Partyflock

Forumonderwerp · 615320
2172x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2003 om 21:00
Waarschuw beheerder
Oke oke,
ik ben nieuw hier, en hoop dat het een beetje gezellig is hierro :)

Oke, er gingen allemaal geruchten dat qlimax in zoetermeer kwam in oktober, ik heb een streng vermoeden dat dit niet zo is.

Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord, dat Qlimax op 20 september(onder voorbehoud) in Thailf Heerenveen komt.

Trance Energy had van de datum afgezien en dus kreeg qlimax daar een kans.

MaAr ErR zOudEn tOcH GeEN FeeStEn MeeR KoMEn in TIaLF?!@`1!

jawel, thialf gaat zorgen voor een betere isolatie op het dak, zodat het geluid niet naar buiten kan/gaat en ook de tribunes worden verbeterd zodat dat ook geluid opneemt.
Tevens wordt het geluid de andere kant op gericht, zodat het niet naar de bewoonde wereld gaat, maar naar het industrie terein.

ik denk laat ik dit eens met jullie delen, Just my 2 cents :)

Grtz Scope

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
Mensen, leer het nou eens begrijpen, QLIMAX KOMT IN HET GELREDOME gnagna :)

Waarschuw beheerder
ehmmm... die boeking van kai tracid op 22 november in arnhem is weg gehaald...is dit slecht nieuws?

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk moesten ze die weghalen :P
Waarschuw beheerder
Hahahaha :D als het nog steeds om Gelredome wordt gehoude is het voor mijn 5 min lopeh muahahah lekker dichtbij en goedkoop :D
Waarschuw beheerder
Nou Ti Ta Trek Trutje, dan wordt het gewoon ff wachten tot de bevestiging komt van Q-dance, maar 't wordt gewoon Gelredome...!!

Waarschuw beheerder
suupperrr Qlimax, ga ik zeker heen, line up is te gek!!!!!!

GELREDOME here we come!!!

Waarschuw beheerder
wiiiiiiiiiiiiiiiiiii­iiiiii word naaaaaaaaaaaaar:yes:

Waarschuw beheerder
echt relax, op loopafstand een vet feest!!
Waarschuw beheerder
Lekker dichtbij! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dit word m'n eerste qlimax als het goed is, hopenlijk niet in heerenveen , das wat ver weg voor mij :S
Waarschuw beheerder
En int Thialf hebben ze ook nog wat moeite met het geluid had ik het idee.. echo's e.d. en 8terin was het stukken zachter..

Als het weer int Thialf is gaak niet !!!!