Partyflock

Forumonderwerp · 615699
Kee, je hebt een gozer of meid gescoord.. ziet er :-) LEKKAH :-) uit maar als je ff naar de wc bent en je omdraait... staat er een MUCH beter "iemand" je aandacht op te eisen... :-9 en je juist gescoorde iemand staat verder te wachten... WHAT WOULD YOU DO??? La je em/haar hangen en pak je die ander? :respect:
Artiest R2B
ja dan heb je een geweldige avond ja:s

ja het is kut als het bij jou gebeurd, maar ja, iedereen naait iedereen... zo is het nou eenmaal...
:...: het leven noemen ze dat toch? :bounce: in het diepe maar :P Moonshade... wel gelijk hoor!

Gelukkig heb ik alweer bijna twee jaar een vriend. Die problemen heb ik dus niet. :P

Inge
RE: Inge&Chris... Ik heb ze ook niet, maar daarom vond ik me stelling nog wel leuk! :P
:/

Op feesten is het volgens mij doodnormaal dat meiden bv met meerdere meiden zoenen op een avond. :)

Wat kunnen mensen soms toch moeilijk doen over een kusje! :)

Gelukkig heb ik alweer bijna twee jaar een vriendin, die problemen heb ik dus niet ;-P

Chris
p.s. nee de stelling vind ik ook niet leuk :-D

ben het helemaal met kimhmm eens ;)

iedereen loopt daar altijd zo over te zeuren... op een feest ben je meestal in zo'n happy stemming en die wil je met alle lieve mensjes delen.. toch?

Ach... een kusje moet kunnen. En als hun string scheef zit moet je ze ff helpen of niet KimHmm ;)
Dan nog.... ;P

En MrWout: :x :x :x

;)

Chee Toz in je mand!! ;)
Hoor wie het zegt.. ;)

Kimhmm, nou moet je opassen he! Anders prik ik je opblaaspop lek! :D

Maar dan heb je mij nog! :D

Nee Cheetoz is nie voor jou!
:9

Prik maar lek die handel! :k

Ze aan elkaar voorstellen en beide mee naar huis nemen!

2 Kimhmm: wat je opblaaspop??

Nee mun kooi.....:D

haasjerepje pakt gewoon de gulde middenweg hehehe...niet nadenken..gewoon allebei :Phaha
Ik zou nooooit zo iets doen!!!! Ben onschuldig aan zulke sexueel getinte acties :respect: