vodafone dikke troep
de 1 kon wel bellen de ander niet
bij de ingang kon ik in het begin bellen maar later ook niet meer
ik werd zwaar pissed dat ik m'n antenne af heb gebroken van m'n foon
Ik wil niet de wijsneus uithangen, maareuh ooit gehoord van electronische storingen?.... nou dat is waar je de hele dag last van hebt gehad.... en je kon wel degelijk bellen + sms'en met t-Mobile.... heb de hele dag met me vriendin die in Frankrijk zat gesms'd.... je moest alleen even een plek zoeken waar weinig electronische apparatuur stond (het strand naast de Orange zaal bijvoorbeeld)... daar kon je gewoon bellen en sms'en... nix geen gezeik gehad... ja als ik vooraan bij het podium stond DAN kon ik idd nix ontvangen/versturen....
Wauw????
Nog nooit op een festival geweest????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Geen last gehad met vodafone hoor als ik sms-jes wilde sturen dit had beter wel het geval kunnen zijn, was een stuk goedkoper en idd het netwerk was regelmatig overbezet maar kon vaak genoeg nog bellen!
donateur
Tja, kpn had geen last nee niemand heeft ook kpn.. en die 100 mensen die dat wel hebben.. die hebben dan idd geen moeite om te bellen. Tmobile heeft wel 1 van de meeste klanten (omdat ze het goedkoopst zijn en wij nog steeds nederlanders blijven he!!
je koopt toch ook geen knetter goedkope pillen, waarvan je weet dat ze het niet doen