Partyflock

Forumonderwerp · 614482
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 20 december 2003 om 21:00
20 December is der weer n nieuwe Innercity..

kheb der helemaal zin in :)
doe de data voor de volgende defcon ook even..:D:D
Wie heeft er al plannen voor Kerst 2005?

haha die reacties :D
Blijft lachen.... :D

Is die niet al uitverkocht die innercity????? :-p
Innercity 3002 was toch al in de vvk uitverkocht? Hoorde ik...

Het zou een Innercity on tour zijn, ergens halverwege de Melkweg ofzo:P

Jeps, klopt, bij de 3de ster na Saturnus, links af, en dan 10 lichtjaren, daar de 2de maan aan je linkerhand! In het Kwikstaart Dome :-p

Met je mond zeker weer :P

Artiest Sentinel
vet zeg HouseQeschiedenis 2050 gaat in juli in de vvk snel bijwezen dus
gezellige zomer ja :s
Artiest Dummy
Nooit verwacht dat san marino de wk van 2096 zou gaan winnen :D
das dan net mooi na je 16e verjaardag :P
ahhaha! jezus wat een reacties! :P

1 mei 2005 kan niet, is een zondag, dan zou het 31 april moeten zijn!!!

Wel je agenda bijhouden meneer :-p
Dat is nieuw, dat weet je nog niet. Maar in de toekomst gaan feesten op zondag gehouden worden. De goede feesten (hardcore dus) zullen op zaterdag blijven, en waardeloze feesten zoals dat back2hardstyle op zondag, want daar komt dan toch geen hond meer op af!!:P

Hmm, goed vooruitzicht voor mijn organisatie dan! :-p
Ben ik blij dat we binnenkort ook wat HardCore feesten gaan organiseren :-p
ff voor de verandering: wat is er morgen te doen:P:P:P

Qlub tempo 187 binnenkort

dit jaar 5 baanswegen eenrichtings verkeer...

hahaha wow

bij de tijd ;P

Maarre na de eerste IC wou ik ni meer gaan, daar erna toch gegaan, toen wou ik weer NIET gaan, vorig jaar weer gegaan (gratis) en nu ga ik ECHT niet meer..
kutfeest..te groot, druk, blablaa
20 Decemeber........

ik heb eerst nog zin in sinterklaas :D

Who remembers Hellraiser 2070 wil ik gaan organiseren, maar kan nog geen line up samenstellen. Misschien achter achter kleinkinderen van Dano Buzz Fuzz en The prophet??
Wie helpt me??
neej ik zat te denken aan de opvolgers van samson en gertjuh? Die gaan op de ruige tour

Meen je niet. Ok dan ga meteen hun agency bellen.
Te bruut gewoon een hond behind the wheels of steel......
laatste aanpassing
precies als je een trend wilt gaan neerzetten moet jij mijn adviezen opvolgen....kan je ook al vertellen dat het ecth HOT HOT HOT wordt om voor iedere bezoeker 1 zetpil klaar te leggen dat is namelijk vet stoer snap je?

HMMMMM maar moet ik dan ook bukhokkies neerzetten om ze in te brengen of doe Gertje dat???
IC 2002 was cker een topper. Weet nog niet dit jaar. Wel als Tijs er weer is.
Nederland heeft zelfs WK van 2059 gewonnen! :D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D
KUUUUUUUUUUUt toen zat ik in Parijs nahja ik heb wel kaartjes voor de heropening van eightflags nu mét roughride de sensatie van de 30e eeuw :s

Thijs was inderdaad super, wel druk, maar wat een sfeer...

Ben tot nu toe op alle Innercity's geweest en 2001 was de kutste, maar je moet gewoon 1 zaal kiezen en verder niet lopen, bij mij is dat of mainstage en anders Techno...

G-StaH <<: Bouncer :>> je bent nog niet eens oud genoeg om naar binnen te mogen! Hopelijk heb je niet hetzelfde ongeluk dat een vriend van me vorig jaar had. Werd eruit gepikt en mocht weer vertrekken...en die heeft dus 10 uren is amsterdam rond lopen zwerven!!

Ik was 17, maar werd er gelukkig niet uitgepikt

Sjees jij bent er vroeg bij, maareh ik wil niet veel zeggen. Door het hele jaar door zijn er zat feestjes die Innercity overtreffen, dus kijk eens verder dan je neus lang is!!!
is ie 16? weet je zeker dat 20 dec niet de nieuwe editie van foxkids planet life is?
En in 2003 betaalde je nog 45 pleuros voor een feestje. Das wel anders nu in 2060: 400 euro voor qlubtempo 342. :P
ze moeten zich eerst ff bezig houden met thunderdome...
Nederland heeft zelfs WK van 2059 gewonnen!

[bijdehand mode on]Wk is om de 4 jaar, dus nooit oneven jaar :)[bijdehand mode off]

Maar ze kunnen natuurlijk het reglement veranderd hebben ivm met de 119 dagen duurde oorlog tussen friesland en de rest van wereld in 2041 :D
haha weet ie nu nog niet dat IC is afgelast vanwege de slechte kwaliteit
Vind niemand anders die reaktie's zo triest als ik?

Die gast leest wat in het nieuws , zet het in het forum en hoopt daar wat reaktie's op te krijgen.

Vervolgens begint iemand over de toekomst en denkt de rest hey kijk eens als ik een nog dommere opmerking over feesten in de toekomst maak ben ik tha man. Even later gaat het zelfs over voetbal :S
laatste aanpassing
ik vind het allemala erg lollig :devil: kom op zulke reacties kan je een bééétje verwachten toch? en we doen em toch geen kwaad? we laten em alleen de partyindex van de komende jaren zien :D kan ie zich daar OOK op verheugen!

Eigenlijk gewoon een goede daad verricht dus met zn allen! :D

Mock : :gaap: wat wil je nou ik weet (net als de meeste) amper wat ik morgen ga doen. Komt hij al aan met innershitty van december :S dan vraag je om debiele reacties die gewoon leuk zijn.
antdope 1-0 TOEOEOET! :D