Partyflock

Forumonderwerp · 617201
Is het origineel om een goede en prettig gestoorde vriendin een vibrator kado te geven?? Of sla ik dan helemaal de plank mis?

hahaha!
2jeroen: jah je heb helemaal gelijk! en als ze op of versleten zijn koop je toch gewoon een nieuwe! en als je er ff geen zin in heb laat je hem gewoon een maandje in de kast liggen!
:-p
sillybilly: hihi, en zeuren nooit! En willen ook niet wanneer jij niet wilt :P
Heb wel een keer handboeien kado gedaan. Ze wilde eigenlijk niet dat d'r ouders er achter kwamen. Toch was ze er stiekum wel blij mee.

Ik heb er een paar weken geleden een voor m'n verjaardag gehad van een paar vrienden en ik moet zeggen.... erg leuk om te krijgen!!!!
HighQualityGirl:Maar ben je er ook blij mee?

>>2 HighQualityGirl >> Alleen leuk om te krijgen of vond je 't leuker om te gebruiken?:P

>> 2 TeQno-Lotje>> 22 augustus ben je jarig, dus wie weet krijg je 'm ;)

Hmmm... laat ik het zo zeggen, we zijn erg gelukkig samen!! :p

2 SHOCKWAVE: Ja, je kan ze bij de Yes bestellen (dat tijdschrift) en als je abonnee bent, krijg je zelfs nog korting.. Je kan kiezen uit 3 soorten ofzo.. Een dolfijn, een mini-vibo en een normale (maar die normale heb je weer in 3 kleuren)

tis een flinke jonge :o

Ligt eraan wat voorn type het is: een prettig gestoorde vindt het wel oke lijkt mij.

Ik heb er er op mijn 17e eentje op school van 5 mannelijke klasgenoten kado gekregen omdat ze mij zo'n geilwijf vonden. Ahum...:bloos:
Nadat ze op het matje waren geroepen bij dementor kreeg ik van elk een rode roos met excuses,whaha prachtig!!

Nooit gebruikt trouwens dus als je van rose houdt mag je m van me hebben, je moet m wel eerst ff afstoffen!:D

Ps: Die zaten trouwens ook te zeiken dak m niet mocht weggooien aangezien die zo duur was geweest.
laatste aanpassing
nooit gebruikt trouwens

Dus je bent helemaal geen geil wijf?
Hadden die 5 oetlullen het mooi even mis.
Zonde van het geld.......en de moeite

Nou wat een leuk idee...zo origineel ook

heb je daar lang over na moeten denken?
laatste aanpassing

Geef er een tube tandpasta bij, voor de verwarring..

30 cm G Knots is GEIL!!!!!!!!!!!!