Partyflock

Forumonderwerp · 617960

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Zijn jullie het met mij eens dat het bij de bridge altijd hetzelfde liedje is? Er zijn altijd dezelfde mensen met altijd dezelfde dj's die altijd dezelfde platen draaien!

Ze beginnen bij hardstyle en ze eindigen er ook! Er zit geen enkele ontwikkeling, opbouw of afmixen in de muziek die ze daar draaien. Het enige wat de dj daar voor zijn geld hoeft te doen is de platen aanelkaar mixen!

Het viel mij gister met bobby v's party helemaal op! Op een gegeven moment was er gewoon behoefte aan een ontwikkeling in de muziek!

2 MedicMan: Kritiek is niet hetzelfde als afzeiken. Een forum is bedoeld om een discussie aan te gaan. Ik ging er een aan over de bridge. Dit kan zowel positief als negatief.
en aangezien er maar 2 soorten mensen wonen in erica, dat zijn homo's en stieren, aangezien jij geen horens hebt....;p
weinig mensen hier kunnen goeie kritieken geven... :S of zich erop verweren...

Mee eens chris (y)
Een forum is bedoeld om een discussie aan te gaan

--> mee eens !! (y)

weinig mensen hier kunnen goeie kritieken geven... :S of zich erop verweren...

--> daarom denk ik dus dat het weer "zo'n" topic wordt...

maar goed als je je standpunt normaal & goed kan onderbouwen ben ik de laatste die daar commentaar op heeft hoor :D ;)
laatste aanpassing

Medic man, ben ik helemaal met je eens.. het is nu een wellus/nietus spelletje.!!! Het feit blijft... Bridge is te gek..!! (K)

JUIST
idd, thx ;)

no offense, maar dit soort topics draaien vaak op een wellus/nietus spelletje uit...

en het blijft een persoonlijke mening...

Daar moet ik je gelijk in geven!!!

Ik vind de Bridge één van de beste plaatsen om in de buurt te gaan stappen. Zak is ook leuk, maar Bridge is vaak wat harder. Ik ben qua discotheken in de buurt misschien ook niet zoveel gewend als sommige anderen hier. Stappen in Drenthe is helaas niet hetzelfde als in sommige andere delen van het land...
Bridge is leuke afwisseling.... Was wel gezellig tijdens multigroove. Mooie vrouwen en maar 5 euro entree.
Ik sluit me aan bij stampgast. Bobby V , ik vind m technisch goed , kep ff naar m staan kijken. Maar zijn platen keus... :gaap:

was ook weinig multigroove aan vond ik...

Lees mijn verslag maar...

multigroove on tour gezellig? Beetje rustig wassut wel. Er werd redelijk gedraaid. Een heel goed pluspunt is dat de deuren open waren, en het geluid nog altijd even hard stond. Tja kan alleen nog in duitsland blijkbaar. Laten we daar ff feestjes gaan houden dan??
vond het wel lekker dat het niet te druk was
ja ik ook... :D

Was het niet druk dan???
wat een gezeur zeg..haha de helft van de lui die hier op reageren zijn nog NOOIT in de bridge geweest..whahah of 2x ofzo nou dan kun je geen mening der over geven vind ik..!!
bridge is wel gezellig alleen moet je er niet tevaak heen gaan dan valt het kwa muziek nog wel mee!!
zo..:P
was gister wel weer tof maar soms wordt r ff vette kutmuziek doorheen gedraaid :vaag: beetje jammer
nee het was niet zo druk....

sja ineens the prodigy erdoor heen enzo...
hehehee beetje raar
doen ze tegenwoordig altijd. nu nog een beetje aphex twin :p
prodigy is op zich wel mooi, maar aphex twin is beter!
Artiest Dummy
come to daddy dan maar zaterdag of windowlicker? :P
haha, doe allebij maar :D
"Je wilt ook altijd meer!" :D
idd LEKKA LEKKA
sja ineens the prodigy erdoor heen enzo...

ja en? vet toch?

Aphex twin??? :(

De titel van dit topic slaat dus toch nog ergens op! :)

Prodigy is daarentegen wel weer cool! Das waar qrazy!!!
ja toch?

ckers, het resultaat van dit topic tot nu toe is dus dat er meer prodigy gedraait moet worden in de bridge :)

En minder Aphex Twin!
? laat er maar eens wat meer hardcore gedraait worden, heb ik nog liever dan prodigy of aphex twin
:D

Eindelijk, jij spreekt mijn taaltje!!!!

Nu nog ff vertalen naar de bridge toe :)
komt vanzelf wel, hardstyle heeft toch al geen vernieuwing meer, is al bijna tot t einde, dus er zal gewoon wel meer hardcore gedraaid móéten worden! :devil:
nee man Hardstyle begint net
OnlyOneStyle:.... (of eigelijk 2 maar goed)

Ben ik helemaal met je eens. Hardstyle is al heel veel uit hardcore aan het sampelen en coveren, ze zijn door hun inspiratie heen.
En er is meer vraag naar hardcore dan hardstyle op dit moment. Hopen dat ze in duitsland er binnenkort ook zo over denken!
daarom werd er de laatste tijd in bridge op t einde ook steeds maar gevraagd of er alsjeblieft! hardcore gedraaid mocht worden

Daarom heb ik dit topic geopend!

BRIDGE PLEASE ALWAYS HARDCORE!
kijk, zo mag ik t horen!
:jaja:
Deze discussie is al eens gevoerd geloof ik..
Standpunt is ook wel bekend..
Dummy : vanwaar dan wel een hardcore tent op hardventure?
had je dat op Qdance ook al gevraagd maar ik heb het vermoeden dat dat topic ondergesneeuwd is.

Ik vind het alleen maar beter dat er een hardcore tent is hoor...maar aangezien jij al tig keer hebt gezegd dat er geen hardcore in de Bridge komt, was ik wel benieuwd waarom het dan wel op Hardventure komt.
dummy zegt hierop:

hardventure staat los van the bridge
Dankje Mark. :P

Hardventure is niet in the bridge maar het is een outdoor festival..
ik d8 al... waar gaan ze binnen al die tenten neerzetten :P
onder de krukjes in de R&B zaal toch?

Ja, die zaal wordt anders toch niet nuttig gebruikt :)
laatste aanpassing
Het is dan wel niet in de Bridge..maar is het ook niet van de Bridge?
En als het van de Bridge is valt het toch ook onder Bridge policy?
wat politie? waar?
haze: nogmaals het is genaamd Hardventure Outdoor Festival en moeten we dan hetzelfde beleid voeren als the bridge? Anders hadden we het toch wel het Bridge Outdoor Festival genoemd!

Of heb je wat tegen die hardcore tent? :)
NEEEEE niks op een HARDCORE tent tegen!!!!!!