jah veel mensen vonden het 22 maart tegen vallen, maar ik vonnet geweldig!
maar ik hoop wel dat er dit geen geen zweet van het plafond afdruipt!
voor de rest vonnik et toppie! (wel duur die drankbonnen, maar jahhh..)
XxXxXxX
(permanent verbannen)
maar ik hoop wel dat er dit geen geen zweet van het plafond afdruipt!
------------------------------
nee idd dat hoop ik ook, maareh hoezo zeg je dat nou als een ik net met een kop soep voor m'n computer zit?
ikkuh gaat ook naar MOH de vorige x was ut egt niej toppiej deze x komen er beter dj's!!! dus ikkuh ben er wel!
eigenlijk wil ik tog ook wel weer, helemaal nu ik 2 weken geen feest heb
Vond het de vorige keer echt een BOUT feest, maar de line up ziet er nu wel beter uit
ben der ook weer vorige gemist dus moe ff wa inhalen
ik ben er zekers weer bij(moet gewoon)
ff eindhoven op zijn koppie zetten...en los...
heb weer is zin om skuddend rond te lopen op masters het is alweer veel te lang geleden...
greeetttzzz chica
ik ga zeker samen met stampertje, gaan we eens even eindhoven op zijn kop zetten....
s'morgens ff gek doen want dan moet ik dat kolere eind rijden zo strak als een kanariepietje
Maak daar maar 2,5 uur van voordat je binnen was wat een stel seniele geval hopeloos bij elkaar gesprokkelde security gasten die aan het fouilleren waren zeg. lekker alles op zijn tijd... DOORWERKEN GVD!! Jouw salaris wordt van mijn centen betaald! v:"Heb je drugs bij je?" a:"Ja een kilo of 2" en je dan nog verdwaast aan gaan staan te kijken ook
Tsjonge jonge gewoon 1.5 uur in die kl*te rij... kwma ik binenn was promo al bijna klaar met zijn set... dat was wel minder... waarom hebben ze ze promo helamal aan het begin van de avond laten draaien?