Partyflock

Forumonderwerp · 615076
Ik en @ gaan een HAKwedstrijd houdenn @ Defqon....
begin al het gezeik maar weer:P:P maar mensen die graag mee willen doen hier graag aanmelden:D

18.00 @ blue tent verzamelen!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Ben eigenlijk wel benieuwd ja...en Stingray is vast en zeker de kampioen der kampioenen
Was et maar zon feest.. je moet even et laatste stuk topic lezen..;) ik was er wel maar die andere zeg maar niet.. of was het andersom:S...
Maar ga je naar masters..?? kan je het laten zien:D

ik heb gewonnen hoorde ik net ;)
Je wilt wel erg graag dat ik kom he?Maar kom uit zuiden!!!Dus dat gaat niet!
ja das dichterbij dan bij mij hoor..;) dus dat valt wel mee.. en ik had het gewoon gevraagd en jij geeft geen antwoord dus dan vraag ik het gewoon nog een keer..;)
maar ja andere keer dan maar..:)
Als ik uit 't zuiden kom,en dat verder ligt dan waar jij woont...where the hell do you come from?
Bij utrecht vandaan.. ja ik zie net dat je uit sittard uit komt.. das waarschijnlijk wel iets verder..:D maar ja je moet er wat voor over hebben he..;)
Wou net zeggen...moet ik toch iets meer moeite voor doen. Laat ik dan nou net geen vervoer hebben
bovendien deelt een enkeling mijn muziekstijl...jammer genoeg en das dat meisje die met mij op de foto staat...:-(,
Ja dan houd het op he... kga lekker met de trein.. dan word het maar een andere keer he..
Ja precies, laat maar wat horen als je ergens heen gaat...

stampwedstrijd =

BeuQen tot je erbij neervalt :dood:
Wie er dan overblijft is de winnaar :yes:

Next BeuQbattle: Mysteryland :bounce:
Aanmelden meeting :yes:
laatste aanpassing
geen beuqbattlez meer bij HS. als er ook rave of hc is :P
vele beter. als ik op M-land kom kom ik deze keer wel is opdagen :)
:P
laatste aanpassing