Partyflock

Forumonderwerp · 615930
1577x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2003 om 11:00
Waarschuw beheerder
donateur
toch fijn als je telefoon werkt bij een feest..

:bah: ik kon helemaal niets meer met dat ding :'(
Waarschuw beheerder
ook vodafone

precies hetzelfde vrijwel geen problemen:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat we met z'n allen een klacht mail naar T-mobile :kots: moeten sturen en gratis belminuten moeten eisen als vergoeding!!!
Waarschuw beheerder
wat een grote tering bende was het zeg
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
vodafone dikke troep
de 1 kon wel bellen de ander niet
bij de ingang kon ik in het begin bellen maar later ook niet meer
ik werd zwaar pissed dat ik m'n antenne af heb gebroken van m'n foon :S
Waarschuw beheerder
Ik wil niet de wijsneus uithangen, maareuh ooit gehoord van electronische storingen?.... nou dat is waar je de hele dag last van hebt gehad.... en je kon wel degelijk bellen + sms'en met t-Mobile.... heb de hele dag met me vriendin die in Frankrijk zat gesms'd.... je moest alleen even een plek zoeken waar weinig electronische apparatuur stond (het strand naast de Orange zaal bijvoorbeeld)... daar kon je gewoon bellen en sms'en... nix geen gezeik gehad... ja als ik vooraan bij het podium stond DAN kon ik idd nix ontvangen/versturen.­...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wauw????
Nog nooit op een festival geweest?????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­???

Telefoons doen het nooit op zulke grote festivals
Waarschuw beheerder
Soms dus wel.. zoals op Defqon ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Geen last gehad met vodafone hoor als ik sms-jes wilde sturen :S dit had beter wel het geval kunnen zijn, was een stuk goedkoper en idd het netwerk was regelmatig overbezet maar kon vaak genoeg nog bellen!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, kpn had geen last nee ;) niemand heeft ook kpn.. en die 100 mensen die dat wel hebben.. die hebben dan idd geen moeite om te bellen. Tmobile heeft wel 1 van de meeste klanten (omdat ze het goedkoopst zijn en wij nog steeds nederlanders blijven he!! :)

Waarschuw beheerder
je koopt toch ook geen knetter goedkope pillen, waarvan je weet dat ze het niet doen :P:P

Nederlanders zijn te zuinig :P
Waarschuw beheerder
vet bijdehand als je zou meeten dat je telefoon naar de krekho*ren is :/
Waarschuw beheerder
donateur
En ikke maar denken dat mijn telefoon naar de klote was! Werkt die fucking T-Mobile gewoon niet! Ik kon niet bellen of SMS'en...helemaal NIKS!
Waarschuw beheerder
ja dat was echt para!!!
als je iemand kwijt was kon je nog nie eens even bellen echt kut maar het was wel een geslaagd feest :D
:bounce: