Partyflock

Forumonderwerp · 616963

Waarschuw beheerder
Ik heb de laatste tijd echt heel veel last van spacen. En dan bedoel ik dus dat ik bij een bepaalde melodie of toon helemaal aan de grond genageld sta, mijn ogen wegdraaien en ik gewoon helemaal in een flow zit. Dat is niet erg, vind ik juist wel lekker. Als de beat dan ook begint ben ik weer helemaal bij en ga ik weer knetterhard. Maar wat nu mijn probleem is: na een feest heb ik het echt heel erg. Als ik in de trein naar huis zit ben ik af en toe helemaal van de wereld. Ik kan dus nooit alleen naar huis, moet echt bij mensen blijven slapen.
Het meest vervelende vind ik het nog als ik het de dag na een feest nog heb. Zit je gezellig met vrienden wat te drinken aan de bar, ga je ineens spacen. Voel me dan heel draaierig, ogen rollen weg en ik ben dan af en toe echt ff van de wereld.

Ligt dit nou aan de soort pillen die je neemt? Kun je er iets tegen doen? Ik ben het namelijk echt zat. Neem op een feest meestal maar 1 pilletje en alleen maar water, dus daar kan het niet aan liggen... Help me!

Waarschuw beheerder
Stoppen met die zooi..

Waarschuw beheerder
Daar heb ik wat aan.... dat wil ik helemaal niet!
Waarschuw beheerder
donateur
niet zeuern dus ;)

Waarschuw beheerder
Tsja, van pure MDMA kan dat inderdaad. Het is erg persoonlijk hoe je het beleeft.
Maar misschien eens overstappen of wat speed ? Of een beetje speed en een half pilletje ?

Waarschuw beheerder
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje huiverig ben voor speed... weet niet waarom, weet er ook weinig vanaf. Hoe werkt dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon opsnuiven :D
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
probeer anders een halve pil te nemen en een half uur later de andere helft dan
slaat tie ook minder hard in
je kan natuurlijk ook je pil voor 3/4 innemen
als je een beetje voorzichtig aan doet weet je precies hoeveel en wat je kan hebben
Waarschuw beheerder
www.jellinek.nl vind je alle soorten drugs met bijwerkingen enz.
maar ik heb die shit wel is als ik er 5/6 weggewerkt heb, maar als jij van een pilletje zo hevig van de kaart bent en dat niet wil jaah dan kan je t beter niet nemen maar k zou zowieso eerder pillen als pep gebruiken

Waarschuw beheerder
^^ Right on Arjan, dat is wel de beste suggestie !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Partylady! Je mag wel bij mij slapen hoor! :P

Waarschuw beheerder
Arjan, ik neem altijd al in halfjes. Ik heb echt heel weinig nodig, dus als ik een hele neem ga ik veels te hard. Heb het zelfs als ik ze in kwartjes neem.....

Wat aardig van je Q-Style.... :P
Waarschuw beheerder
Probeer anders gewoon andere pillen, elke pil heeft wel weer een andere hoeveelheid
of aantal procent mdma of mdea
Ik hield het vroeger altijd bij de 3 hoekige mithubushi's
de helft was daarvan al genoeg bij mij, de rest gaf ik altijd wel weer aan iemand anders of gebruikte ik zelf later op de avond

Waarschuw beheerder
een pakkie goeie speed regelen. Als ie flink chemisch meurt heb je wel goeie :D ____________________­___________/

Niet te veel nemen eerste keer..... :|
Waarschuw beheerder
donateur
werking kan idd nogal per pil verschillen...
moet zeggen dat ik niet slik, maar die space wel herken :) doe meestal een herbaltje en ik blow derbij.. is genoeg voor me :) maar volgende dag kan ik idd ook nog wel es flink afwezig zijn.. heeft ook gewoon met uitputting van je lichaam in het algemeen te maken..
laag bloedsuiker spiegel enzow.. gewoon goed ontbijten en zorgen voor jezelf :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het altijd jammer zulke topic.

Je weet wat het probleem is (dat je teveel blijft hangen in het drugs gebruik)
Je weet hoe het komt (door het gebruiken van drugs)
Dus je weet ook hoe je het op moet lossen (door geen drugs te gebruiken)

Dan snap ik niet waarom je nog aan ons moet vragen wat de oplossing moet zijn. Gewoon geen drugs gebruiken. of nog minder gebruiken. Als je der zwaar op reageert. En ook nog is aan een kwartje genoeg heb. Waarom neem je dan halfjes?

Waarschuw beheerder
Damien, dit is pas iets van de laatste tijd. Hiervoor had ik het nooit. Het is ok niet zo dat ik out ga, het is gewoon een irritant neveneffect wat volgens mij wel op te lossen is. Misschien door wat Arie zegt, gewoon wat meer suiker nemen en beter eten. Waarom meteen stoppen als er niks ernstigs gebeurd en het misschien simpel op te lossen is? Er zijn altijd meerdere oplossingen voor een probleem.

Ik neem alleen kwartjes als het een hele sterke pil is. Ik begin ook altijd met een kwartje om te kijken hoe hij valt. Valt hij goed, dan blijf ik aan de kwartjes. Valt hij niet echt, dan neem ik een halfje.

Ik ga idd maar eens andere pillen proberen. Heb de laatste paar keer mitshu's genomen en toen had ik er best last van. Ik had alleen de link nog niet gelegd....
Waarschuw beheerder
*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gebruik je vaak of gebruik je gewoon af en toe???????
Want als je vaak gebruikt kan een tijdelijke stop misschien wel werken.

En als je "flashbacks" krijgt, betekend het vaak dat de MDMA nog niet 100% is opgenomen door je lichaam. En dat er dus nog MDMA in je lichaam zit, wat dan opeens actief gaat werken.

MDMA kan geloof ik ook in vetreserves worden opgebouwd. En als die verbrand worden, kun je ook weer strak staan.
Waarschuw beheerder
Heb er zelf ook last van,.. int begin kreeg je dr nog wel energie van maar naarmate vaker/langer gebruik is ut eigenlijk alleen nog maar spacen bij mij.. ik doe dan wel iets minder MDMA en dan een paar puntjes speed erbij kijke hoe dat gaat, want dat heb ik al lang niet samen meer gebruikt.

Waarschuw beheerder
C@NDYMAN heb ik ook.

Vroeger gingk echt knetterhard van ptje. Maar laatste tijd space ik hem veel harder. Puntje snelle is oplossing dus.

Waarschuw beheerder
Damien: Ik gebruik zo 1 a 2 keer in de maand. Vind ik niet zo heel vaak.

Is wel een goed teken dus, mijn vetreserves zijn gewoon aan het verbranden :D

Ik denk dat ik voortaan ook de laatste twee a drie uur maar niks meer neem. Misschien dat dat helpt.

Lees hier toch vaak over speed erbij gebruiken, misschien dat ik dat eens ga proberen...

Nog een vraagje: is pillen met pure MDMA erin beter voor je? Hoorde van iemand dat je juist van alle extra rotzooi meer gaat spacen.

Waarschuw beheerder
hey partylady,
Dat laatste is volgens mij boel! van bijv 1 mg cafeine in een pil ga je echt niet spacen!!Dat komt gewoon door de mdma.Ik herken je verhaal wel een beetje. Wat wil helpen is na het feest dextro vreten, glas suikerwater drinken. En zorgen dat je beetje op de zelfde temp blijft. Dus niet na een feest naar buiten vet koud en dan de auto in met de kachel op vet hoog. Ook niet onder een warme douche als je thuis komt! Ik weet niet waarom maar de warmte zorgt ervoor dat je weer of erger gaat spacen.
Speed lijkt me niet echt een oplossing want dan ga je een effect van drugs tegen met een ander effect zo blijf je bezig. Ik bedoel als je niet kan slapen van de speed neem je dan maar een slaappil dan ben je weer suf en snuif je sos ofzo????!!!

Je moet t verder zelf weten maar bovenstaande dingen willen bij mij wel helpen!

Waarschuw beheerder
zie het als gewenning of juist als een waarschuwing van je lichaam. Wat je met die tekenen doet is aan jezelf.

Waarschuw beheerder
Thanks voor de tips Lunalover, voortaan maar een pakje dextro mee op stap ;)

Anmo, gewenning lijkt me stug, zo vaak en lang doe ik het niet. En in het begin was ik soms ook aan het spacen, maar niet zo erg als nu.

Waarschijnlijk ga ik vanavond ook stappen en dan probeer ik eens een andere pil, kijken of het scheelt.... Zoniet, dan moet ik er misschien toch maar over na gaan denken om te stoppen.... Wat ik dus echt heel klote zou vinden. Maar ja, gezondheid gaat voor he...
Waarschuw beheerder
Als ik er een joint bij rook is het nog erger.. wel een vet lekker gevoel maar niet practisch :D

Waarschuw beheerder
donateur
Tis redelijk normaal dat je eerst een tijd flink veel energie krijgt van xtc en later ga je spacen met energie en nog later is het spacen zonder energie.

Zou kunnen komen doordat je lichaam uitgeput raakt, gok ik.

Met speed is dat ook zo, eerst hard gaan en na een tijdje voel je je alleen iets opgewekter.

Waarschuw beheerder
Neem pep.. :P heb je dr geen last van
nou ja ik heb dr soms last van het "space" gevoel
als ik teveel op heb..

Waarschuw beheerder
Ja, als je er een joint bij rookt, wordt je 10 x zoveel waziger. 10 x vetter, maar 10 x minder energie :)

Waarschuw beheerder
Gewenning zou heel goed kunnen Party lady. Zo zou het kunnen dat MDMA bij jou door regelmatig gebruik veel eerd in MDA word omgezet waardoor je de bekende space effecten krijgt.

Waarschuw beheerder
ja idd als je dr bij blowt word je wel vaag ja :P

Waarschuw beheerder
Aan elk medicijn zitten bijwerkingen...
Alleen verschillen ze per persoon..

Ik zou in jou geval het gewoon proberen met nog minder en idd goed eten en slapen. Wordt het dan nog niet minder dan zou ik er mee stoppen.

Waarschuw beheerder
2 Party lady:

In een xtc pil zit een hoop rommel (mdma/mdme, coke, speed, enz). De energie burst die je krijgt komt door de mdma die verbrand je vet resten waardoor er een hoop energie vrij komt, de speed is de gene die er voor zorgt dat je spacie word (e.g. je loopt op eieren, voelt een warm gevoel, en voel je zelf op stijgen).

TIP:
1: inderdaad laatste 2uur van het feest niets meer nemen, zodat je goed slaapt en weer fit bent de volgende dag.

2: De dag erop, jus de orage drinken ong 2 pakken (appelsientje) verhoogt het zuur gehalte in je maag waardoor de troep word afgebroken.

3: veel water drinken (tijdens en na het feest), Zuivert je nieren en dus ook je bloed (waar de troep uit eindelijk in zit).

Ik ken het gevoel, ik heb het zelfs een week na het feest nog gehad, stond ik op de tram te wachten, komt er een gangster wagen langs met flinke boem,boem, en ik stond flink te stuiteren :$. Met boven staande heb je de dag erop er geen last meer van, en ook een minder kater gevoel!

Waarschuw beheerder
2 De Scrol

Je moet zeker niet teveel water drinken. MDMA en andere aanverwante stoffen zorgen ervoor dat het lichaam water gaat sparen. Als je lichaam te veel water spaart kan dat ook de dood als gevolg hebben. Ksi heeft daar eens een heel verhaal aan gewent.

Waarschuw beheerder
De Scroll: Dat van Jus d'Orange wist ik nog niet, ga ik zeker proberen, want dat klinkt wel heel erg logisch!! Water drinken doe ik zowiezo al genoeg (maar niet teveel ;) )
Zou het misschien ook werken om gewoon wat suiker te nemen als je eenmaal thuis bent? Dat vermindert de werking toch, of niet?

Ik ga het volgend weekend weer proberen, met al die trucjes, eens kijken hoe dat werkt.

(k)

Waarschuw beheerder
dextro eergie en druiven suiker hebben een negatief effect op xtc. Dus dat is inderdaaad mischien een optie voor je.

Waarschuw beheerder
2 anmo:

Ohw?!?!? dat wist ik nog niet! kan ik dat verhaal nog ergens na lezen? thanx!

2 party lady:

Geen idee of alleen zuiker werkt, lijkt mij niet, maar is het proberen waard.

Waarschuw beheerder
2 De Scroll
echt niet veel water!! alleen als je dorst hebt en veel zweet. Je nieren werken niet optimaal dus vet gevaarlijk idd.
2 partylady:
Gewoon suiker helpt absoluut(wel vies om weg te krijgen met je droge bek!!! vandaar suikerwater maken!}
Waarschuw beheerder
Pcies niet te veel water gewoon blijven drinken maar let wel dat je niet te veel drinkt wat mdma houdt inderdaad vocht vast dus ga ook nooit zitten heel de avond met xtc op en dan zuipen ....

Maar idd pak gewoon een halfje en wacht een uurtje of pak kwartjes
Waarschuw beheerder
donateur
Effe een aanvullig op dat stukje van Ksi:

Door 't te lage zoutgehalte in je bloed kan er osmose bij je hersencellen optreden.
Dit houdt in dat het water je hersencellen ingaat omdat het zoutgehalte in je hersencellen hoger is (zout trekt water aan).
Hierdoor zullen je hersenen opzwellen met de nodige gevolgen.

Gewoon een paar Redbulls of wat cola tussendoor pakken.

Waarschuw beheerder
Zo zie je wat voor een zooi het is en hoeveel schade het aan je lichaam aanricht!!!!!

Thanx voor de info!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
drugs gebruik is net koken, je moet de juiste ingredienten kennen en vervolgens een goeie volgorde maken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Je lichaam is net een reageerbuisje, je voegt een stofje toe en allerlei reacties vinden plaats...
Waarschuw beheerder
hehe thomas is meesterkok:):):)

Waarschuw beheerder
2 PartyLady,

Er zijn zoals je hier boven kan lezen, wel 100 redenen waarom jij dit probleem zou kunnen hebben.
Anmo heeft gelijk over dat water gebeuren, maar dit telt alleen als je veel te veel water gebruikt en weinig verbruikt.
Goed water blijven drinken op een feest, want je lichaam verbruikt veel vocht door het bewegen en de warmte.

Genoeg water drinken is echt rule nr. 1 op een feest :...:

Daarnaast kan je beter niet knettervaag naar huis gaan! Neem idd 2 uur van te voren gewoon geen pilletje meer.
En zorg dat de reserves van je lichaam weer aangevult worden s'ochtens!! Melk en grapefruit sap reinigen je lichaam het best. Vitamine poedertjes doen ook altijd goed hun werking. Als je dan ook nog ff iets eet voordat je gaat slapen dan kan je weer tevreden slapen.
Lauw douchen heeft een rustgevend effect op je lichaam en het is lekker om fris je bed in te stappen.
Conclusie: luister goed naar je lichaam :yes:

www.drugsinfoteam.nl
www.jijenjou.jongere­nsite.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pARTYLADY---->begin nou maar niet aan Speed want dat is de grootste teringbende die er is, en je slaapt er niet van:(
je kan jhelemaal gek worden van die zooi joh!!!
ik heb dat zelf ook van pillen ik vind dat ook best kut af en toe(heb het niet meer de volgende dag)maarja pech als je dat niet wilt en er toch al zo gevoelig voor bent neem dan eens een keer ephedra misschien werkt dat
Waarschuw beheerder
Volgens mij is een sinaasappelsappie juist heel slecht voor je donder, omdat de drugs al zuur zijn en dan ga je dr nog extra zuur bij doen. Kan ook nog eens heel pijnlijk worden, als je maagwand al lekker is weggebrand door de shit :)
Grapefruitsap is zowieso slecht voor je hart.

Je kan beter chocomel drinken :) Water of bier...maar daar zit vaak weer alcohol in ;) Ook beter voor je tanden.

Tegen het spacen: vooral geen middelen mixen. Liefst zo puur mogelijk. Coke is dan nog het beste, maar je krijgt vaak juist van die vage uitwerkingen omdat er in pillen vanalles kan zitten. Ik moet zeggen, dat ik van speed een stuk minder spacete (jaja vroeger) dan van pillen, maar van speed wordt je wel een bj para en tis de pest voor je lijf.

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil juist minder spacen

Just do it

Waarschuw beheerder
donateur
nike
Waarschuw beheerder
minder, meer, meer, meer......

Waarschuw beheerder
Oke, is jus nou wel of niet goed voor je??? :vaag:

Mixen doe ik zowiezo al niet en coke begin ik niet aan, speed ook niet. Heb daar teveel slechte verhalen over gehoord.

Wat heeft ephedra voor werking dan? En waar koop je dat?

Waarschuw beheerder
donateur
krijg je toch ook van LSD dat je telkens van die trips terug krijgt?
Waarschuw beheerder
donateur
jep.. LSD heel erg.. vriend van me was een jaar in america geweest.. ik hoef geen LSD meer ;) die gast zat af en toe midden op straat weer in trip voor een halve minuut.. niet vaak.. maar toch wel 1 x p maand..

partylady smartshop en er zijn al een paar topics over ephedra, ook werking, nadelen enzow..
Waarschuw beheerder
Heb geen ervaring met de nieuwe stijl drugs...ghb en ephedra... kan je dr niet mee helpen...maar zolang je geen erge buikpijn van jus krijgt is het niet erg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ok dan, ga ik die topics wel even zoeken.
Waarschuw beheerder
Daar heb ik wat aan.... dat wil ik helemaal niet!

Why not, kan je niet zonder???

Waarschuw beheerder
Why not, kan je niet zonder???

Ik kan wel zonder, heb het gewoon veel meer naar mijn zin met wat op. De sfeer is gewoon anders, je voelt je anders en kunt gewoon langer doorgaan. Ik dans ook lekkerder als ik wat op heb. En nee, ik ben niet verslaafd ;)

Waarschuw beheerder
op www.jijenjou.jongere­nsite.nl staat momenteel alles over ephedra.
dit koop je in de smartshop en kost 5 euro per 4 stuks ofzo. sommige mensen voelen niks, mijn vriend en ik hebben er ooit 2 in één keer genomen en we stonden de hele avond te trippen, helemaal na het roken van een joint.

jus is niet persé slecht of goed voor je. Het verhoogt idd je zuurtegraad maar dit is juist weer slecht voor je tanden net als cola. Melk en grapefruit sap reinigen net als water je lichaam.

maar als je af en toe alleen maar een pilletje neemt moet je helemaal niet beginnen aan andere soorten drugs. Is alleen maar slecht voor je en je raakt alleen maar verder van huis.

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Je ken toch ook n lolly nemen? of is dat niet tege t space?
Waarschuw beheerder
Ik merk dat ik steeds vaker dingen vergeet...nou is mn geheugen vrijwel lek als een zeef..maar het begint wel extreme vormen aan te nemen...dat je bijv. iets wil doen...en dan loop je de deur uit en dan weet je niet meer wat je nou eigenlijk van plan was...zou het de drugs zijn? Ik slik vrij weinig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Crush...is concentratie denk ik...kan met drugs te maken hebben. Je kan het ook trainen, maar daar ben ik te lui voor.
Blackouts...dat je dus niet meer weet wat je gedaan hebt is een ander verhaal. Dat heeft WEL met drugs (vaak in combinatie met veel alcohol) te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gelukkig!!:D

Waarschuw beheerder
Terrenz.... een lollie tegen het spacen?? :vaag:

Ik ga alle tips zaterdag uitproberen... nu dus even op zoek naar lichte pillen... iemand suggesties?

Waarschuw beheerder
Ik gebruik nou ook ephedra als xtc vervanger. Van 1 ephedratje zul je niet echt veel voelen. Dan moet je er wel 2 of 3 nemen verdeeld over de hele avond. Ik gebruik het nou zelf ook een tijdje en het bevalt me erg goed.

Waarschuw beheerder
Ik las ergens dat je van ephedra niet hetzelfde euforische gevoel krijgt als van xtc. Dat vind ik dus een groot nadeel. Dat gevoel vind ik juist het gaafste!!
Waarschuw beheerder
Er is niets wat dat euforische gevoel van xtc geeft. Niet op die manier in ieder geval.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:

misschien kappen met pillen slikken
Waarschuw beheerder
donateur
-> Partylady

dus je wilt wel de energie, euphorie en space van XTC, maar dan niet te erg en het liefst zonder risico's...

KAN NIET :P

probeer anders es een feesie clean... als je het dan niet leuk vindt weet je dat ook gelijk..
it's all in da mind!!
echt hoor.. voor mij is de muziek 80% van de space.. de andere 20% is voor rekening van de THC :P beetje guarana derbij om wakker te blijven..
Waarschuw beheerder
peppie (6)

Waarschuw beheerder
Terrorhead, als je nou het topic had gelezen ipv meteen een domme reactie te plaatsen had je mijn antwoord daarop al gelezen...

Arie, ik ben zaterdag clean uitgeweest. Was helaas techno, dus stond niet echt heel veel te dansen. Was wel leuk hoor, heb me prima vermaakt. Maar als ik echt naar een feest ga met goede muziek wil ik heel de nacht dansen en gek doen. Ik begin ook altijd nuchter, maar heb het dan gewoon niet zo naar mijn zin als met een pilletje.

Waarschuw beheerder
Yes!!! Gister naar Qlubtempo geweest en ik heb vandaag niet gespaced en gister op het feest maar weinig!! :D

Ik heb een andere pil genomen, heb hem in kleinere doseringen genomen, met een langere tussenpoze en de laatste 2,5 uur heb ik niks meer genomen. Ik was het laatste half uurtje wel helemaal kapot al, terwijl ik normaal dan het hardst sta te beuken. Maar dat heb ik er wel voor over ;) Thuis meteen een jus naar binnen gegooid en een mars. Toen ik wakker werd ook meteen even goed gegeten en weer een pak jus. En het werkt!! :D

Waarschuw beheerder
Okay dan, gelukkig!!!!!!