Zoeken naar je waaier en een vriend de schuld geven datie m gejat heb terwijl je m in je hand heb 
ohwja.. hele foute... bellen naar een vriendin( met je mobiel) en vragen of zij misschien je mobiel heeft. Want je bent hem kwijt....
zoeken naar de waaier van je vriendin terwijl je m gewoon in je hand hebt en vervolgens samen gaan zoeken haha
zoeken naar de waaier van je vriendin terwijl je m gewoon in je hand hebt en vervolgens samen gaan zoeken haha
whehehehe ik lach me dood....maatje van mij staat bij Decibel midden op de dansvloer "ja, 1 redbull alstublieft"
Samen ook alle loempia's uit lopen schelden ?!?
Met een vriendin van me een uur bij het water gestaan en alleen maar tegen elkaar blijven zeggen "mooi he"
Op thunderdome een meisje tegen der been schoppen en boven op der gaan zitten omdat het toch echt op een stoel leek
Mja onderhand wel gestopt want ik ging later zelfs van wiet bij een spoor schreeuwen omdat ik dacht een afgrond in te vallen...niezo best. Maar wel kick deze verhalen
Mijn god.. ik kan wel een hele waslijst opnoemen. Wat wel heel vaag was, was dat ik een keer op shadowlands was en van boven naar beneden keek en dat ik overal verpleegstertjes in jurkjes met rood kruis zag lopen. Ik snapte er niks van en die gast naast mij wist nie waar ik het over had..
mijn vriendje stond laatst in de keuken te zwaaien met een broodmes (ik zocht um al) omdat ie dacht dat ik turks brood met kaas wilde.. Heel lief, maar wel vaag...
mijn vriendje stond laatst in de keuken te zwaaien met een broodmes (ik zocht um al) omdat ie dacht dat ik turks brood met kaas wilde.. Heel lief, maar wel vaag...
Ik doe het echt al jaren niet meer.
Veel dingen komen wel erg bekend voor, is wel lachen, maar ik hoef het niet meer mee te maken.
Ik had trouwens wel vaak in die tijd dat ik dacht dat ik een peuk zat te roken, echt gewoon inhaleren enzo, maar dan had ik niet eens een peuk in m'n handen. Dan vervolgens een peuk pakken die wel echt is, die oproken, en er achter komen dat ie niet eens aanstond.
Dat verhaal van die trein had ik ook altijd, dat vond ik meestal wel relaxed, nog ff doorgaan op het perron.
Hekken en opstapjes werd ik helemaal niet goed van, net als bekenden die er niet waren.
Wel echt rare dingen kun je meemaken. Zo was ik op Innercity 99 heel vroeg binnen. Ik kreeg toen van een aardig meisje aan de bar gratis drank, we stonden gewoon gezellig te kletsen. Ik had toen net al wat geslikt, en ik stond vrolijk wodka puur achter elkaar weg te gieten.Toen ik klaar was met praten met haar was het ineens 2 uur 's nachts en die meid was weg.
Inslagje ?
Gelukkig heb ik dat niet meer, ik zou er niet eens behoefte meer aan hebben.
Nog steeds wel altijd lachen, al die vago's die je tegenkomt op feesten.Zijn vaak toch wel erg gezellig !
Veel dingen komen wel erg bekend voor, is wel lachen, maar ik hoef het niet meer mee te maken.
Ik had trouwens wel vaak in die tijd dat ik dacht dat ik een peuk zat te roken, echt gewoon inhaleren enzo, maar dan had ik niet eens een peuk in m'n handen. Dan vervolgens een peuk pakken die wel echt is, die oproken, en er achter komen dat ie niet eens aanstond.
Dat verhaal van die trein had ik ook altijd, dat vond ik meestal wel relaxed, nog ff doorgaan op het perron.
Hekken en opstapjes werd ik helemaal niet goed van, net als bekenden die er niet waren.
Wel echt rare dingen kun je meemaken. Zo was ik op Innercity 99 heel vroeg binnen. Ik kreeg toen van een aardig meisje aan de bar gratis drank, we stonden gewoon gezellig te kletsen. Ik had toen net al wat geslikt, en ik stond vrolijk wodka puur achter elkaar weg te gieten.Toen ik klaar was met praten met haar was het ineens 2 uur 's nachts en die meid was weg.
Inslagje ?
Gelukkig heb ik dat niet meer, ik zou er niet eens behoefte meer aan hebben.
Nog steeds wel altijd lachen, al die vago's die je tegenkomt op feesten.Zijn vaak toch wel erg gezellig !
Bij sensation black had ik op een gegeven moment dat ik overal bekende zag lopen, die er natuurlijk helelmaal niet waren. Ze leken er nog niet eens op. Zelfs de moeder van mijn beste vriendin heb ik nog 10x voorbij zien stuiteren. Een andere vriendin ( die op dat moment op vakantie in spanje was) heb ik ook de hele avond zien rondlopen. Inclusief haar vriend (type pinkpop) die ook helemaal uit zn dak ging.
Vriend van me op Dancevalley:
Lopen we terug van de main naar de parkeerplaats (best een stuk lopen), loopt ie gewoon continu met een hand stevig tegen zijn oor gedrukt...
Dus ik na een tijdje vragen waarom ie dat doet..
Wilde ie de muziek in zijn oren houden
Tsja...zelf ook al vage dingen gezien en gehoor die er niet waren...hekken op een parkeerplaats, vliegen en wespen boven mijn bed etc..
Lopen we terug van de main naar de parkeerplaats (best een stuk lopen), loopt ie gewoon continu met een hand stevig tegen zijn oor gedrukt...
Dus ik na een tijdje vragen waarom ie dat doet..
Wilde ie de muziek in zijn oren houden
Tsja...zelf ook al vage dingen gezien en gehoor die er niet waren...hekken op een parkeerplaats, vliegen en wespen boven mijn bed etc..
Ik ben een keer een kudde vuilniswagens tegen gekomen op zondagmorgen 3 uur