Partyflock

Forumonderwerp · 617921
Hoe was / is Impulz outdoor.

Voor de gene die niet gaan 't wordt uitgezonden op yorin fm. Dus ben je er toch een beetje er bij. Voor de gene die wel mogen hun belevenissen als ze terug komen erbij zetten.

Yorin FM begint om 12 uur met uitzenden omdat ze eerst Kane live @ amsterdam arena gaan uitzenden.

Kut feest met een Agresiefe sfeer!
vond 't echt SUPER SUPER SUPER!!!!!!! :bounce:

jammer dat het zo snel voorbij was :(

maar echt heel gezellig gehad, heerlijk kunnen dansen! en gewoon mooi en leuk en whaaaa :bounce:
Vond zo en zo de aankleding helemaal fantastisch.......di­e laser, die lichtgevende palmbomen, vuurwerk etc. etc.

Beste Dj was absloluut op nr. 1....de Tidy Boys.....hun waren samen met Lab4 de enige gasten die constant echte UK gedraaid hebben en daar kwam ik ook een beetje voor. En als ik JP en meerdere dj's ook hardstyle hoor draaien word ik daar best wel naar van......maar ja niets aan te doen.....zo gaat dat nou eenmaal tegenwoordig.

Verder een erg leuk feestje.......met als minpuntjes het bier en de file

Heeft er verder trouwens helemaal niemand gebruik gemaakt van de breekmunten ? Erg handig om ze doormidden te breken, waardoor je je muntencollectie met de helft in waarde kon uitbreiden :)

Op de hele avond heb ik slechts 1 reactie gehad, dat het om halve munten ging :D

nou ik vond de sfeer wel gezellig maar de muziek vond ik egt matig beetje jammer weer hoor!!:S
Vondt het een errug gezellig feessie, lekker een beetje gewandeld daar. En tja dat de muziek soft zou zijn, daar had ik me al op ingesteld, ik kwam puur en alleen voor het feest. Heb voor de verandering maar s gedanst in plaats van gestampt :D.

Ik heb me prima vermaakt op Impulz! Ben er heen gegaan voor de techno, maar ik heb veel meer in andere tenten gestaan bv. de trancetent (matrixx), was weer eens iets anders... Best wel lache!

Op de heenweg een dikke file!! en bij de eerste afslag ook al :S Dus hadden we een afslag later gepakt.. en niets geen file voor de ingang ed. :D MOOI! Duurde vrij lang voordat we binnen waren... Toen meteen nar de techno tent waar Valentino best lekker stond te draaien :D Vervolgens ff naar de Matrixx (Cor Fijneman) en daarna even met een paar vrienden naar JP gegaan.. Hardhouse :S:S:S Vervolgens weer ff terug naar de Matrixx tent waar Jochen toch echt wel OK stond te draaien! Nog een stukje van Alex Gold gehoord en daarna richting Mainstage voor Saunderson.. Eerst nog een stukje van Michel de Heij gehoord was wel OK... Saunderson was echt SUPER!! Onwijs lekkere Detroit set :D:D!! Vervolgens nog ff een stukje van Secret Cinema geluisterd en toen richting de Technotent voor UMEK!! Held van de avond voor mij wat een afsluiter!! Heb ff al m`n laatste energie eruit staan raggen :P

Minpuntje idd toch wel dat bier in flesjes.. 4 (!!!) euro voor een flesje BELACHELIJK!!! en je brak verdomme je nek over die kut flesjes :@:@:@ !! Want niet iedereen heeft zin om die krengen ff aan de zijkant van de tent of bij een pilaar neer te flikkeren...

Voor de rest een geslaagd feestje!!

Ik vond het een super gezellig feestje
top sfeer(Y)
muziek was niet helemaal mijn smaak maar heb het toch erg naar mn zin gehad:)
(Y) voor de organisatie trouwens die het vervoer heeft geregeld met de pendelbussen.. liep allemaal super goed!
Jezus !! Het was echt GE-WEL-DIG !!! Top feesie,top sfeer,top mensen,echt !! Volgend jaar ben ik er SOWIESO weer !!

Ik vond het ook super gezellig !! :D:D

Vet sfeertje, veel in de MatriXX tent gehangen
Heb me zeer zeker wel goed vermaakt..

Had ook goed gezelschap (L)
ik heb mij zaterdag overdag laten overhalen te gaan, ik ging dus niet zo zeer voor het feest of de dj's maar puur om er even uit te zijn.

en in dat opzicht vond ik het zeeeeeeeer geslaagd,
als ik ga kijken naar het feest opzich tja

op de main was het geluid echt zielig te noemen .. underworld kwam totaal niet uit de verf de midtonen waren amper te horen de voice-over was meer een voice-under geworden ofzo terwijl die gast zo'n vette stem heeft .. maar ja pech hebben dan maar

voor de rest lekker lopen feesten in de matrix tent ook wel weer eens look en ook bij eurogrooves ff wezen huppelen best lekker op z'n tijd .. en afgesloten bij umek BETERZ!

dus leuk dagje .. geen top feest maar wel een top avond
Wat bedoel je met dat het geluid zielig was ? Het geluid op de main was juist super ...

tijdens underworld was idd het geluid zielig, daarna gingen ze wat beter

Heenweg 1.5uur file, dat deed mijn spirit niet veel goeds. Eenmaal binnen werd het beter.
Zeker omdat 2vriendinnen en 1vriend achter de bar bij Heineken stonden :P:P:P
Verder vond ik de Technotent ruleren.
Tidy Boys waren erg goed. Lab4 viel tegen (bekende setje)
Toen ik het terrein afliep dacht ik dat andere vrienden ook onderweg waren naar de auto, dat was niet het geval en ze kwamen een uur later :devil: toen ben ik maar op de motorkap van de auto gaan slapen :D:D:D en ze hadden een verassing. Een andere gast had pech en ze reden met ons mee 7MAN gvd heb nu vette spierpijn van de feuteshouding op de achterbank.

Verder topfeesie gehad!
laatste aanpassing

Van Impulz verwacht ik ook nooit echt veel, maar steeds is het helemaal top!

Techno-zaal was de sfeer goed! Leuke mensen, veel bekenden en er werd suuuper gedraaid!

Het terrein van Impulz is ook altijd zo sprookjesachtig, droomachtig, helemaal bij de Mainstage met dat water en die lasers, geweldig!

(K)
laatste aanpassing

ImpulZ was echt supervet:) werd lekker gedraaid:)
En idd MARJO, Het terrein van impulZ outdoor is idd, supervet, lekker sprookjesachtig jah:P
vondt het echt kut:s
veelste druk in die harddance:/ en er liep ook wazig volk soms rond...!
laatste aanpassing
Heb alleen maar mooie mensen gezien daar Echte electro mensen Met allemaal mooie kapsels Hier en daar werd nog gebreak beat!

jij snapt het :)

wat een vette zaal was dat! Ben er wel ff uitgeweest voor Nasty in de techno, ook nog een stuk Umek meegepikt. Maar de sfeer was weer nergens beter als daar (y)
Wat betreft het geluid op de main......
Ik vond dat het vooraan niet echt heel erg hard stond, maar bij de ingang van de harddance hoorde ik het geluid echt heel erg zuiver en dat vond ik echt top!
Underworld was top !!!!!
En Fausto natuurlijk die vondt ik toch echt wel weer de Beste !!! En Billy Nasty niet te vergeten .
Heel erg leuk feestje!

Toen we binnenkwamen even bij underworld gekeken, best leuk, maar mocht van mij wel wat harder, dus dan maar naar JP, dat was al weer stukken beter! Tidy Boys in de techno was ook lekker en daarna naar Lab 4, lekker gestampt, daarna nog bij Saunderson geweest, die draaide ook ontzettend lekker zeg! Hoogtepunt van de avond was toch wel UMEK!!!!! Helemaal gek geworden daar (het volume was daar tenminste ook lekker hoog) en afgesloten met Montana

Geld kwam ik later pas achter dat alles zo duur was, bier 2 muntjes, ok alsjeblieft, en maar doorgaan en aan het eind van de ochtend kreeg ik pas door dat ik meer dan 8 gulden per flesje kwijt was..echt schandalig

Al met al een leuk feest, mooi ingerichte tenten en bij de dj's die ik gezien heb heerlijke muziek!
laatste aanpassing
op zicht vond ik het wel een leuk feesie. Alleen ik was vergeten een vest mee te nemen dus ik kreeg het omstreeks 04h00 best wel koud. Ik had eigenlijk wel verwacht dat de main in een tent zou zijn en daarom had ik me vest ook niet meegenomen want ik was van plan daar toch de hele nacht te vertoeven.

Het grootste minpunt vond ik dat het bier 2 muntjes kostte dus 4 euro= 8.80 . dit is godver nog meer dan vorig jaar op vakantie in kreta en dan ook nog 4.40 voor een fles water vragen en dan nergens punten maken waar je die bij kan vullen. UDC DIT IS ECHT GELDKLOPPERIJ.
Snap niet hoe jullie dit in jullie bolle kop kunnen halen.
Jullie hebben zeker geen verstand!!!!!!!!

Daarnaast heb me eigen ook staan ergeren :@ aan van die gasten die tegen je aanlopen en dan niet eens sorry zeggen maar je zo aankijken van rot eens op. ik loop hier dus aan de kant. Dat gaat er bij mij niet in. Ik heb er zelf aan gedacht om zo gast voor zijn bek te stampen toen die dat bij me vriendin deed. Kapsones volk, als je zo graag de ruimte willen hebben laat ze dan lekker thuis gaan springen op een CD'tje hebben ze alle ruimte.

Moet nog maar zien of ik volgend jaar weer ga, mijn vriendin wil wel maar ik moet er toch nog over nadenken.
laatste aanpassing
Ik vond het opzich wel ok, niet helemaal mijn muziek maar goed, de kaartjes waren gratis dus daar hoor je me niet over klagen.

Plus puntjes:
- Aankleding, zag er gewoon erg goed uit allemaal.
- Weinig wachttijd voor het halen van drinken.
- De beveiliging was aardig getraind in noodgevallen, heb een meisje erg professioneel afgevoerd zien worden, nix dan lof over die gasten (voor zover ik ze gezien heb)

Min puntjes:
- Wc's, je handen niet kunnen wassen :(
- Ellelange stuk wandelen (mijn auto stond op P12)

Dat was iig wat mij even te binnen schiet over Impulz.

Owhjah, om half 11 van huis gaan en om half 2 binnen komen werkt ook niet echt bevoordelijk. Heb 2 uur in de file gestaan :S
laatste aanpassing
ik vond het geweldig!!!!

:respect: :respect:
En die eikel die een keiharde trap tegen mijn enkel heeft gegeven.......volgen­de keer trap ik terug :P.......alleen niet op de enkel!

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}

More pixx on www.djdns.nl :D:D:D, en eeuuuh, ik heb helemaal niet in de file gestaan hoor.... Kwam vanuit Deventer aanrijden... Leek net of er niemand was, maar eenmaal op de P-Plaats, pffft, tering eind lopen, maar de moeite waard!! :D:D

Wat een top feest. Heb me echt gruwelijk vermaakt met allemaal leuke en lieve mensen. De toppers waren toch wel Umek en Billy Nasty. Zeker 1 van de betere edities van impulz.

jezus, dat velen van jullie het zo vonden tegenvallen...
m'n vriend en ik waren al een hele tijd niet wezen stappen omdat we blijkbaar te veeleisend waren. de laatste paar keren vonden we er geen reet meer aan. maar na zo'n lange tijd dít feest... gewéldig!! toppie sfeer, mooie aankleding, lekkere muziek... trouwens ook lekker weer, en 't vuurwerk was echt mooooooi...
inderdaad, het eten en drinken was nogal duur. maar goed, daar heb ik vrij weinig last van gehad aangezien ik alleen maar colaatjes drink. bovendien hadden ze wel veel verschillende soorten voedsel in de aanbieding.
verder vond ik underworld wat tegen vallen. maar we hebben ons prima vermaakt in de harddance-tent.

al met al, ik vond het absoluut geen waste of money en waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer!

(by the way, we hadden nog een hotelletje erbij geboekt (in apeldoorn), dat helpt natuurlijk ook wel mee aan het gehele plaatje...)

Wen, ik sluit me geheel bij je aan, behalve Underworld gedeelte, dat was onze eerste keer, dus konden we geen oordeel vellen. Ook dit was weer het eerste feest sinds tijden dat we samen hebben gefeest, vanwege onze dochter/zwangerschap... Laatste feestje was DV2003 augustus...:)
Ik heb btw een reportje getikt https://partyflock.nl/SECTION/report/ACTION/single/REPORTID/2127

Onze bevindingen.... :D:D:D:respect:

Ik heb het echt veel te goed naar mijn in gehad...

Veel tijd doorgebracht in de matrixx tent... Maar ook een beetje rondgelopen, maar dat vond ik al gauw te ingewikkeld...

Echt super...
Ik vond Impulz erg leuk, maar ik had echt nog een veel beter feest gehad als het niet zo asociaal druk was geweest..! Daarnaast vond ik Underworld echt geen flikker aan!!! Hartstikke rustig en niet echt boeiend verder. Het was wel mooi ofzo en ook wel koel dat ze live optraden, maar voor de rest vond ik er eigenlijk niet zoveel aan. Het was toen ook weer ZOOO druk en daarna gingen we naar de harddance en daar was het nog erger, dat heeft mijn humeur toen even flink verpest!
Ik vond de sfeer tijdens Impulz ook niet echt super ofzo, er danste niemand etc. En in de harddance was iedereen helemaal ingekakt, er stond haast niemand te dansen (je KON ook gewoon niet dansen door de drukte). In de technozaal was dit gewoon heel anders, veel meer enthousiaste mensen en als ik om me heen keek zag ik meer blije gezichten en mensen die uit hun dak gingen!
Zo hoort het! (Y)
deze tekst is niet op een bepaald iemand gericht, voordat ik aangevallen word!

Misschien moeten mensen zich eens verdiepen in een dj of act. "Underworld was te soft" is een kreet die je hier best veel hoort....

tsja stampen doe je maar op een of andere hardstyle dinges. Underworld? Daar dans je op!
Even mijn verslagje:

We wilden er eigenlijk om 9 uur al zijn maar omdat het station in den bosch ontruimd werd door een ammoniak lekkende trein werd dit half 11. Daar aangekomen verliep alles heel soepel en snel, de pendelbus, de ingang, alles ging super snel. We zijn eerst een rondje over het terrein gelopen wat er echt mooi uitzach. Daarna maar meteen naar de Harddance tent gelopen waar net Shokk begon, dit klonk erg goed, niet al te hard om te beginnen. Na shokk zijn we even naar Underworld gelopen maar als snel zijn we weer terug naar de Harddance gelopen waar JP begon, best een goeie set alleen het word teveel hardstyle bij die gast, ook jammer dat de zaal pas loskomt als er een nummer als airport word gedraaid. Daarna kwamen de tidy boy's, had ze nog nooit live gehoord maar was echt goed! Lekker uk hardhouse en technisch perfect. toen half uur a drie kwartier lab4 geluisterd wat ook erg goed klonk. Maar toen zijn we toch maar even naar de main gegaan waar Michel de Hey afsloot. KEvin Saunderson begon, jammer dat hij met de dezelfde plaat als op Innercity begon, maar het werd al snel beter en werd een lekker setje om even bij te komen van een avoind in de harddance tent. Ook zijn we nog even in de techno tent geweest waar het geluid toch wel het beste klonk en billy nasty net draaide en best goed klonk met zn harde techno. Na een half uurtje ofzo toch maar teruggegaan naar de harddance waar fausto volgens mij zijn favoriete nummer acid nightmare draaide. En daar begon Yoji dan, een maat van mij had met een van die gasten van lab4 staan praten en die vertelde dat yoji zn platentas op het vliegveld was kwijt geraakt en dat hij net vantevoren nog platen in duitsland was wezen halen. Hij draaide een lekker setje met best wat bekende maar ook erg onbekende nummer maar sloot helaas met een hardstyle plaat af. Terugreis met de pendelbus en de trein verliep ook weer snel.
Het was een geslaagd feestje, mooi terrein, vette lazer over het water en erg goeie muziek, en alles was erg goed geregeld.

Naar Underworld moet je eerst leren luisteren ... en dan pas erop dansen! ;)
MU IJGE FERSLAGGIE:

WE BEGONN AL LAF MET UN FLESSIE TEQUILLA EN NADAT WE OVER ET HEK WAREN GEKLOMME KON ET FEEST BEGINNE, DJONNIE WAS AL ZWAAR SKUNNIG AN DE BLAUWE KAPSULES DIE PIWI DR GEWILLIG IN ZN STROT HAT GEDRUKT. ET WAS EG KOMPLEET WAUZ EN NADAT IK ALLE MUNTN VAN MN MOEDA HAT GESKOEPT GING IK ME HAT BEZATN EN LAG IK BEZOOPM OP ET STRANT. EH EN DE MUZIEK WAS GELOOF IK N BEETJE SOFT MAAR KEP DR NIE VEEL VAN MEEGEKREEEKNG. LEKKUR NOG BEUMES DRUKSMIX AGTEROVER GEKLOTST AN DE IJSSEL... AJÙZÉH! :vaag: :bier:
haha jij zat zeker net als frenkie t. vol inspiratie van et reuzerad af te kotsn!
Hoorde ik vanmorgen dat er iemand dus inelkaar gezakt was , bloed uit zijn mond en ............dood dus , weet niet wat dr van waar is ,is dr iemand die dat wel weet???

ik haat nml broodje aap verhalen over een feest
kweet wel dat der 2 people naar ut ziekenhuis gevoerd zijn