Partyflock

Forumonderwerp · 619961
hey thijs wij organiseren grote feesten en zijn op zoek naar nieuw talent hoelang draai je al ???
Ik draai 5 jaar!! is dat genoeg???
wij zoeken nog mensen voor een groot feest ongeveer 5000 man
wat gehouden wordt in amsterdam
Hej thijssie...we zitte je maar te plagen hoor :p
Trek het je niet aan kerel :)
jup I now!!!!! geeft niet hoor als jullie maar lol hebben!!!
Dan ist goed (y) en als je in de buurt bent kom ik zeker kijken :) (rotterdam e.o.)
Artiest R2B
Wat voor mensen zoek je dan?:d
en lol hebben we zeker :D

;P
Het wordt wel een beetje stilletjes hier ;)
is dat een hint ofzo?

wat wil je nou eigelijk duidelijk maken Sjoerd.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Ik zeg maar zo ...

:hm:

Volgens mij is die Thijs ut een beetje kwijt
neee geen hint!! maar ik ben het wel kwijt!!! :)
The path of the righteous man is beset on all sides By the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, Shepherds the weak through the valley of darkness, For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you

Heb er eentje pulp Fiction gekeken

Artiest SinSuline
feest 5000 man Amsterdam.... tell us more...

ik gok Klubbheads in Concert :D

Werkzaam bij Housetime
hmmmm apart topic hehehe :D
tsja niet iedereen heeft het even goed voor elkaar ik bedoel draaien kunnen misschien heel veel mensen maar niet iedereen wordt bekent dan moet je het net ff treffen maar als ik Matthijs hoor draaien en enig ander DJ dan heeft Matthijs toch een grootte kans om er ooit eens tussen te komen maar dat is mijn mening. je moet geen vooroordelen over hem hebben zonder dat je hem hebt horen draaien. maar goed zoals ik al zij das mijn mening