Partyflock

Forumonderwerp · 614979

Afgelopen zaterdag was ik op stap in Eindhoven en zat te chillen in de Rechter...
Ik werd aangesproken door een jongen (samen met Peturtje) over het uitgaansleven in Eindhoven.
Deze jongen wil zelf gaan organiseren en daarom had hij de volgende vragen:

- Wat mist Eindhoven?
- Welke muziek past in Eindhoven als je kijkt naar jou smaak?
- Wat zou je graag verandert zien?

Ik heb geantwoord en nu zou ik ook graag willen dat jullie dat doen zodat ik het hem kan vertellen (want binnenkort spreek ik hem weer gok ik zo ;))

Kus en knuf mij :knuffel:
laatste aanpassing

Oh ja! En dat ligt ook echt aan Eindhoven he :S

Kijk van het bovenstaande bericht kan ik persoonlijk kriebels krijgen. Denk eens na! Dat kan je net zo goed in Amsterdam of wat dan ook overkomen...

En uhm... Over je actie zal ik maar mijn mond houden... Vind het lief van je hoor dat je haar hielp... Maar zo hoor je die dingen eigenlijk niet op te lossen...
laatste aanpassing

2 acid-roy-al-roy

de bunker is geen optie, geloof mij, hebben wij ook al geprobeerd.

teveel dingen waar je rekening mee moet houden en die gewoon niet haalbaar zijn.

rechter daarintegen is wel een goede locatie
Tja, Rechter...ik trek dat effe niet. Die hufter met wie ik 3 jar samenwas gaat daar tegenwoordig hen met zn nieuwe slettekop, gatver, helemaal geen zin om hun tegen te komen dus daar blijf ik de komende maanden maar effe weg.

:(

niks te doen zeg in dat gat eindhoven!!..saai!!

ps..

ben er nog nooit geweest!!
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
2 Loebas: de Bunker is wel een goeie lokatie, maar dan wel alleen voor studentenfeesten. Of je organiseert daar een feest en heb dan poep aan het studenten identificatie plicht. Danssalon afhuren is misschien een optie.

Eindhoven heeft niks meer te bieden nu 1 top lokatie weg is (Hollywood) en de andere niks meer vergelegen is met 4 jaar geleden (DansSalon)

AOR= moet georganiseerd zijn door een student idd... maar ik weet niet zeker of perse alles wat er binnen komt dan ook student moet zijn (ik werk er).... van maandag tot vrijdag moet je wel perse student zijn (maar alleen op donderdagavond en vrijdagavond is daar controle op).
Van zaterdag weet ik niets af over het student zijn als bezoeker... wel als organisatie.

Btw: in het Evuluon is binnenkort een feest, dus het is toch rond te krijgen als je het goed organiseerd.
Ik vind Eindhoven nou ook niet echt denderend, ik ga ook maar 1x in de maand naar stratum anders heb ik het wel gezien daar. Wat missen ze? Een echte goede discotheek?
Ik weet het niet precies, ik ga gewoon liever naar een goed feest toe :)

dat doet denk ik iedereen :)

maar die discotheek... ik weet dat er iemand mee bezig is om die op het industrieterrein te krijgen... hij en zijn vrienden zijn wel al 2 jaar bezig met het krijgen van een vergunning :S schiet niet echt op dus... Eindhoven werkt ook niet echt mee he :)

2 Thom-ass

jij zal wel een betere uitstraling hebben ofzo want wij kwamen er niet binnen.
Enne...

Revolution dicht???

Net goed!!!

Ik denk dat ik namens alle oud-Funki-gangers spreek dat het een absoluut dieptepunt was dat in dat eens zo gezellige tentje zo'n foute club kwam te zitten. Geen sfeer, een gemiddelde leeftijd van 16, veel goud en lote basten en als toppunt hardstyle...sorry maar ik vond t heiligschennis om zo'n tent te opnene in het voormalig Funki-pand!!!

:lots:

Eumm volgens mij is de Pecheur doorgeschoven naar rechts....maar het is wel gigantisch lang geleden dat ik in de Funky was geweest.
2 loebas:

ik moes me ook identificeren, maar als je de uitsmijters/portiers gewoon omkoopt kun je daar een feestje geven voor iedereen. ;)

eindhoven vond ik toen persoonlijk niet zo..
vage mensen.. niet mijn soort..
en de sfeer vond ik ook tien keer niets..