Partyflock

Forumonderwerp · 619622
in een ander topic, werd BladeRunner als KUT bestempeld, ik vraag me af waarom? wat was dit voor feest, en waarom vond je em zo kut??
Thrillseeka, ik zit heus niet uit mn nek t lullen, er zijn daar doden gevallen. En dat er een steekpartij is geweest, is ok 100% zeker want ik heb die gast zien liggen in een hoekje met een vette steekwond in zn borst. Over schoten heb ik ook iets gehoord, maar meen dat dat buiten is geweest.

En in de krant stond dat er slecht een verstuikt enkeltje was binnegebracht bij de EHBO. Nou, believe me, ik ben er zelf geweest, dat was drama, ik werd ook gewoon weggestuurd want het wasveel te druk, een grote ramp daar, kwam het ene na het andere ernstige geval binnen.

En bij TMF zonden ze elke week een grote party uit en dat was in die maand de enige echt fatsoenlijke grote party. Of course zie je dara de keerzijde van de medaille niet.

Waarom moeten mensen nou altijd dneken dat ze de feitjes wel achterhalen? Je krijgt niets boven tafel. De doden vallen vaak ook pas in het ziekenhuis. Ik heb t toen zelf gezien met Eenergy2000, toen is een vriendin van mij outgegaan en heeft 6 uur ofzo in coma gelegen. Denk je dat daar iets over werd gezegd? Ik ben er ook achteraan gegaan, maar die lui deden of net alsof ze nergens van wisten of ze wisten het echtniet. En zo zijn er tal van voorbeelden te noemen.

Daarnaast zijn er mensen hier op PF die echt erge dingen hebben meegemaakt op BladeRunner en ik praat er liever zelf ook niet meer over want heb daar echt een shock aan overgehouden. Waarom weer steeds die dingen oprakelen!?
Ik heb wel dat meisje voorbij zien komen op een brancard volgens mij had die teveel pillen op. Ik weet niet meer of die overleden was. Ze kwam uit de Terrorzaal (oj was t daar heet en nat :S)
Ik ben blij dat ik via de VIP-ingang kon. Met dank aan de heer S.Sweet.

idd topic # 87243121.
12 oktober 1996 Martinihal Groningen
Alle redenen waarom het kut was zijn al genoemd en ja het was idd KUT
gewoon heel veel acts die er niet waren
(n) (n) (n)
en wat WJ over de strobe zei, dit feest gaat echt de geschiedenis in als het slechtste aller tijden
wat een KUTfeest zeg

Inderdaad het slechtste feest ooit, kan me nog goed herinneren dat een trap oplopen 45 minuten duurde door de drukte, en heb tientallen mensen zien outgaan.

Dit was zeker een kutfeest toch zeker als je dan zo tering lang in de bus er naar toe zit. Daar aan gekomen en dan constanteren dat het gewoon RUK is. KUT GRONINGEN.

Trip to Dreamland 99 in Kardinge precies het zelfde

WAS ECHT KAPOT NA 3 UUR IN DE RIJ......EEN KLOTEFEEST WAS DAT ZEG........heb nog wel een paar foto's maar wordt er liever niet meer aan herinnerd...
Heb nie in de rij gestaan..... m'n toenmalige vriendje heeft daar in de Upcoming gedraaid.......... Ik heb t wel goed ervaren.. maar denk meer dat t ook komt door t feit dat ik uit die omgeving kom en er toen zelfs woonde dus t was voor mij thuiswedstrijd allemaal vrienden etc. ben ook nie tot eind gebleven hoor.... me ouders waren er trouwens ook :D

Ik heb daar 3 en half uur in de rij gestaan en ben niet verder gekomen dan 1 zaal. Er was geen doorkomen aan, zo druk was het. Drinken halen etc. was echt niet te doen.

Dat eenrichtingsverkeer van ID&T werkt dan toch wel wat prettiger. :)

Ik heb overigens nog een 2 uur durende uitzending van Hakkuh liggen die alleen maar beelden van Bladerunner bevat. Als ik ooit de tijd heb zal ik hem eens capturen en online zetten. (moet ik een andere gfx kaart erin slingeren enz en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in :D)
Hehehe Olaf ik sta daar ook nog op, heb m ok nog hier liggen. Helemala op t laatst bij Darkraver, aleen wel irri, lopen dan 2 beelden door elkaar, maar als je goed kijkt zie je daar een te vage jackie flink hakkend trachten nog iets van de nacht te maken! :)
Bladerunner was idd Kut georganiseerd door een paar geldwolven die meer wilden verdienen en daarom zo'n 5000 kaarten zwart in de handel brachten. Toen het "wit uitverkocht raakte kwamen die 5000 bezoekers er nog bij.

Er zijn idd ook doden gevallen direct en indirect.

Organisator was o.a. DJ Petrov. Hij is ook betrokken (geweest?????) bij de oude Index in Groningen.
Ik zou zeggen als echt alles wilt weten over de org. ga je gewoon naar de Kamer van Koophandel. Die kan je aan alle adressen helpen

...maar ik was wel snel binnen, ben zoals velen door die bosjes langs de rij gelopen ;p
Ik had mijn kaartje nog toen ik al binnen stond...........snap­te er niks van, was 1 van mijn eerste feesten :D
Die beelden van dat kut feest zou ik nog wel eens terug willen zien.
Was gewoon zwaar klote geregeld allemaal.En dan dat gedouw om klein stukje verder in de rij te komen en ondertussen in fietsenrek belanden.Continu mensen die flauwgevallen waren en gedragen werden om naar ehbo te kunnen.Dat waren minder fijne dingen.
Kvond de Flyers van BladeRunner wel mooi.. heb der nog een paar van.. helaas niet naar de feesten geweest maar goed ook zo volgens mij..:S
Flyer? Heb vette poster ervan nog steeds aan me deur hangen.Dat was de reden dat ik ging.Leek me vetjes.Niet dus :(
Ja maar dat is dus met meer feesten...daarom zijn de posters van Sensation zo gaaf..:devil: :devil:
laatste aanpassing

hehe beter feessie van de drukte heb ik in iedergeval niks gemerkt toen :vaag: maar dooie ongetwijfeld heb er toen een gezien, nou dan draaidt je maag wel 2x om en het domme is dat je toch gewoon verder gaat dan...

bladerunner was m'n eerste grote feest in m'n eigen stad in 1 woord geweldig ondanks de drukte heb ik daar een super feest gehad.
en al die doden ik heb gemerkt waar of niet dat in die tijd ze met bosjes neer vielen.wel heb ik toen een paar mensen gezien die werden afgevoerd waaronder een meisje die ze met 4 man afvoerden 2 om de brancar te tillen en 2 om haar vast te houden zo stuipte ze.

nu z'n 7 jaar later zou ik er zo weer heen gaan
entree koste toen maar 50 guldentjes heb de kaart nog tegenwoordig 50 eurotjes belachelijk eigenlijk
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
was gewoon echt een kut feest,zelfs de meeste dj,s flipten.sommigen zouden op het hoofdpodium staan en werden geparkeerd in de talentroom(bass D & king matthew,weirdo)daard­oor werd die room wel weer toff maar toch.wachttijd om naar de plee te gaan,30 min.en zo kan ik wel ff doorgaan......

wat een aanfluiting dat feest,ondanks de mooie Poster.

dj petrov was volgens mij het brein achter de organisatie van dat naar mijn idee goed feest
Hhhmm hangt van jouw definitie van goed af.

Ik heb het spel blade runner :)
En wat dachten jullie van de plee´s die totaal overstroomd waren en die veeeeeeeeel te drukke trap naar boven!!!
Kheb gezien dat er iemand vanuit de Terror zaal die trap afgevoerd werd met een wond aan z´n hoofd, anderhalf uur later zag ik em volgens mij weer lopen met een tulband van verband on z´n hoofd!!!
Met een paar pendelbussen vanuit Utrecht gingen we daar heen en toen met z´n allen door de bosjes gegaan waardoor we niet hoefden te wachten en zo dus heel snel binnen waren!!!
Samen met mn maatje helemaal para de hele nacht zo´n beetje op dezelfde plek gestaan :(
stingray 11 juli 2003 22:25
Ja maar dat is dus met meer feesten...daarom zijn de posters van Sensation zo gaaf..

Weet ik.Hangt er nog een van de black editie van vorig jaar aan me plafond. :D