Partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
Hey mensen ik woon ik en het kut dorp oosterbeek:(

er is hier niks maar dan ook echt werkelijk niks tedoen, van verveeling ga je maar een beetje rondt hagen overal en dan wordt je weer door die kut [img]http://www.politie.nl/home/images/logo_diap.gif[/img]weg gestuurt dat schiet echt niet op hebben jullie nog iets leuks wat ik kan doen als ik me verveel behalven op PF zitten dan
Waarschuw beheerder
donateur
nee 1 keer geweest en ken geen mensen in meppel kom zelf uit het gat emmen:) maar we overleven het wel vanavond feessie in groningen:D

Waarschuw beheerder
Willen jullie allemaal even gauw jullie mond houden? Ik woon in Heiloo...:S

Volgens mij weet meer dan de helft hier niet waar dat is.
Waarschuw beheerder
donateur
jawel ligt onder alkmaar is maar een half uur rijden van amsterdam je mag niet klagen ik moet een uur naar groningen en daar hebben ze nog niet veel:D

Waarschuw beheerder
:bloos:

Maar Heiloo zelf is echt een drama! We hebben niet eens een fatsoenlijke stad, alleen een saai winkelcentrum.
Waarschuw beheerder
Heb veel familie wonen in Heiloo, Phantasia.
Kom er dus weleens en het steld inderdaad niet veel voor. Heb het te doen met je...
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
kom maar eens in emmen kijken dan ga je in heiloo het uitgaansleven heel vet vinden dat beloof ik je alvast dan ga je dat waarderen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Amsterdam is wel beter ja :)

Waarschuw beheerder
Nou........... Het kan waarschijnlijk niet erger als Markenbinnen............. 300 inwoners ofzo

Waarschuw beheerder
den haag, wel relaxed maar moet je wel weten waar.....

Waarschuw beheerder
Dank je Wupske! ;)

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
ik woon nu in Hoevelaken, klein kutdorp, al wonen er wel gezellige mensen want het is naast nijkerkerveen waar starlight is! :D
Waarschuw beheerder
Wat dacht je van DEZE dan hey.... HEERHUGOWAARD !!!!! Tering hey.... Ik wil weg hier en zo snel mogelijk... maarja gaat moeilijk he met een w8 tijd voor woning van 4 jaar lang ofzow :(:(... Moet maar snel bij iemand intrekken ofzo.... Iemand een plekkie voor mij???? hehe.. :P:P