Partyflock

Forumonderwerp · 616045

Een chauffeur die in dienst was van Coca Cola is ontslagen omdat hij liever Pepsi dronk. De man, Rick Bronson, werkte al twaalf jaar voor Coca Cola, maar kreeg de zak nadat iemand hem ervan had beschuldigd de concurrent te steunen. Bronson vermoedt dat hij is bespioneerd door zijn werkgever. De vakbond waar Bronson lid van is vindt dat Coca Cola te ver is gegaan met het ontslag en zal alles in het werk stellen om het ontslag terug te draaien. Coca Cola weigert commentaar te geven op het voorval.

T moet ook niet gekker worden!

britney spears was tog gezicht van pepsi, ze dronk coca cola en werd ook ontslagen...
[AppieApeldoorn.DOTF=] [18 juni 2003 - 00:45]

bron is uiteraard belangrijk. en fuckit wat ben je dom zeg. shit. ik moet je nu alweer dissen sorry je doet et steeds helemaal zelf

Volgens mij heeft ie nog niet zo lang een i-net verbinding!! ;) :P
laatste aanpassing

[quote]niet de broncode van de pagina zelf idioot.. de bron als in www.nu.nl .. (waar het nieuwsbericht in kwestie vandaan komt)[/qoute] duh dat snap ik ook wel fred...

bron is uiteraard belangrijk. en fuckit wat ben je dom zeg. shit. ik moet je nu alweer dissen sorry je doet et steeds helemaal zelf

sorry hoor maar je kan niet eens me nickname schrijven fred.... o ja.. Du sollst deine Schwanz reinigen.
ja zeker vet stom, alleen t is ook wel idioot om liever pepsi dan cocacola te drinken :)

coca cola is duidelijk veel lekkerder!
Snap best dat ie is ontslagen... wie drinkt er nu pepsi :D

:P

Echt :vaag: haha!

pepsi vind ik een chemisch smaakje hebben !!!!

maar pepsi X is wel weer super!!!!

Artiest Da Brenzi
Het etiket van Coca Cola zegt het zelf al:
Enjoy
Coca Cola
Coke
Dus is niet zo moeilijk dan he!

drink veelal coca, maar eens in de zoveel tijd heb ik een fles pepsi nodig om weer te weten waarom ik ook alweer coca het liefste drink......:-)