Partyflock

Forumonderwerp · 617104

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mannen!!!!! Ik snap dr ff niks meer van hoor. T ene moment zijn ze nog keigek op je en een paar uur later is t uit. ik snap t nie mr hoor. en t ligt niet aan mij maar aan hun zeggen ze want ze zijn kei onzeker.
Waarschuw beheerder
donateur
neejhoor Twello dat ligt gewoon aan jou :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen zijn gewoon kut!!
Ehm, of was het nou hebben ... ja dat was het!

Vrouwen hebben gewoon kut!!
Waarschuw beheerder
donateur
tsss jullie weten gewoon niet hoe jullie met ons om moeten gaan das jullie tekort hoor :D

wij zijn gewoon zoals we zijn en jullie leren er maar leven! Jullie kunnen lekker toch niet zonder ons :devil:

dus je moet je gewoon laten afzeiken, manipuleren, vooral veel geld uitgeven en voor de rest gewoon ja nee en amen
Waarschuw beheerder
donateur
nahja, ze ontkent et tenminste niet :D
das al heel wat voor een vrouw!
Stampertje is goed op weg ;)

Waarschuw beheerder
Gewoon lekker vrijgezel blijven...
Waarschuw beheerder
Tja mijn vent had er ook last van. Maar hij zoekt t maar lekker uit hoor, ik ga gewoon alleen verder en er loopt nog genoeg rond wat niet zo vaag doet toch? Opzoutuhhhhh!!!!!!!!­!
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met Jesse James eens ... haha en het zal wel aan de hitte liggen:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb het zelf ook meegemaakt :-( en begin het zelfs nu ook een beetje over te nemen. Kan gek van iemand worden, maar als het te dichtbij komt dan staat er een muur in de weg en mogen ze niet verder komen :S Voordeel is wel dat ik niet aan een relatie begin, dus kan er ook niemand pijn mee doen. Alleen erg moeilijk voor mezelf af en toe :vaag:

Waarschuw beheerder
mannen beginnen
mannen is een en al elenden en daar worden vrouwen gefrustreerd van

Pfff, nee vrouwen zijn logisch joh hahaha ;) :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k zeur nooit maar hij kon t niet hebben dat ik van hardcore hou. is dat nah zo raar dan?
Waarschuw beheerder
ja daar snap ik nou niks van hoe kun je daar nou van houden :[
was het niks anders?

Waarschuw beheerder
Stampertje ;) :
vrouwen zijn slim

Mannen zijn slim, mannen zijn dapper
Vrouwen zijn slimmer en veel knapper

Vandaar dat ze er telkens weer intrappen hahaha:[
Maar in 1 ding moet ik je gelijk geven...dat vrouwen veel knapper zijn;)

Elo :
Tis gewoon bewezen dat mannen hun gevoelens niet kunnen uiten

Wat ben je weer heerlijk aan het generaliseren hahaha...misschien doe je iets niet goed dan.
En dan uiten mannen zich eindelijk en dan hebben ze meteen ruzie met haar want ze kan de waarheid niet aan.
laatste aanpassing door een beheerder