Partyflock

Forumonderwerp · 615002
Wat is een redelijke prijs voor een grammetje speed en wat is (ong.) een goeie hoeveelheid om de eerste keer te snuiven?

Alvast bedankt.

Dat wou ik maar zeggen ja. Speed is gewoon zo sterk, een gram HOEFT NIET OP. Ik kan er +/- 4 feesten mee doen met zijn 2en, mits het goede pep is en ik niet uitdeel.
---------------------------------------------
Hangt maar net van je lichaam af, manier van gebruiken, gewenning en wat je verwacht van speed.

Je hoeft eigenlijk maar een sleutelpuntje op een vond te pakken (om 4 uur), maar je kan ook heel de avond vaag ronddwalen (2 gram in een avond)

Wil je goed spul, neem dan meth-amphetamine, tis nog goedkoper ook (in pilvorm heet het Yaba)

Prijs van speed hangt er van productieproces af, maar 3-5 euro heb je goed spul hoor.
Als je echt zenuwachtig wordt en flink moet schijten heb je kutspul te pakken... (caffiene)

Als je 10 - 15 euro betaald heb je meestal speed wat versneden is met creatine (= duur), onnodig om te vertellen dat je dit ook zelf kan doen.
laatste aanpassing
2 Viptweak -> dat versneden speed is in pricipe gewoon hetzelfde of niet?
C@NDYMAN:

Ik betaal voor n gram speed 8 euro...maar dan hebbik het dus wel puur

____________________­____________________­_________

Maar jah.. die pep uit zuid-oost brabant is dan ook echt f*cking goed..

2 Iceman >

Waarom denk je dat ik het als troep bestempel? Juist omdat ik er flink ziek van was. En ach, wist ik veel... Van sos kan je ook gewoon paar gram opsnuiven zonder problemen, dacht dat dat bij pep ook wel zou kunnen :S

jah gewoon niet doen!

Gister op defq. waren me pilletjes een beetje uitgwerkt heb toen 2 sleuteltjes aangeborden gekregen ik moet zeggen dat ik hard ging zeg!

ik betaal 7 euro voor gele speed een gram dan..

omgeving Eindhoven ligt de speed voor het oprapen, raak je aan de straatstenen niet kwijt:frusty:

Half uurtje naar het westen kan je het nauwlijks krijgen, ghehehe.
Goede pillen heb ik al tijden niet meer gespot in Eindhoven. Speed is geen enkel probleem, bijna alleen metha ook.
zoals al vaker gezegt waarom gewoon NIET doen?

speed lekker beter dan coke
ik neem meestal 1 gram en dan gewoon eerst een halfe gram nemen en dan gaan met die banaan 1 gram kost 5 eurotjes
ene verot ben ik niet meestal kan ik 1 nacht niet slapen maar die nacht daarna wel en je moet gewoon eten word je ook niet verot
2 LINDA

nou neem dan maar van mij aan dat je speed flink is versneden...:X

Als je eet voordat je gaat slapen heb je idd minder last van je speedkater, ja ;)
2 bla: In je dromen ja...

Dat jij de verkeerde vrienden hebt....
2 bla

Bijna alleen maar metha ????

uhuh

eerste keer was gewoon een lijn
betaalde voor een gram 5 euro
Bijna alleen maar metha ????

uhuh

OK, je moet wel de weg kennen.....
....maar vreemd genoeg pillen dus niet....

2 LINDA

nou neem dan maar van mij aan dat je speed flink is versneden
hoe bedoel je ? :)

Linda,

Wat candyman bedoelt is dat die pep van jou gewoon versneden is (lees: troep).
Want no way in hell dat je anders een grammetje achterover kan drukken!! :S
laatste aanpassing

oooooooooo oke weer wat geleerd dan moet t echt wel versneden zijn want ik gebruik zo 2 gramin een weekend nu niet meer maar is wel vaak gebeurd
ok er zijn mensen die wel een gram pure pep op kunnen maar die hebben dan wel een gigantische tolerantie opgebouwd :X
Zo ken ik iemand die het spuit.. en dan een gram in 1x... maar die doet dat zo wel wat keren in de week en dan bouw je een gewenning op jah.

2 Freakazoid:

Die speed komt uit Bels :P
Iceman: Heb j cker met perfentine te makuhn??????

eurotj of 10, niet mir, voor 1.

2 sleutels, elke kant 1. niet ________ want dan gah j huiluhn, denk k
laatste aanpassing

5 euro 1 gram

zoveel als je wilt (je wilt toch niet veel)

he c@ndyman waar haal je die pure pep dan wil ik ook wel is proberen
2 Candyman..

Haal je hem uit Bels of van De Bels ?

;)

Ok...lama
laatste aanpassing
jajajaaahhh gewoon goed zoeken mensen,.. KRAKERS... verder zeg ik niks ;)-):P

oke dat zegt voor mij genoeg dank je wel
jah paar nakken pep als je goeie hebt ga je wel springe :):):)

bij sommige mensen werkt pep volges mij wel heel verslavend, ik wou alleen maar meer snuiven, eerste keer dat k pep snoof 2 gram weggewerkt stom ...........NIET DOEN!!!! ben wel 3 dagen kort geweest
laatste aanpassing

niet schikken
ik ben wel is een week door gegaan op de pep
was 15 kilo kwijt echt erg doe t ook nooit meer maar ja pep is zo verslavend en lekker en ja als je dan met mensen ben die t ook alleen maar doen ga je van zelf mee doen temiste dat had ik duse nee dat doe ik nooit meer 1 nacht oke maar niet meer

ik betaal 10 euro voor n grammetje (meestal speedpasta) iig niet versneden. maar dat is genoeg voor 3 of 4 feesten (als ik niks weggeef) . kan me echt niet voorstellen dat iemand 1 gram op 1 avond op kan krijgen.
Als ik een gram op heb, dan denk ik dat mijn gezicht echt rare trekjes gaat krijgen.

nee, een lijntje en dan sta ik al te stuiteren.

5 de gram. (grootinkoop)

Edit : Scherp hoor F*ckit ;)
laatste aanpassing

Als ik een grap op heb, dan denk ik dat ik echt rare trekjes ga krijgen.

nee, een lijntje en dan sta ik al te stuiteren.

5 de gram. (grootinkoop)

ja dat heb ik ook altijd als ik een grap opheb... :D
das grappig

2 Speedgriet: bewijs jij maar dat de speed die jij koopt niet versneden is
SPEED is wel niet de grootste troep die je kan krijgen !! beter betaal je er niks voor,, fiks pure MdMa daar ga je van spacen kerel ;)
SPEED is wel niet de grootste troep die je kan krijgen !! beter betaal je er niks voor,, fiks pure MdMa daar ga je van spacen kerel

Wel of niet :P

Van (pure) MDMA wordt ik sloom en da's niet echt lekker op een feestje.
laatste aanpassing

Speedpiemeltjes allemaal lees ik al wel weer:D:D:)

5 euro de gram recht van 't blok dus vrij puur.
Met 1 lijn ben ik flink pannuh. maar ik zou idd met een paar punten beginnen want je heb 't nie in de gaten hoe vlug je veels te veel pakt en dan bende daluk 2 dagen wappie en das ook nie alles
weet de prijzen nu niet maar eerder was het 1 gram voor 2.50 groot inkoop.
op feestjes verkoop 12.50 tot 15 piek

ik ben der zelf achter gekomen dat als je flink veel gebruikt dat je zo een paar gram naar binnen snuift.

eerder kon je van die gele speed krijgen.
nam je daar een lijn van bleef je gegarandeert 72 uur wakker.

die shit gehad in rotterdam met de jaarwisseling 95/96 in de energie hal.

ben der nu vanf eind 97 vanaf maar doe het nooit meer.

soms ben ik wel is nieuwschierig maar kan ik me toch inhouden en het niet doen
laatste aanpassing