Partyflock

Forumonderwerp · 619723

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu wel leuk Mdma Kristal poeder thuis liggen, en laat testen bij parnassia ( 82 % van de 86 % theoretisch haalbaar ) ben ik nou wel benieuwd wat voor effect het heeft, hoe je het kan gebruiken etc.

Alvast bedankt, want met de zoekfunctie kon ik niet veel vinden :(
groetjes peewee

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Moet ik nog ff over nadenken.
Pb maar ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekkere sociale shit
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zo het vak mdma bakken op school :P

Waarschuw beheerder
donateur
MDMA kristallen zijn zkr dull:D
Alleen hier(Tussen eindhoven en weert) al bijna een jaar niet meer te krijgen:S
Das but kzou nog wellus een x willen stampuh onder 't motto "lekker likken nie betalen"

Waarschuw beheerder
Snuif Gewoon Alles op Word je goed vaag !!!
En anders gooi het door je drinken !

Waarschuw beheerder
donateur
Jong gek MDMA kristalle moet je nie snuiven ongelukkige douw je alles in neus wa je tegekomt?

Waarschuw beheerder
MDMA Kristal Poeder :respect:

Tering de dag na Qlimax heb ik denk ik ongeveer 800 mg weg zitten snoepen, me hele kamer begon heen en weer te gaan terwijl ik stil stond, me bureau steeg op en me speakers begonnen zich met de muren te verenigen... Fucking hell, dat was echt de space-trip van me leven :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
BTW: Massive Attack of LSG ofzow alsie aant spacen ben is SUPER VET!!! Of drum and bass, dan krijg je echt het gevoel alsof ie in die zware bassen gezogen word :D

Waarschuw beheerder
Mdma kristal snuiven (Y) zou ik ook doen :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 28937, 10114}
Waarschuw beheerder
heeft iemand ervaring met vloeibare MDMA?
ik heb gister een beetje van gehad (werd mij verteld dat het vloeibare mdma was, zat in ghb-buisje en was bloedkleurig, en smaakte bitter)
ging er wel lekker van spacen! :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
okee.. effe flashback: je laat et wel testen, maar ff vragen hoe je et gebruikt ben je ff vergeten????
Waarschuw beheerder
Ik t op decibel op in combinatie met pillen,ik kan je zeggen dat je r aardig van gaat spacen,veel vage dingen zien en met veel mensen lullen,maar is wel relaxed spul,alleen het innemen was erg ranzig moest t oplikken en daarna wegdrinken.Heb n paar uur lang een vieze smaak in mn mond gehad.

Waarschuw beheerder
Als je de juiste apparatuur hebt, kun je er pillen van maken, maar daar zou ik niet aan beginnen..
Het makkelijkste is, dat je er capsules van maakt, 1 gram pure mdma kun je drie capsules van maken, klein beetje speed in de capsule, en je kunt er een paar uur hard op gaan.
Voor de echte gebruikers is twee capsules al heel veel, dus pas er mee op.
Goeie pure mdma capsule kost rond de 25 of 30 euro.
Later
Waarschuw beheerder
/\
ik kan met zekerheid zeggen dat ik een echte gebruiker ben maar 333mg MDMA is mij zeker teveel... zelfs de helft ervan nog :vaag:

hoe bouw je tollerantie op>!? :/