Partyflock

Hey mensen ik woon ik en het kut dorp oosterbeek:(

er is hier niks maar dan ook echt werkelijk niks tedoen, van verveeling ga je maar een beetje rondt hagen overal en dan wordt je weer door die kut weg gestuurt dat schiet echt niet op hebben jullie nog iets leuks wat ik kan doen als ik me verveel behalven op PF zitten dan
nee 1 keer geweest en ken geen mensen in meppel kom zelf uit het gat emmen:) maar we overleven het wel vanavond feessie in groningen:D

Willen jullie allemaal even gauw jullie mond houden? Ik woon in Heiloo...:S

Volgens mij weet meer dan de helft hier niet waar dat is.
jawel ligt onder alkmaar is maar een half uur rijden van amsterdam je mag niet klagen ik moet een uur naar groningen en daar hebben ze nog niet veel:D

:bloos:

Maar Heiloo zelf is echt een drama! We hebben niet eens een fatsoenlijke stad, alleen een saai winkelcentrum.
Heb veel familie wonen in Heiloo, Phantasia.
Kom er dus weleens en het steld inderdaad niet veel voor. Heb het te doen met je...
(k)
kom maar eens in emmen kijken dan ga je in heiloo het uitgaansleven heel vet vinden dat beloof ik je alvast dan ga je dat waarderen:D
Amsterdam is wel beter ja :)

Nou........... Het kan waarschijnlijk niet erger als Markenbinnen............. 300 inwoners ofzo

den haag, wel relaxed maar moet je wel weten waar.....

Dank je Wupske! ;)

Artiest William Tech
ik woon nu in Hoevelaken, klein kutdorp, al wonen er wel gezellige mensen want het is naast nijkerkerveen waar starlight is! :D
Wat dacht je van DEZE dan hey.... HEERHUGOWAARD !!!!! Tering hey.... Ik wil weg hier en zo snel mogelijk... maarja gaat moeilijk he met een w8 tijd voor woning van 4 jaar lang ofzow :(:(... Moet maar snel bij iemand intrekken ofzo.... Iemand een plekkie voor mij???? hehe.. :P:P