hoi mooie dames
ik ben echt nieuwsgierig hoe het zou zijn om met twee meisjes tegelijk sex te hebben.
Ik heb op zich wel redelijk wat meisjes gekend die er voor in zijn om te een trio te doen maar op de 1 of andere manier komt de klik er nooit en is het er nooit van gekomen. of ik heb er gewoon niet genoeg moeite voor gedaan
het lijkt misschien heel erg desperate om hier een oproep te doen, maar ik zou niet weten hoe ik dit zou kunnen regeln. dus ik dacht, waarom niet gewoon op deze manier een oproep doen?
oke... wat over mij... 22 jaar, 1.85 m., blond haar, blauwe ogen en ik ben fitnessatleet. vind het belangrijk om de vrouw net zo veel aandacht te geven als de man, wat dus ook inhoudt dat ik wellicht ook in de toekomst er voor in ben om het met een andere jongen erbij te doen. voor wat hoort wat natuurlijk

dus mochten er dames zijn die interesse hebben in een trio met een gespierde goeduitziende jongen, pm me dan...
foto kan je op aanvraag krijgen, gezien er veel bekenden hier op zitten zet ik me foto liever niet online.
Ook biseksuele dames alleen mogen reageren. dan komen we er vast wel uit om een andere mooie dame te vinden die er voor in is, maar het liefst natuurlijk twee biseksuele dames.
kus
M