Dat is duidelijk iemand die het doet voor anderen en niet voor zichzelf..best jammer vinnik dat....niet omdat je al iemand in je leven hebt wil het zeggen dat je er ranzig bij moet lopen..plus..als je het voor HEM zou doen..dnek ik ook nie echt dat hij het zo super tof zou vinden om eerst te vallen op een meisje die er eerst geweldig uitzag en steeds minder wordt..hmm..hij wil ook trots zijn als ie naast je loopt
Nou ik doe misschien nog wel extra mijn best om er goed uit te zien. Is toch leuk om je mooi te maken voor je mannetje. Zal hij alleen maar extra trots op z'n vrouwtje zijn. En mag hij niet genieten dan????
Vind het echt nergens op slaan, dat wanneer je een vriend hebt er dan maar als een sloeber bij moet gaan lopen, omdat het zo gezegd niks uit zou maken. Is eigenlijk nog belangrijker wanneer je een schatje hebt
Laat hem ook lekker genieten

Vind het echt nergens op slaan, dat wanneer je een vriend hebt er dan maar als een sloeber bij moet gaan lopen, omdat het zo gezegd niks uit zou maken. Is eigenlijk nog belangrijker wanneer je een schatje hebt
Laat hem ook lekker genieten
Ik vind het een kut opmerking!!
wat maakt het nu uit of je verkeering hebt of niet je moet gewoon zorgen dat je er goed en verzorgt uitziet!!! ik denk dat je vried dat ook prettig vind!!
Als ik een vriend zou hebben en hij zou zich niet meer goed verzorgen. dan mag hij van mij een andere meid opzoekken!!!!

wat maakt het nu uit of je verkeering hebt of niet je moet gewoon zorgen dat je er goed en verzorgt uitziet!!! ik denk dat je vried dat ook prettig vind!!
Als ik een vriend zou hebben en hij zou zich niet meer goed verzorgen. dan mag hij van mij een andere meid opzoekken!!!!