Partyflock

Forumonderwerp · 616303

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
als er nou es niemand van die kut opmerkingen maakt blijft dit tenminste nog een overzichtelijk topic. dus reageer alleen ff als je denkt te weten hoe een plaat heet of als je ook op zoek bent naar een naam van een plaat.!!!

ik ben dus op zoek naar een nummer dat een paar keer op de red stage van DEFQON is gedraaid.in het nummer hoor je zon 'duistere valse stem' zeggen: "maaaaaalaalaa you take me baby, you make me crazy"

nummer heet dus: J.T.S - nog een keer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zoek alle t dome hoezen van 2002 & 2003, en zoek alle nr 1s op of kijk naar de titel moet niet zo moeilijk zijn toch

www.discogs.com
Artiest C-Baze
Waarschuw beheerder
To CeeBees&Kosterbas

IK denk dat het het nummers is:The way we rocked van als ik het goed heb van Delerium.
Waarschuw beheerder
Bas als ik kijk naar je cd hoes beschrijving zou het madman - madman moeten zijn maar die is uit 1997

Maar als ik kijk naar het feit dat het een dubbelcd was en dat die uit 2002 kwam zou het dano - welcome to thunderdome moeten zijn maar daar zit weer niet dat gepraat in dacht ik

Dus ben ik het met C-Baze zij das nr 1 van cd 2 van thunderdome a decade DJ Delirium Feat. Guitar Rob - The Way That we Rocked it (Live in New York City Mix) Moet hem zijn
Waarschuw beheerder
oke bedankt dan jullie horen nog wel of het de goede is :D
Waarschuw beheerder
weet misschien iemand hoe het nummer heet dat michel deheij als eerste draaide tijdens zijn set op de afgelopen sensation black:

'black tunnels in the sky tonight is no time to die, we will discover new desire we come and set the night on fire' alvast bedankt
Waarschuw beheerder
In de set van Mikrob live @ rude awakening(platte zaal) Nummer op 39 Min hoe heet ie?
Artiest Arson
Waarschuw beheerder
Ik ben op zoek naar een aantal oldschool titels.
Hieronder heb ik een aantal samples geplaatst:

http://www.geocities.com/dj_arson_hcp/unknown2.mp3
http://www.geocities.com/dj_arson_hcp/unknown3.mp3
http://www.geocities.com/dj_arson_hcp/unknown4.mp3
http://www.geocities.com/dj_arson_hcp/unknown5.mp3
http://www.geocities.com/dj_arson_hcp/unknown6.mp3

Wie oh wie kan mij helpen aan de artiest/titel/label van deze heerlijke plaatjes :P

Waarschuw beheerder
Als ze zouden werken misschien wel...
Waarschuw beheerder
ik zoek een hardcore nummer, hoor je de heletijd iets in de trent van:

Ozam ozam ozam fuck fuck, ozam ozam..
of iets wat er op lijkt..
Waarschuw beheerder
Hey Dj Arson

unknown2 = The age of love - the age of love
unknown5 = What ist fich dich (of zoiets)
Waarschuw beheerder
donateur
Tuinman <Flock-Maffia> Dat is tog Dj Bike - Bikes drum
Waarschuw beheerder
in noise supressor zit ook een fuck fuck ozam ozam ozam fuck bass drum
Waarschuw beheerder
donateur
die mix van Wizard @ id-t Radio begitn er ook meej :jaja:
Waarschuw beheerder
2 fish: yo bedankt alvast.

unknown2 is inderdaad the age of love, maar ik wil weten welke versie/remix het is...
en die Fick Dig is van Friends of Alex toch??

Nu de rest nog :)
Waarschuw beheerder
Klopt ja, :)

rest klinkt ook wel bekend maar ik kom er ff niet op...
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand van wie dit nummer is, ik ken slechts 3 woorden: fuck on cocaine (hardcore)

Waarschuw beheerder
ik zoek nog steeds dezelfde titel:

ik heb een nummer gedownload via kazaa. ik zocht op 'underworld' en kreeg deze titel in de lijst te staan: 'Techno.Trance.Electronica Ministry of sound.'
het nummer had vervolgens deze naam: 'DC1159.MP3' maar het wordt helaas halverwege afgebroken (ik heb het idee dat het een gedeelte van een mix is, maar wil in dat geval weten welke mix!!) en daarom zoek ik naar de complete versie.
er zingt een mannenstem in het nummer mee maar ik kan niet verstaan wat hij in dat zinnetje precies zegt.

alvast bedankt!
Waarschuw beheerder
X-Babe

Dj Youri - fuck on cocaine

Maar das geen hardcore hoor dus ik zal het wel mis hebben kijk maar ff

Waarschuw beheerder
@ X-babe:

--> Micheal White Line - Cocaine
Waarschuw beheerder
Ben op zoek naar de track waarmee Darkraver z'n intro deed op MOH Vs. Hell in de Mindcontroller zaal. Ging zo van:"beetje Bass, beetje synthesizer, beetje mellow, beetje mellow?, beetje mellow?. Ik wil GVD stampen hiero!. Zoiets was het.

En ik zoek nog een mix van james brown is dead. Maar dan hoor je ipv james brown is dead, herman brood is dood! Heb hem 1 keertje gehoord vlak na herman brood z'n begrafenis.

Waarschuw beheerder
@ Bass-Powah

--> Hardliners - Pikke Poeli Mellow draaide Darkie waarschijnlijk...

Herman Brood Is Dood ken ik niet...
Waarschuw beheerder
Zoek een oudje : een house-cover van The Trammps-Shout. Met daarin "a little bit softer now" opbouwend tot een climax in "a little bit louder now".

Wie helpt ? Thanx.

Waarschuw beheerder
W.E.E.K.E.N.D IT'S WEEEEEKEND (en dan in het engels gespeld) tis zon heel blij soft nummer maar toch wel vet vinnik. ik dacht dat er ook wat covers op zijn gemaakt maar ik zoek (waarschijnlijk) het originele nummer
Waarschuw beheerder
scooter - maria :$ zit ook its weeeeeeekend in :$

Waarschuw beheerder
ja das dus een cover denk ik...maar wat ik bedoel is zon heel "lief" liedje :D geen dance ofzo

Waarschuw beheerder
weet iemand hoe de volgende plaat heet die Ken Iishi afgelopen vrijdag draaide op HQ?
Je hoorde allemaal belletjes, en op een gegeven moment kwam er een superlomp geluid in, dit geluid herhaalde zich enkele keren waarna een opbouw kwam die leidde tot wederom de belletjes.

Sorry voor de vage omschrijving maar was zelf op dat moment ook niet helemaal helder meer en dit is wat ik me er nog van herinner, en dan dat ik het echt megavet vondt.

Waarschuw beheerder
-arie- jij bedoelt overduidelijk umek - gatex

dj arson schaamt u zich ;)

sample 2 = age of love / age of love
sample 3 = digital domain / rabbitcity 3
sample 4 = een kutnummer
sample 5 = friends of alex / what is fick dig
sample 6 = kan ff niet op komen
Waarschuw beheerder
W.E.E.K.E.N.D IT'S WEEEEEKEND (en dan in het engels gespeld)

volgens mij spel je weekend in het engels precies hetzelfde sjaak:)

Waarschuw beheerder
volgens mij lijkt het er niet eens op als het om uitspraak gaat henk

DOUBLE-U EE EE KAY EE AN DEE its weeeeeeeeekend

iemand nog een idee?
Waarschuw beheerder
Ik heb hier de videoband van Thunderdome 99 liggen en op de set van Promo hoor je een nummer met een "mooi stukkie" ...

Je hoort voor dat nummer: Boom kickin ass..boom kickin ass..

Kan iemand mij helpen ??

Waarschuw beheerder
@ SKUNKAH

--> DJ Promo - King Of Pain
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Even een vraag voor de mensen die de set van DJ Vince @ Thunderdome 2003 hebben:

Hoe heet het nummer dat rond de 27e minuut gedraaid wordt, het komt na G-town Madness - Silence

Alvast bedankt :)
Artiest Dyna
Waarschuw beheerder
Hoe heet de plaat waar de sample van de film "a few good men" in zit van: U fuck with the wrong marine. Plaat is al best oud zo rond 1995

En ben ook nog op zoek naar de plaat heet geloof ik "welcome te deathrow" van wie is tie?
Waarschuw beheerder
donateur
Dj paul - Code Red

You want the Truth? You cant handel the truth! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die eerste is volgens mij DJ Paul - Code Red, maar weet het niet zeker.
Waarschuw beheerder
donateur
2 jellyhead [vvm] > Je hebt gelijk hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ja ik zag het, was weer eens iets te laat :)

Waarschuw beheerder
@ Dyna20

--> Bruyaa & Ozonic - Welcome To Deathrow
Waarschuw beheerder
Max B grant op Qlimax in november vorig jaar draaide het rotterdam terminal source - piong in een nieuw hardstyle jasje weet iemand hoe dit nummer heet?
En hij draaide tegen het einde nog een ouwe houseplaat in een hardstylejasje met veel zang erin ben de tekst ff kwijt mocht dit te onduidelijk zijn krijgen jullie die nog als ik het straks thuis weer kan luisteren
Waarschuw beheerder
donateur
Het is verboden de woorden nieuw en hardstyle in zinsverband te gebruiken.

artikel 721 paragraaf 32 wetboek van strafrecht.

:[
Waarschuw beheerder
Nee das het artikel voor forumvervuiling als er eem remix gemaakt wordt van een oud nummer dat noem je dat toch een nieuw jasje en of dat nou hardstyle is of hardcore dat boeit geen roggel maar goed wie weet t wel
Waarschuw beheerder
donateur
jezus man ik maak mer een grapje....

hoe snel kom je op een kast
Waarschuw beheerder
Haha alsof ik dat nog niet gezien had, dat van mij toch ook alleen wel ff een serieuze draai aangeven anders komen er sowieso geen reacties meer he...zou zonde zijn :-P
Waarschuw beheerder
Max B grant op Qlimax in november vorig jaar draaide het rotterdam terminal source - piong in een nieuw hardstyle jasje weet iemand hoe dit nummer heet?

J.T.S. - Boing

En hij draaide tegen het einde nog een ouwe houseplaat in een hardstylejasje met veel zang erin ben de tekst ff kwijt mocht dit te onduidelijk zijn krijgen jullie die nog als ik het straks thuis weer kan luisteren

Denk dat je Max B. Grant - No Good 2003 bedoelt. Die zat in het begin en in het einde van zijn set.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vroeg me af wat ze zeggen/rappen in het nummer van the playah - bounce?? iemand?

Waarschuw beheerder
2 snatz: dat is hem niet, maar toch bedankt.

iemand anders een idee?

Waarschuw beheerder
Kheb deze set:
The Horrorist Live @ Thunderdome-A Decade

Weet iemand hoe het nr heet bij min 57:15

Dus na het nr ladies first...

super

Waarschuw beheerder
en ik zoek nog steeds dezelfde titel:

ik heb een nummer gedownload via kazaa. ik zocht op 'underworld' en kreeg deze titel in de lijst te staan: 'Techno.Trance.Electronica Ministry of sound.'
het nummer had vervolgens deze naam: 'DC1159.MP3' maar het wordt helaas halverwege afgebroken (ik heb het idee dat het een gedeelte van een mix is, maar wil in dat geval weten welke mix!) en daarom zoek ik naar de complete versie.
er zingt een mannenstem in het nummer mee maar ik kan niet verstaan wat hij in dat zinnetje precies zegt.

alvast bedankt!