Partyflock

Forumonderwerp · 614899

Zo, wat een vette locatie, bruut geluid, super dj's en enorm goeie sfeer. Zelden zo'n bruut feest meegemaakt. Oren zeggen piep.
Drokz terrorrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrr ;p
maareh we zijn inmiddels alweer zo`n 40 uur verder en ik heb NOG STEEDS pijn aan mn oren :S

whahaah nee dat nie heb alleen pijn aan mijn schouder maar dat zal wel komen door op t eind buiten met de schoenen van junk te gooien whehehe

Lomp hoor, Marc wakker bellen :devil:;p, die jongen baalde al zo dat ie nie mee kon :(
En Kim, ik heb ook nog last van slecht gehoor :S dus je bent niet de enige :).
laatste aanpassing

was zeker BRUUUUUUUUUUUUUUUUUU­UUUUUUUUUUUT men aller gaafste feest waark geweest ben alles was gwoon SUPER volgende keer weer joost ???? :devil:

Was geweldig feest , bruut geluid , lang geleden zo hard gehoord en lekker dwalen door die hallen , iedereen was behoorlijk vaag 'k was aan het einde echt kapot , busreis was gezellig Kim bedankt ))

Volgende keer weer jah :D
Dit was echt wel 1 van de beste feesten waar ik tot nu toe ben geweest!! :D:D Echt alles was goed gewoon! Kga ook zeker meer op feesies kijken in duitsland denk ik!!

Het was zeker een heel goed feest, lokatie was heel goed, je kon lekker ronddwalen, geen lange wachtrijen bij de wc's/bar, geluid zo hard heb ik het lang niet meegemaakt, goede sfeer, heel veel Nederlanders, gewoon ouderwets zoals het hoort.

Niet denken, doen :devil:
Twee weken geleden ben ik ook nog op een feest in Bochum geweest. Dat was ook echt super. Er waren niet zoveel Nederland, maar het was wel super gezellig. Vooral het geluid was toen echt mega. Nog harder dan in Oberhausen. Misschien wel het hardste feest wat ik ooit heb meegemaakt.

En 4 juli in Duisburg natuurlijk Arno ;)

die duitsers hebben wel een hele rare manier van hakkuh klappen onder je benen door en broekspijpen oprollen met nikies aan :s

het was wel super feest :d

whahaha die duitsers sporen niet!! we hebben ze echt belachelijk gemaakt daarow :P
Hehehehe ik had me broekspijpen ook opgerolt :P

Ooh moe eg snel weer naar zo'n feest :D

ja junk en ik heb nog een fot van jouw en je broek whehehehe.
zijn de nikes nog in duitsland trouwens:P
heb pijn aan mijn schouder joh van t gooien

Cindy ik vind trouwens een kut streek dat je een schoen keihard op de achterhoofd van een duitse taxichauffeur heb gegooid!!

Ik ben al flink aan het oefene voor die duitse danspasjes DAS KICKE ALS JE DIE KEN!!!

jahe zag er wel cool uit he die schoen op zijn hoofd whehehe. maar ssssst hoeft nie iedereen te weten whhehehe.

en die danspasjes leren we wel.
kunnen wel een groepie oprichten jij ,sabbie, saisy en ik dan kunnen we op defqon beetje duits dansen whehehe:P

Geloof mij ik ga op defcon toch ECHT duits dansen :D:D

Vind het echt een vet dansje!

samen dan? wheheeh

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaa met zijn vieren:P
Dit was echt een UBERFEEST!!! Ik denk het beste feest na Energiehallen en Sporthallen (voor mij dan). Dus het beste sinds 3 jaar ik hoop dat dit nog veeeeeel vaker komt. Inderdaad jammer dat het duitse publiek vrijwel gewoon stilstaat, ik kon niet stilstaan was ook naar D-boy geweest maar ik bleef stampen. WAT EEN GELUID DAS IST TOCH NICHT NORMAAL WOW!!!!
Was idd een superrrrfeest!!!

Ut geluid, de sfeer, 't navulbare waterflesje :P :devil:, alles gewoon :D :bounce:

Heb ook errug kunne lache om de wazige manier van hakkuh bij die Duitsers, whehe :D
mooi klote dat ik nie ben geweest baal ik echt van klote zooi maar ik haal het op defqon echt wel in :D :xtc:
mooi klote dat ik nie ben geweest baal ik echt van klote zooi maar ik haal het op defqon echt wel in

ik doe met je mee !!:9
alleen dan zonder :xtc: ;P
maar met veel :bier:
laatste aanpassing
He Pascal. Je had gewoon moeten meegaan. Echt zonde dat je niet bent geweest.

Juist jah :bier: ;p;p, veel :bier:.
Het was inderdaad een Super feessie!! Goed geluid, Whehe heb vaak rondgelopen daar mensen kijken, Echt lachen..!! Super Feest Gewoon!!

En dat flesje water was idd makelijk siets..
Dit feest is niet te overtreffen!

Ik ben nu naar bijna 100 party's geweest en heb van ieder feest nog de flyer. Alleen van een van de beste feesten waar ik ben geweest mis ik de flyer. De flyer (boekje) van Hardcore Gladiators van afgelopen zondag. Wie kan mij hieraan helpen?
Zou echt tof zijn als ik die zou hebben.
Ik weet dat ze bij hellraiser in groningen zijn uitgedeeld, maar ik ben zo stom geweest om er geen mee te nemen
Hoop dat er iemand mij kan helpen, en over de vergoeding hebben we het dan nog wel

Greetz Gido

whahaha voor iedereen die nie geweest is, jullie hebben echt wat gemist hehehe:P
en dat valt nie meer in te halen het feest is voorbij dus:p

Whehe Lautje, leek wel of ik je telkens tegenkwam tijdens het rondlopen ;p;p. Mensen kijken blijft gewoon zwaar lachuh.
Net als mensen nadoen he Cindy :Devil:

ja ik moest me toch een beetje aan de duitse styl houden of nie dan?:P

en van die grote mannen van met die scheermesjes onder hun armen whehehe:P
Was echt n heeeeeeeeeeeeeeel geweldig feessie:D:D....ben ondertusse wel weer bijgekome:P
Wa heb je toch allemaal gedaan daar zussie ;) ??

nou zussie ik heb me heeeeeeel goed gedragen.
heb alleen per ongeluk een schoen op een taxichauffeur zijn hoofd gegooid,
grote mannen nagedaan, en op zijn duits gedanst:P
Goed bezig geweest dus...
En je foon verloren ;) dat is wel minderzz

ja das nog nie zo erg vind het alleen jammer voor de tel nummers, maar ja die wat ik moet hebben heb ik alweer whehehe
:P

Joehoe, 19 juli volgende p-t-p feest :bounce::devil: whoeahoeahoea :D

whaahhaa o o o word weer een puinzooi:P

Is de dag na 3SA in de Fun, wordt idd weer geweldig (en geweldig slopend weekend ;p)

defqon duits hakkuh???

dat word oefenen :d

vandaag was mijn eerste les en het ging redelijk whehehe

Niks gebroken :P?
ik probeer nog steedds 'the Melbourne shuffle'
is ook vet
vetter zelfs ;p

oja en zussie heb ook nog sabien een blauwe plek bezorgt met de barkruk:P
Maar Meissie toch... ;)
Met zo'n barkruk heeft mark mij ook nog een rondje door de zaal gegeven... :P

Die barkrukken vervulden idd vele functies :P

whahahaa twee mafkezen die bij mij waren hebben 25 van die dingen als trommel gebruikt whehe

Dat klonk nog best aardig jah ;p;p, al heb ik alleen het begin van hun optreden kunnen zien :(