Partyflock
 
Forumonderwerp · 618988
IK vond het echt VET masterlijk, en marco remus was zeker de top van de avond!!!
 
Is het anderen ook opgevallen dat het geluid in tent TFS 1 tijdens de set van Liebing er zacht stond of lag dat aan mijn oren?

Verder een heerlijke dag. Mills die super draaide, Pullen heerlijk, Carola top, Dave Clarke ouderwets, Liebing vond ik dus matig maar dat kwam door het slechte geluid, Sims lekker een soort groovy techno en de heerlijke afsluiting van Beyer.
laatste aanpassing
Top gewoon! Heb me super vermaakt :D



Beetje koud zo nu en dan maar dat is dan ook de enige aanmerking van mijn kant :)
lekker lekker lekker

Open stage, UFO en TFS02

Mills en zijn 909 (y)
ach en zoveel meer!
gezelschap was ook super :)
 
Mooi dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Sommige mensen die voor het eerst een Techno-feest bezochten die zeggen dat het zeker nog niet hun laatste is, is geweldig :)

Alleen wel jammer dat iedereen Rush de bom vond, technisch is het gewoon een kneus namelijk......
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Het was idd geweldig!!!! Mills absoluut de man van de dag. Maarliefst twee 909 sessies, en Planet Rock die voorbij kwam. Memorabele set iig die ik niet snel zal vergeten. Verder alleen Oscar Mulero en Surgeon nog helemaal gezien. Oscar was erg goed bezig, maar Surgeon was na Jeff absoluut de man van het festival. Deze gast heeft gewoon zo'n verschrikkelijk stoere platenkeuze, helemaal geweldig. Verder eigenlijk de hele tijd een beetje bij het hoofdpodium geweest. In tent 1 misschien een half uurtje geweest, maar hier vond ik duidelijk de minst gezellige sfeer hangen.
Alleen wel jammer dat iedereen Rush de bom vond, technisch is het gewoon een kneus namelijk......


gewaagde uitspraak hier! :) (y)

Surgeon vind ik al_tijd vet! Kerel is gewoon, tsja... lekker?
laatste aanpassing
Het was een leuk feest en ik heb een leuke dag gehad.
Geleerd dat Techno ook zeker leuke muziek is en je gaat me er wel vaker zien. :)
nou wat gewaagd zeg... hij heeft gewoon gelijk.

Enige wat rush doet is. Bas wegdraaien,en dan weer erin,bas wegdraaien en dan weer erin.

Ennuh surgeon was idd wreed goed bezig! Jammer dat ie er alleen als een zoutzak bij stond :D. Maar goed,set was goed en daar gaat het uiteindelijk om.
laatste aanpassing
2 Menno : klopt heb je hebt gelijk met je punt..afgezien van die naam dan ;)

maar ik doelde op het feit dat veel mensen blindelings elke keer maar weer naar een rush,liebing,clarke gaan puur om hun naamsbekendheid.

2 Jensen : Tfs 2 was uitstekend te doen hé
laatste aanpassing
 
Vraagje Marco Remus draaide een plaat leek wel zo'n salsa band met van die trommels, weet iemand hoe die plaat heet???
 
Ik vond het een superfeest!! (y) :)
Had de hele dag/avond me camera om me nek heen hangen,maar die vergat ik elke keer :vaag: Dus heb weinig fotos genomen :D
ik heb echt een onwijs toffe dag achter de rug.

ik vond het terein wel fijn dit jaar, ondanks dat het naar mijn gevoel een stuk kleiner was vond ik het wel gezellig opgezet. Maar ik vond toch dat dat mooie meer van verleden jaar een gemis was.

Het geluid van tent 2 was zeker jammer bij mills begon het al wat te kraken en aan het eind van zijn set waren de boxen al helemaal over hun gier jammer. Ook jammer als je bedenkt dat de organisatie zeker al 6 jaar ervaring heeft met dit soort dingen.

De wc's waren dan wel super mooi geregeld een flink pluspunt wat van mij wel mag blijven, maar dat wil ik ook mijn lasers wel weer terug op het eind. Verleden jaar alle maten en kleuren en dit jaar moesten we het weer doen met de suffe oude groene.

over de dj's:

gebroeders de wit hebben me aardig wakker gebeukt jezus wat een knal en stampwerk!

jeff mills draaide opzich lekker maar ja de boxen en de drukte deden mij de zaal uit drijven

lady ladida vond ik ook erg lekker gooide voor mij de funk er weer een beetje in die middag

marco remus mag q-dance van mijn part overkopen ofzo die vent heeft echt niets met techno te maken

ik vond dave clarcke wel weer eens lekker om te horen en ben daarna snel naar ben simms gegaan

ben simms had een beetje golden oldie day maar goed dat mocht de pret niet drukken

daarna nog een heerlijke afsluiten verzorgd door adam beyer ..

ja ik heb het erg naar mijn zin gehad .. !!
oh ja.. die mensen die filmden....

De programmering van Awakenings is rond. Vijf juli vindt de derde editie plaats en de voornamelijk internationale line-up is imposant. Maar ook aan de Nederlandse artiesten wordt gedacht. “Het is belangrijk ook hier de boel aan de gang te houden.” 3VOOR12 is er bij en neemt alles voor je op.
“Het was een hele bevalling, maar als ik hoor hoeveel moeite anderen met de programmering hebben valt het heel erg mee. Veel artiesten -zoals Adam Beyer- hebben we ooit zelf voor het eerst naar Nederland gehaald. Die zijn vrij loyaal aan het festival.” Rocco, programmeur van Awakenings, is tevreden over de line-up van zijn festival, dat vijf juli voor de derde keer gehouden zal worden.

In 2001 vond de eerste editie plaats omdat de Westergasfabriek, waar Awakenings al sinds 1997 als techno-avond wordt georganiseerd, tijdelijk gesloten was. Rocco: “Ik had er wel een beetje een hard hoofd in, maar ik vond dat techno, volgens mij toch de enige originele dance-stroming, best een eigen festival mocht hebben. En het is gelukt. Er waren meteen 10.000 bezoekers.”

Dit jaar hoopt Rocco op 15.000 bezoekers, wat volgens hem ook wel meteen de limiet is omdat het anders allemaal te groot wordt. 35 acts, verdeeld over vier podia, zullen deze mensen aan het dansen moeten krijgen. Volgens Rocco gaat dat zeker lukken. “Er is experimentele luister-techno maar ook harde beuk-techno. En dan is er ook nog een elektro-tent. Maar wel elektro met een techno-inslag. Niet te vrolijk.”

Trots is Rocco vooral op de acts Alter Ego (‘normaal vind ik live-acts niet zoveel toevoegen, maar nu heb ik een aantal interessante artiesten kunnen boeken’), Pacou (‘heel vol en diep, mijn persoonlijke favoriet’) en natuurlijk oude helden als Dave Clarke en Jeff Mills, die volgens Rocco nog steeds op het hoogste niveau opereren. “En natuurlijk ben ik ook blij met nieuwe Nederlandse producenten als de broers De Wit en Joris Voorn. Deze laatste is misschien wel het grootste Nederlandse talent sinds Steve Rachmad vijf jaar geleden echt doorbrak. Het is belangrijk om ook in Nederland de boel aan de gang te houden.”

Zie voor de volledige line-up de site van Awakenings. Vijf juli zal 3VOOR12 in Spaarnwoude, waar het festival gehouden wordt, aanwezig zijn om in ieder geval een aantal artiesten op tape vast te leggen, zodat jullie de rest van de zomer nog thuis kunnen (na)genieten.
nou wat gewaagd zeg... hij heeft gewoon gelijk.


dat bedoelde ik er ook mee, maar op dit forum is dat nogal gewaagd. :)


2 Da Phool: de TFS02 was zeker goed vertoeven! Ik vond de electro ietwat tegenvallen, maar ook erg gaaf! Sfeer is altijd ok daar. Main Stage was vooral erg leuk tijdens Beyer en Sims.

In de TFS01 ben ik alleen even geweest tijdens Clarke, hij kon me niet echt grijpen en ach... gewoon niet echt mijn tent :)
Alleen wel jammer dat iedereen Rush de bom vond, technisch is het gewoon een kneus namelijk......


kan misschien zijn, maar qua performance, uitstraling doet ie het echt wel hoor....!

ik vind hem echt wel een fantastische dj..

hoe hij stond te zingen en iedereen meezong!!! muziek uit.. iedereen zingen... GEWELDIG!!!
 
Rush Remus Liebing Beijer (Y)
Ik vond het helemaal geweldig, lekkere muziek, leuke mensen, top geregeld alles. Hing gewoon een super sfeertje :D
Opeens rent er zo'n kerel weg, mensen die op een kleedje zaten vlug weg rennen en hele meuk security mensen er boven op


Hahaha, ja dat waren Tim_D en ik die wegrenden:p Ik zei nog tegen hem dat we tussen hen in stonden en we eigenlijk wel weg moesten. Toen die gozer een knal verkocht, kwamen al die security mannetjes op hem af en toen ze hem beet hadden met z'n allen stormden ze onze kant op:p Snel opstaan en weggerend dus:p
laatste aanpassing
Artiest Raven
Goh, Jij en tim_d kunnen best snel kleedje pakken en rennen :D

Vermelding in de Guiness book of records wel waard (Y) ;P
He, ik zat ook op dat kleedje! ;)

Wat was trouwens die vlag die daar links bij de mainstage hing, waar steeds een groepie zat?
Viel me btw op dat er nog veel voetbalshirts binnen waren, terwijl dat eigenlijk niet mocht:S Maar niet dat dat problemen opleverde hoor, gelukkig niet. Dat is het mooie juist, d'r is totaal geen gezeur, gevecht en 'dom geslik' (als in 17 jarige ventjes die out gaan na een uurtje). Dat is het mooie van zo'n feest.

2 Wackyjacky: op ML heb ik um niet gezien, maar ik vond hem nu gewoon SUPERRRRRRRRR! Hij bouwde lekker op en speelde met het publiek. Ik wil hem vaker horen/zien!

En die matpartij viel wel mee. Er ging een gozer door het lint tegen een andere kerel (maar toen werd er nog niet geslagen ofzo). Security eraan, overleggen, wist niet wat ze moesten doen. En toen werden er 3 van de groep gefouilleerd, waarna iemand door het lint ging.
vlag was van krakersbeweging ofzo zei Tim_D.
 
Yes was weer een geweldig feestje:D
 
2groovyloco : cave - street carnival

Alleen wel jammer dat iedereen Rush de bom vond, technisch is het gewoon een kneus namelijk


technisch moet hij nog wel wat leren maar hij weet wel hoe hij het publiek helemaal gek kan makuh .. en die platen die hij gebruikt heerlijk!!
een van de beste feesten tot en met nu toe, goeie sfeer, goed publiek en boven al goeie muziek :D was dik in orde dus!
Pfffff die Treet Carnival van Cave, die heb ik echt wel 5x gehoord gisteren ofzo, niet echt origineel, ken gewoon heel die trommeldeuntjes uit mn hoofd nu! %)
Pacou 8)8)8) zo goed gewoon
laatste aanpassing
ik vond het egt verschrikkelijk vet

toppers voor mij:

marco remus
chris liebing
steve rachmad
alexander kowalski
Awakenings was te vet. Surgeon (had ik nog nooit gehoord) was lekker droog en tevens hard (zoals alles behalve de mainstage). Remus en Rush waren echt stoer en ik denk niet dat rush veel moet veranderen. Juist omdat hij soms dingen doet die je niet verwacht is het zo vet. Ik kan me niet herinneren dat er niemand in de zaal stond die niet aan t bouncen was dus dat zit wel snor :P. Leuk feitje is dat toen ik wegliep er uit de elektro tentje een best wel bekend elektro nummertje werd gedraaid (beetje klassiek achtig) ennum dat was een mooi wegloop nummertje :D. En de sfeer was helemaal prima! Geen gezeik met agressievelingen (like zoals op qlimax). T was echt vet en lekker Hard (wellicht zouden ze amok nog kunnen vragen :D)
Wat was trouwens die vlag die daar links bij de mainstage hing, waar steeds een groepie zat?


vlag was van krakersbeweging ofzo zei Tim_D.


Dat was een Leidse vlag
 
weet neit wat sommigen over de security zitten te zeiken, maar REPS is gewoon goe... Als er gezeik was zullen die gasten het ongetwijfeld verdiend hebben..
het was gewoon wederom subliem....na de tegenvaller van 2e paasdag (ben ik niet van awakenings gewend!!!) weer een geweldig festival gehad!! NOG Beter dan de voorgaande 2 jaren!!!! Wat een sphere!! nu beetje een afterpartydip maar ach die gaat wel weer over...Monumental heeft het weer klaargespeeld mij dat geweldige gevoel te bezorgen!!!!
laatste aanpassing
awakenings was weer mooi!

Vond alexander kowalski en mulero erg goed maar alter ego dat sprong er eigenlijk tovh wel boven uit!

carola was trouwes ook weer fijn! :D
 
tijdens chris liebing stond er vooraan een grote groep die ff alle ruimte innam en niemand erlangs liet enzo..ZEER irritant
Zullen er nog livesetjes in omloop verschijnen/uitgezon­den worden?? Of is die videoband het enige?
 
Was sexy feestje!
raven,
Krijg je echt een andrenalinestoot van als je zo'n grote groep met gele apen op je af ziet stormen :)

Over die vlag
Ik dacht dat ik zo'n vlag in Zaandam heb zien hangen, ook rood wit met vage sleutels...zal der misschien wel anders hebben uit gezien.
laatste aanpassing
 
Het was zeer geslaagd! Geluk gehad met het weer ook!
Tim_D hehehe geloof ik best :D

Filmpje van het einde @ rush hier te vinden btw :

http://server.stt-gaming.nl/awakeningsfestival.avi

Funk you right up! :bounce:
laatste aanpassing
mensen wat een heerlijk feest was dit zeg! lekkere muziek heel de dag, en een wereld sfeer. was voor mij de eerste keer awake festival maar zeker niet de laatste! jammer dat ik niet tot het einde kon blijven omdat we met het openbaar vervoer waren maar das een bijzaak!

conclusie: wat een wereld feest, zal me nog lang bijblijven!!
 
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Heb me goed vermaakt gister. Toppers van de dag waren voor mij Alterego, Surgeon en Rachmad
 
To ®aven ™: Waarom speelt mijn media player hem niet af,ik hoor alleen geluid...Welke codec moet ik downloaden en waar.. :S
Dunno to be honest. Ik had namelijk de codec al. Probeer Xvid of divx codec te downen :)

Waar? google.com , gtg now :D
 
tering wil ff dat filmpie zien, maar krijg het niet voor elkaar op deze irritante win98 bak..
hahah vet kewl filmpje, dat was aan het eind.

Die vent is echt een performer en een intertainer!

maaruhh... zijn er nog meer filmpjes van awakenings?

zo ja waar :)
 
Ik vind het nog steeds kut dat ik dit alles heb moeten missen.!!
ja nou 11 oktober is er ook weer awakenings, alleen ja de line up is er wel op achteruit gegaan hahaha
kheb me ook wel uber vermaakt !
 
filmpje is gruwelijk:bounce:
Ik heb nog 3 filmpjes. Eens kijken of ik ze wel mag uploaden ;)