een antwoord op :
2 auto's in 2 weken aan puin rijden bv.(onder invloed) en de probs inze prive sfeer,ja deze jongen komt er wel.
Het was half 2 s'middags vriend! Dan drink ik nog niet hoor.(allen op mijn vakantie als ik geen fuck te doen heb!)EN niet mijn schuld!!
Dan weet je dat!
B: Ik heb op mijn hardcore hoogte punt ook al allerlij andere projecten gehad omdat ik een muziek freak ben.Ik hou van meer dingen.Net als met sex.Is toch ook een beetje saai als je alleen maar een beetje aan het krikken bent! Ik hou van afwisselingen in life!!!
Het is me altijd bij gebleven dat hij al bijna 10 jaar geleden in een interview op tv zei dat hij produceren eigenlijk helemaal niet zo leuk vond. Toen demonstreerde hij in zijn studiootje heel kort hoe het produceren een beetje in zijn werk ging en hij keek er ook helemaal niet enthousiast bij....
Altijd als ik naar de Dreamteam cd's luister, moet ik aan dat interview denken. Zonde!
Mmmh,Dan weet je meer dan ik!Ik produceer me suf en heb er erg veel lol in!!!!Maar jij bedoeld denk ik hat intervieuw van de E.O ?!
Jah,Dat zegt al genoeg.Die gasten zijn de hele dag bij me geweest,hebben 4 uur gefilmd maar die paardelullen hebben toen de meest negatieve dingen eruit geknipt.Het was niet eens mijn track die je toen zag!!
Ik had hem zelf op 7 juni gebookt en toen kwam ie ook niet door omstandigheden waar hij niks aan kon doen.
Ik geloof gewoon in die jongen.
Sorry schat, Ik maak het goed met je!!
Ik dacht trouwens na het ongeluk dat het draaien zowiezo voorbij zou zijn omdat je toch in de running moet blijven in de muziek maar ik heb gelukkig geluk!
Sorry dat ik nu ff niet zo veel in nederland sta.
(komt wel weer verandering in)
Maar ik heb niet echt te klagen:
Vanaf aankomend weekend ben ik resident in club Aria op Kreta
9 augustus hakke in Rimini,italie en eind november
3 weken Australie.
Wat een kut leven he?!
Tot binnenkort op een VET feest mensen!
Geniet van het leven!!!Het is te kort of kan zo afgelopen zijn!!!!
(respect voor 3 steps ahead!!!)
D.J Dano 14 juli 2003 22:24
Ik dacht trouwens na het ongeluk dat het draaien zowiezo voorbij zou zijn omdat je toch in de running moet blijven in de muziek maar ik heb gelukkig geluk!
damn! kannik gwoon zo pissig om worde dat tuig! helpt de hele gabber scen, en punk/ska scene naar de klote! teft toch allemaal op met die fokking attitude.
Ik heb in februari nog vet relaxed met m staan ouwehoern op een feestje in Eindhoven, was echt cool wat ie draaide aan techno! Denk dat ie de grote feesten wel een beetje gehad heeft onderhand en gewoon lekker doet wat ie leuk vindt! En gelijk heeft ie!
Ik heb Dano voor het laatst op die ene Hellraiser van Shadowlands gezien of in Eindhoven in Funky Business. Daarna buiten ik geloof Multigroove inderdaad niets meer gehoord.
dj dano heb ik 2 maanden geleden nog een battle mee gedaan!
op het feest van Spark vs Coalition birthday party, en dat ging ff toppie hoor!
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
ff over promo, ik vind het niet gek dat hij hardstyle draait want Hardcore draaien lukt hem laatste 3 a 4 jaren niet meer mischien lukt het hem wel met hs
Geboortedatum: 9 november 1987 (15 dus)
hahahaha
whaha oke dan julian zo hoort het!
(permanent verbannen)
Vind je dat DE manier van doen?
Ik vind het maar in en in triest eigenlijk,beetje gaan schreeuwen en zeiken teken van jaloezie en onmacht!
Wat een grap die uitspraak om te zeggen dat Dano niets meer van zich laat horen. Open your ears dude! Ik weet dat D vele projecten heeft lopen en dat de laatste maanden slopend en vooral kut waren. De lijn is nu weer stijgende. En als men D de laatste jaren een beetje heeft gevolgd dan moet je zeker weten dat het genre techno de hoofdmoot is in de breedste zin van het woord, al geruime tijd. Iedere keer terugvallen op zijn verleden is nutteloos. Hoor bijv niets over The Prophet, Vos zijn verleden. Terwijl zij ook al enige tijd bezig zijn met volstrekt andere dingen. Eén ding is zeker, hij draait nog steeds als de beste en weet het publiek waar dan ook goed los te krijgen.
D keep the spirit alive!