Partyflock

Forumonderwerp · 616600
19042x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik heb een probleem!
Ik kan niet hakken...

Heb het vaak geprobeerd, maar lukken wil het nog niet echt.

Hoe hak jij? Misschien leer ik er nog wat van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt en wanneer jij dat wilt, dus je niet verplicht voelen. En heb je bijv. ineens vreselijk zin om de tango te gaan dansen, gewoon doen ;p Zolang je je maar vermaakt toch? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gabberen is beter

Waarschuw beheerder
Kim, als je net zo hakt al Lindatje doe je het al aardig goed! :D Linda heeft alleen meestal één en dezelfde dans, bij mij gaat het er wat wilder aan toe....totdat je tgen Linda gaat Terror-hakken...dan leg ik het écht af tegen haar!!! :P

Maar eh:

En bovendien, dat ouwe hakken = voor mensen zonder conditie

Waarom lopen gasten die op de oude manier hakken meestal met ontbloot bovenlichaam en zweten ze de pan uit..?? Het oude hakken is JUIST veel intensiever dan het huppelen.. ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad huppelen kan mij oma ook... hakkuh moet je echt wel ene flink conditie voor hebben, anders doe je het niet goed :P

:bounce:
Waarschuw beheerder
ik wil muh eigen niet in een hokje plaatsen ik heb van alle stijlen wel wat gepikt en dus muh eigen stijl ontworpen. dus tis eigenlijk freestyle gabberen. en vooral gek doen(touwtje springen, tafeltennisen en of basketballen. ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
met Oude hakken bedoel ik dat mietjes dansje van de party-animals, voor de duidelijheid :)

En ja, Linda en haar Terror-hakken.. :| TYFUS!!! :D

Caryvo kan haar heel ff bijhouden, maar dan haakt ook hij af! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon lekker gek doen!!!!!
enne veel naar feesten gaan , dan komt het wel goed ;)

(K)
Waarschuw beheerder
die partyanimals waren zoiezo mietjes
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe.. I rest my case :)

Waarschuw beheerder
Bah... Partyanimals :kots:

Ik geen conditie Kim ? Ha ha ha... Ik kan het niet uitleggen maar ik sta altijd vet uit mijn dak te gaan en iig niet zo als die partyanimals :@ ! Dat kun je ook geen stijl noemen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dan is het goed Wout :hug:

;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan alleen maar lachuh nu
wahahahahahahaha
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Waarschuw beheerder
donateur
whehe Ik bden denkik de enige die linda bij kan houden wat terror betreft :D
Waarschuw beheerder
donateur
welke Linda hebben we het over?
Waarschuw beheerder
whehe Ik bden denkik de enige die linda bij kan houden wat terror betreft :D

Ik nomineer ReemZ
Waarschuw beheerder
donateur
over lindatje, Xantrex
Waarschuw beheerder
donateur
oh
moet ik wel kunnen bijhouden

je heb me zien hakkuh he kimhmm
Waarschuw beheerder
donateur
Schat, trust me, dat kan je NIET bijhouden!!! :D

Maar dat kan dus bijna niemand :)

Waarschuw beheerder
Ik kan dus alleen maar 'hakken' (of iets wat daar op lijkt) als ik echt uit mijn dak ben. Ik krijg altijd wel opmerkingen 'oh, dat is er een van de oude stempel'. Maar of dat nou positief of negatief is....

Nog ff een vraagje: je voeten, moeten die recht blijven zeg maar, of opzij?

Lachen man, deze cursus :D Ooit, ooit doe ik met de echte hakkers mee ;) That's my dream!
Waarschuw beheerder
donateur
jou vertrouwen?
hehehehe

ik laat dit maar in 't midden hangen.

dat zien we dan wel.
Waarschuw beheerder
donateur
partylady> 21.. dan mag je nog net mee met de oude stempel ;)

er is ook een tijd geweest dat er door heel veel gehakt werd met een tussenstapje. Lijkt dan net op je cirkeltjes aan het draaien bent met je been doordat je het tussenstapje net wat naar buiten doet.. beetje K*T om uit te leggen :S

of je benen schuin naar voren ipv recht naar voren... het is allemaal hakken als je maar niet aanm het stampen op de beat of aan het huppelen bent. iedereen heeft toch zijn eigen styl wat hij/zij met haar benen/armen doet :)

Waarschuw beheerder
het is idd heel moeilijk uit te leggen, maar als je het een beetje kan is het zó lekker..!!

het beste leer je toch gewoon door naar anderen te kijken en het dan na te doen, desnoods vraag je het gewoon op een feest!! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
idd Cosmic*Gilbert DOTF - FAN

is leuk als mensen dat vragen
en proberen na te doen

Waarschuw beheerder
Tobias, op 't volgende feest mag je mij leren hakken :D (of op de kermis??) :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja vertel eens, hoe hakken jullie?
Ik wil het ook leren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
is goed CaaR

Kunnen Pinda's dat wel leren? ;) ;)

Waarschuw beheerder
Op de kermis? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
we kijke nog wel wijfie

Waarschuw beheerder
haha, okeeeee! :D

Waarschuw beheerder
Ik zou er eigenlijk schijt aan moeten hebben wat andere mensen van me denken en gewoon los moeten gaan (wat ik soms ook wel doe met hakken, maar nog niet vaak genoeg). Maar ik zie af en toe mensen die proberen te hakken en dat ziet er dan gewoon echt niet uit!! Zo wil ik dus echt niet voor lul staan. Toch bij een volgend feestje maar even een cursusje van iemand van jullie nemen. Dus als je me ziet staan.... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zal je gezicht proberen te onthouden.

denk dat je mij eerder herken, dan ik jou

Waarschuw beheerder
Ik ga je proberen te onthouden. Nuchter gaat dat wel, maar eenmaal op een feest... :P

Waarschuw beheerder
idd behoorlijk moeilijk ja dat hakken...probeer het ook wel es maar bij mij lukt het ook niet...blijft dus altijd bij een verlangend staren naar diegene die het wel kan en vervolgens gewoon mijn eigen huppelsprongetje te maken..

Waarschuw beheerder
Thuis oefenen en op een feest in de praktijk brengen... ;-)

Waarschuw beheerder
tsja ik beschouw mezelf ook als een groentje, maar zoals sommige staan te dansen...

downsyndromertjes ;)

Waarschuw beheerder
Zet elke ochtend voortaan wel een harcoreplaatje op, oefening baart kunst (hoop ik).

Maar een hardcoreschooltje is idd niet zo'n slecht idee :D

Waarschuw beheerder
niemand mij ooit geleerd gewoon lekker beatje horen en ging van zelf maar geef he tijd joch, dan komt het wel vanzelf goed. :)
Waarschuw beheerder
"komt tijd, komt hakken"
Waarschuw beheerder
IK vind het altijd zow mooi als die gasten die niet kenne hakkuh proberen te stampuh op snelle hardcore whahahah dat ziet er niet uit! :D
Waarschuw beheerder
donateur
lachuh he Gijs

ik kan het wel :p
Waarschuw beheerder
Nou scorpion ik kan je zelfs 2 stylen leren!! 1. German style 2. Gabber style!! Vertel me maar waar je het liefst intresse in hebt :P:P:P

Waarschuw beheerder
Ga ik toch voor gabber, German staat me op de een of andere manier toch niet zo aan...:)

Waarschuw beheerder
Wat is het verschil Armenian Boy?
Waarschuw beheerder
donateur
ene is rechter hand omhoog
ander linker hand

;) ;)

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, grapje

nee, German is gewoon anders.
kan het niet zo omschrijven

Waarschuw beheerder
ik hak niej ik stamp...weet nie of iemand van julli mij ooit voorbij heb zien stuiteren maar dan begrijp je wel wak bedoel... heb me eigen manier...

en meestal krijg ik altijd reacties dr op.. dus zal t wel goed doen :P
Waarschuw beheerder
Germanstyle is een soort hak/prodigy style!! weet je het nu? ;P
Waarschuw beheerder
nee, dat germanstyle zoals jij dat noemt, wordt alleen op techno gedanst in Duitsland. Ik zie het keer op keer weer!