Partyflock

Forumonderwerp · 617243
Waarschuw beheerder
Ik vraag het me zelf soms ook wel eens af. Soms blijft het echt in je hoofd malen: zal ze de verleiding van anderen kunnen weerstaan?
En jullie?
Waarschuw beheerder
Zal me niet lekker voelen als me vriend op vakantie gaat, maar ook niet de hele 2 weken dat hij weg is. Paar dagen hooguit een dipje dat die misschien andere meisjes tegen komt. Maar dat is meestal toch wel zo?! Hij heeft dat ook bij mij...
Waarschuw beheerder
Ik vertrouw mijn vriend wel, maar ik denk dat ik toch wel bang zal zijn :S maar ik weet dat hij altijd eerlijk is en dat als er iets gebeurt mocht zijn, dat ie me t verteld! maar ja...dan ist al gebeurt zal je zeggen! dat zien we dan wel weer...
maar ik zou zeker wel bang zijn dat ie de verleiding ni kan weerstaan.

Waarschuw beheerder
donateur
NEE:D

Waarschuw beheerder
JA :)
Waarschuw beheerder
je hebt toch een relatie met elkaar OOK op basis van vertrouwen.
Tenzij je afspreekt dat het mag;-), moet je er toch vanuit kunnen gaan dat er niks gebeurd.

Kun je elkaar nie vertrouwen, lekkere relatie dan:S
Waarschuw beheerder
In mijn geval zou ik ook zeggen van: Ik weet dat ze zo veel van me houdt, dus zal zij dat nooit bij mij flikken...
Maar ik ben nu eenmaal verre van naief, en weet dat iedereen zwakke momenten kan hebben, hoeveel je ook van iem. houdt...
(kut he, als je zo'n gevoel hebt :S)
Waarschuw beheerder
Daar zit idd wel wat in, Ray. Je hoort elkaar ook te vertrouwen, maar mijn vertrouwen komt vaak voorzichtig om de hoek kijken met de tijd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Playing with the devil vin ik dat

Waarschuw beheerder
Tsja het zit misschien in je hoofd omdat je het niet hoopt

maar ik weet het wel zeker :)
vertrouw der 100 %
Waarschuw beheerder
Praten he. Afspreken wat toelaatbaar is en niet. Zeggen dat je dr vertrouwt en dat je dr vanuit gaat dat er niks gebeurd.
Maar stel dat er wat gebeurd (zwakke momenten vind ik slap excuus) dat ze het danwel eerlijk vertelt :D
Waarschuw beheerder
weer met je eens Ray! en DJ Panoz!
Eigenlijk weet ik het ook zeker dat er niks gebeurt want ze is ook wel 100% eerlijk, dat weet ik, maar misschien komt het ook doordat je vaak verhalen hoort van anderen en ook het vreemdgaan zelf meemaakt tussen anderen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Naar anderen moet je nooit luisteren. Dit gaat over je eigen relatie en dat weet je zelf het beste:D.
Tenzij zij je al een reden heeft gegeven om dr niet te vertrouwen, moet je haar gewoon 100% vertrouwen.
Mocht ze wel wat doen (waar je niet vanuit gaat) weet je gelijk wat je aan haar hebt :S

Waarschuw beheerder
donateur
NOUHOU! ik zeg toch nee... ze is hoer van beroep:$

Waarschuw beheerder
donateur
het spijt me gheghe... maar neej... het is nu net 1 dag uit met me vriendin (ik MOEST het gewoon doen op Masters, ik werd er gewoon gek van:()

Maargoed, nadat ik het dus gezegd had was me feestje wel degelijk afgelopen... stom wicht:$:(
Waarschuw beheerder
Idd Ray, anders heb je toch niet echt een volwaardige relatie als het vertrouwen er niet is...

Waarschuw beheerder
ik zou zelf ook gewoon los gaan dus tjah boeie wat je fukin' chick dan doet... ja toch!tenzij je al 1 jaar een relatie heb ofzo, dan kan je elkaar denk k wel redelijk vertrouwen haha

Waarschuw beheerder
donateur
jaloers zijn is een hele egoistische eigenschap!!!! je moet elkaar vertrouwen anders kun je maar beter niet aan een relatie beginnen!!
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad jaloezie maakt een hoop kapot. Niemand die mij tegenhoud met mijn vriendinnen op vakantie te gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het echt NIET trekken gewoon..
Ik vertrouw hem wel maar het blijft in mijn hoofd rondmalen..
Weet zeker dat hij niks zou doen maar je houd de verhaaltjes in je hoofd niet tegen.. Ik iig niet..

Daarbij.. Als hij alleen op vakantie zou willen zonder mij zou ik toch wel ergens gaan twijfelen.. imo ga je lekker samen weg en niet apart twee weken ergens feesten.. Ik wil dat met me vriendje doen en hij ook met mij dus ja...
Waarschuw beheerder
donateur
ga je toch twee keer op vakantie? of om en om......ik ging het ene jaar met vriendinnen en het andere jaar met mn vriend dat werkte best wel hoor
Waarschuw beheerder
donateur
voor jou misschien maar voor mij zeker niet!
Ik kan dat echt niet....
Als hij alleen weg is en ik thuis zit word ik al half gek.. Laat staan dat ik twee weken ofzo me zo zou voelen..
Slecht van me, ik weet het maar kan er niks aan doen!

Waarschuw beheerder
Ik vertrouw m 100% :)

Waarschuw beheerder
ligt er maar net aan hoe je relatie is en hoe diegene erover denkt..

maar vertrouwen is wel het belangrijkste in een relatie vind ik. zonder vertrouwen heb je niks, en eerlijkheid natuurlijk..

ik zou haar wel vertrouwen. anders maak je jezelf alleen maar helemaal gek.

Waarschuw beheerder
donateur
het zal wel moeten, ik denk dat ik meer vertrouwen in hem heb dan hij in mij :S....

Ik ga 3 weken naar Zuid-Frankrijk
hij gaat eerst 1 week met vrienden naar Renesse en daarna nog 8 dagen naar Salou!!

maar afgelopen weekend hebben we iets meegemaakt waardoor ik nu echt met 100% hem kan vertrouwen!!! Dus......... En wat mij betreft wordt mijn vakantie supersaai: alleen in de zon bakken, dus..
Waarschuw beheerder
donateur
als je je vriend of vriendin wel vertrouwd op vakantie is goed van je maar ik zou t niet kunnen of je wil het gewoon niet weten das t beste als je het niet kan vermijden.
Als ik al zie hoeveel mensen hier thuis al vreemdgaan. Las ook dat 70% van de mensen het niet verteld en dat 60% vd mannen spijt heeft en 40% vd vrouwen.

Kijk eens naar die programmas als love test of temptation Island

daar zie je mensen die aan de hele wereld en elkaar willen laten zien dat ze monogaam zijn, van elkaar houden en dus absoluut niet vreemdgaan.

En wat gebeurt er bij de meesten ze doen t tog. Niet allemaal sex of kussen maar men krygt gevoelens die verder gaan dan een gewone vriendschap voor een ander. Voelt kutter als je vriendin dat zegt over iemand anders dan dat ze in een dronken bui mert iemand anders kust.

maar goed vertrouwen is goed. Wees trots op jezelf als je het kan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja: :jaja: :jaja: :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je je vriend of vriendin wel vertrouwd op vakantie ben je of gek of je wil het gewoon niet weten das t beste als je het niet kan vermijden

vind ik dus echt onzin
Waarschuw beheerder
donateur
zo beter
Waarschuw beheerder
donateur
das beter ja :D
Waarschuw beheerder
donateur
:D

Waarschuw beheerder
Misschien een gek antwoord:

Ik vertrouw haar wel, maar toch zit er iets in me dat 'bang 'is.

Snappie?
Waarschuw beheerder
Vertrouw d'r voor geen cent :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat je vriend/vriendin daar kan doen kan hij/zij toch ook hier doen, dus de vraag is dan vertrouw je hem/haar uberhaupt wel dan??

ik heb er totaal geen problemen mee....
Waarschuw beheerder
ik vertrouw der wel! maar zal er toch wel keertje aan denken wat ze doet... maar ze doet het niet :d haha
Waarschuw beheerder
Maakt het nou uit of je op vakantie bent zeg. Tja je ziet mekaar niet...nou en!! Als ze dr behoefte aan zou hebben, dan moet ze het zeker doen, als ik het maar niet hoef te weten achteraf. Kan ze het nog beter daarna uitmaken met een kutsmoes als dat ze het vertelt...doet niet zo'n pijn.

niemand is van iemand. Als je maar respect hebt voor mekaar.

Waarschuw beheerder
jealousy is a motherfocker that brings u down :)
Waarschuw beheerder
donateur
en als je respect hebt voor elkaar doe je dat niet. of je zou het eerlijk vertellen. Want iedereen heeft recht op de waarheid. Dat is respect voor elkaar hebben

maja ik mag hier zowieso niet teveel over meepraten :)

Waarschuw beheerder
idd. als ze vreemd zou gaan is hij/zij je niet waard....
ach, ik zou 't zelf in ieder geval nooit doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja voor de volle 100% al doe ik soms van niet maar ik geloof in haar en vertrouw op haar.
Waarschuw beheerder
donateur
zeg nooit nooit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien een gek antwoord:

Ik vertrouw haar wel, maar toch zit er iets in me dat 'bang 'is.

Snappie?

Dat heb ik dus ook.. Moeilijk uit te leggen verhaal...

maar als eerste zou ik er zeeeeeer raar van staan te kijken als hij met zijn vrienden op vakantie wil ipv met mij.. Of ook met zijn vrienden.. Dus er zouden heel wat discussies uit voortvloeien en als het aan mij ligt zou hij dus NIET gaan..
Gelukkig is hij er niet over begonnen dus dat scheelt..!

Waarschuw beheerder
ik vertrouw mijn gemus voor 100%..
Waarschuw beheerder
Uhm nee....

da kan nie want ik heb geen vriendin ;)
Waarschuw beheerder
Fairytale, ik denk dat wij ongeveer op dezelfde lijn zitten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar als eerste zou ik er zeeeeeer raar van staan te kijken als hij met zijn vrienden op vakantie wil ipv met mij..

Hier begrijp ik niets van , er is toch niets zo gezellig als met je vrienden op vakantie. Daarbij zou je ook een keertje met je vriendin weg kunnen gaan.

Ontopic
Ik vertrouw haar blindelings ( mocht ik haar hebben wat op dit moment niet zo is ).
En mocht ze een keertje zoenen met een andere jongen naja so be it. Waarschijnlijk kom ik er niet achter en als ik het wel hoor kan ik er een beetje begrip voor hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mock, hoe lang ga of ging je met je vriendin? Ik denk dat dat ook een grote rol speelt. Als je een maand, of iets langer hebt, hecht ik er in het begin minder waarde aan als later, wat ze allemaal zonder mij doet.

Waarschuw beheerder
ik moet het ook 3weken zonder mijn vriend doen :cry:

en hij gaat ook nog naar spanje allemaal die mooie vrouwen!! :bah:

maar toch vertrouw ik hem ik weet dat ie helemaal weg van mij is!!

en zou hij het wel doen dan weet ik meteen hoeveel die om me geeft!!

maar 3weken is echt lang en ik maar werken
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 jaar een relatie gehad , en hoe langer ik met haar had hoe minder die vrees werd dat ze wat met een ander zou doen.

Misschien naief , maar wel lekker rustig in je hoofd.
Waarschuw beheerder
vorig jaar heb die angst zeer zeker wel gehad en dit jaar niet meer hoor als ie alleen of met vrienden wil gaan dan doet ie dat maar.....maar liever niet langer dan 1 week want lager kan ik hem niet missen hihihi :P

nee gaan dit jaar toch samen weg dus dat scheelt weer :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wij willen en gaan helemaal niet zonder elkaar op vakantie.

Maar al zou het wel zo zijn dan vertrouw ik heb wel hoor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mhh lees net iets wat dus helemaal niet klopt he
volgens octane heeft hij het dus uit gemaakt op masters mhhh niets van gemerkt vaagheid
Waarschuw beheerder
Heb geen vriend, maar als dat wel zou zijn natuurlijk vertrouw ik hem dan. Zonder vertrouwen geen relatie voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar ik vind 3 weken echt veels te lang.. Van mij mag hij lekker een week de hort op maar als hij langer wil dan gaat hij maar lekker met mij op vakantie..

Dat wil hij volgens mij ook niet.. Gaat niet eens om het vertrouwen, ik vertrouw hem blind. Ik kan gewoon niet zolang zonder hem

Waarschuw beheerder
Tuurlijk zou ik dat vertrouwen....
vertrouw m'n vriendin altijd 100% enne zou het wel moeilijk vinden, maar als zij dat graag wil...

Waarschuw beheerder
Nee ik vertouw die van mij niet! Die naait de piloot al als ze het vliegtuig in stapt.

Waarschuw beheerder
jezus wat praten sommige mannen hier debiel over hun vriendin......maja

ik zou niet graag alleen gaan, weet niet of ik de verleiding zou kunnen weerstaan, ligt er ook aan wat voor relatie ik dan zou hebben. mocht ik wel een relatie hebben gingen we met een hele groep, allemaal stelletjes die allemaal flink kennen feesten...nou toch ook leuk

Waarschuw beheerder
donateur
NEEEJ!

Waarschuw beheerder
donateur
zo niet.....wat voor relatie heb je dan??? oftewel waar ben je mee bezig...zoek een ander :)
Waarschuw beheerder
Hij kan MIJ absoluut vertrouwen!
Ik ga 2 weken op vakantie (wat ikzelf te lang vind):s

Ik heb het nog niet meegemaakt verders maar vertrouw hem wel!

Waarschuw beheerder
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...

En ik probeer de stewardess al te likken bij het opstijgen! :p

Waarschuw beheerder
Hoe kan het nou dat als ik op vakantie ga bijna iedereen vreemd zie gaan! Althans een vrij groot deel. En hier ontkent iedereen!

Klopt niet of wel?

Waarschuw beheerder
wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel! wel!
Waarschuw beheerder
Ja, ik heb totaal geen reden om mijn vriendin NIET te vertrouwen, en ik vertrouw haar ook wel, maar ik ben nu eenmaal echt niet naief, want wat Haasjerepje zegt is echt waar!(mijn mening:)) Ik zie het op vakantie ook zo vaak gebeuren en er is echt grote kans dat de thuisblijver er echt niet achter komt he! Ik weet wel dat iedereen hier hard roept van: "Mijn liefje zou zoiets nooooit doen, en anders zou hij/zij het me wel vertellen."
Maar daar zullen we nooit achter komen want waarom zou hij/zij de ander onnodig kwetsen?
Ik zit zelf ook met dat dubbele gevoel... Aan de ene kant heb ik een goudeerlijke lieve vriendin die bescheiden is naar andere jongens toe, maar ja.. Je weet het nooit he, op zo'n zonnig vakantieoord :S

Waarschuw beheerder
AAAAHHH Duracell. Je moet je der ook maar niet te druk om maken. Zou dat gevoel ook wel hebben hoor, dat hou je echt niet tegen!
Zijn er zat die wel trouw kunnen zijn/blijven.

Waarschuw beheerder
Nou ik kom net uit een zonnig oord maar wat was ik weer blij bij mijn schatje te zijn!

Waarschuw beheerder
Ik vertrouw hem 100% (anders kan ik er net zo goed niet aan beginnen)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee

Waarschuw beheerder
Nope

Waarschuw beheerder
ik vertrouw der wel!
zekers!

Waarschuw beheerder
ik vertrouw hem ook. ben wel eens bang dat hij ooit zn roze bril af zet en ineens ziet dat ik niet zo heel leuk ben en andere meisjes wel. maja. dat zal wel niet. hoop het niet iig..

Waarschuw beheerder
ligt er toch aan hoe je relatie is

Waarschuw beheerder
ik zal wel moeten:P
Denk wel dat ik em nu kan vertrouwen, maar doe dit niet helemaal ivm verleden:S:P

Waarschuw beheerder
k zal ook wel moeten...
hij zei igg dat ie niks van plan was....

ach wat zeur ik, ik vertrouw m blindelings....
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
darz als je erover wilt praten, je mag me altijd bellen he ;)
Waarschuw beheerder
neh hoeft niet echt hoor, maar bedankt voor je hulp, hehe

Waarschuw beheerder
Alleen op vakantie gaan moet gewoon kunnen in een relatie. Maar ik moet toegeven dat je als thuisblijver wel je zwakke momenten hebt..

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Waarschuw beheerder
sorry, maar ik vertrouw dr niet helemaal.. ja in zekere zin, maar je weet nooit wat er gebeurt als je dr niet bij bent... dat vind ik echt een superkut gevoel,.,
Waarschuw beheerder
licht eraan hoe lang ik met haar heb als paar weken heb nog niet echt maar kan ook niet als je net verkering hebt maar als je langer heb dan zou ik dat wel kunnen maar voel me dan nog wel vaag af en toe erover

Waarschuw beheerder
dr komt een nieuw figuurtje in sesamstraat
purk het varkentje

Waarschuw beheerder
nou en?

Waarschuw beheerder
oooh ik vertrouw mijn vriend wel...zou het alleen niet leuk vinden als ie zonder mij op vakantie gaat!!

Waarschuw beheerder
Absoluut

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal wel moeten! :P

Waarschuw beheerder
Ik doe me best whehe

Waarschuw beheerder
Jah, ik zou hem zeker vertrouwen.
Als dat niet zo zou zijn, zou het niet echt goed zitten waarschijnlijk.....

Waarschuw beheerder
he mops dit is een goeie waar jij al op heb gereageerd!!!

over 4 daagjes gaat mijn poppetje 2 weken naar Hawaii!!!!
En ik vertrouw haar gewoon 110%!!!!

Alvast veel plezier!!!!!! en je koffer goed dicht doen he!!!!! en plezier maken dat is het belangrijkste!!!!!!!­!!

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee

Waarschuw beheerder
waarom zou ik der niet vertrouwen?

Waarschuw beheerder
ja.....wat heb je anders voor een relatie als je elkaar niet vertrouwd :S

Waarschuw beheerder
en ik vertrouw der, dus...

Waarschuw beheerder
ik hem wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja wat is een relatie zonder vertrouwe zonder vertrouwe ken je er beter mee ophoude
Waarschuw beheerder
donateur
dat vertrouwen heb ik gelukkig!!

misschien wel omdat ik zelf ook nooit vreemd zou gaan.......

Waarschuw beheerder
nee natuurlijk niet...:P
of met mij op vakantie of niet...

:D

maar daar aan de andere kant.. i'm not into relationships.. so who cares
Waarschuw beheerder
donateur
Op het moment dat je elkaar niet vertrouwt dan zit er toch iets echt verkeerd.

Als hij alleen op vakantie wil dan zal ik hem niet tegenhouden. Maar ik zou natuurlijk liever samen met hem op vakantie willen :jaja:

Waarschuw beheerder
nee :D niet meer...
Waarschuw beheerder
Mn ex niet!!

Maar ik zou echt zn pik eraf snijden als iemand mij wat flikt......op vakantie dan met n ander WIJF!

Duzzzzz, (k)
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, anders zit er iets niet goed in de relatie....

Mn vriend zit nu net een week in Turkijke Alanya..
Waarschuw beheerder
als hij/zij vreemd wil gaan hoeft diegene echt niet op vakantie ,dat kan hier ook wel.....

Waarschuw beheerder
donateur
als ik die had :/

Waarschuw beheerder
donateur
ik zal wel moeten, anders zou ik het over een week uit moeten maken;)

Waarschuw beheerder
Ik vertrouw haar sowiezo niet en ga er vanavond dumpfen :D
Waarschuw beheerder
jewel en anders weet ie waar de deur is als hij het verneukt

Waarschuw beheerder
jawel hoor :P

Waarschuw beheerder
Conlusie....

99 % is niet te vertrouwen....
'k heb afgelopen zomer 2 maand in een uitgaansgebied in portugal gewerkt... Tis daar elke avond weer hoeren en sloeren... Slechts een enkeling blijft trouw en gedraagt zich netjes...
Maargoed... als je een leuke vriend/vriendin hebt ga je toch lekker met z'n tweetjes de boel op de kop zetten??

Mzzl!!

Waarschuw beheerder
nog ff iets... als je een goeie relatie hebt... en je vertrouwd elkaar... én je hebt het leuk.. waarom zou je dan met één of andere sloerie op vakantie meegaan voor heel ff'tjes plezier... 'k zou me er thuisgekomen niet fijn bij voelen denk ik....

Waarschuw beheerder
donateur
Neeh vertrouw eigenlijk niemand