Partyflock

Forumonderwerp · 613937
1106x bekeken
Waarschuw beheerder
weet iemand misschien wanneer de volgende thunderdome feest is?

ik had iets gehoord van september of oktober, maar k weet niet of dat waar is.
Waarschuw beheerder
die mensen zijn allemaal gek remco!!!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
wat nou vechtsebanen is nix? is groot genoeg idd als ze deuren open gooien

Waarschuw beheerder
ik vond silverdome niet zo, doe mij maar de rai 2 zalen ruime plees en garderobes komt het allemaal goed
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Rai lijkt me ook het beste ben in ieder geval wel 1 van de eerste die een kaartje koopt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Met de Vechtsebanen is niks mis hoor, maar Thunderdome onwaardig vind ik met een capaciteit van 5000/6000 man. Met HR in 2000 waren er 8000 en toen was het In- en Outdoor. Maar in October Hakkuh op die tennisbaan zal er wel niet inzitten.

Het Silverdome lijkt me wel wat. Ligt net als de Borchlandhallen tapijt (tenminste bij Qlimax wel), het geluid viel me mee en het heeft de dubbele capacuteit van de Vechtsebanen al blijf ik het klein vinden voor Thunderdome.

De Rai mag ook wel weer van mij, alleen dan gewoon tot 07.00 en wat groter dan afgelopen keer. Zeg maar het idee van Shockers:D 25.000 man ongeveer.

'die mensen zijn allemaal gek remco!!!!! '

Dat zijn jou woorden Gijs:P We hebben heel wat in de halen trouwens, want ik heb je al maanden niet gezien:S
Waarschuw beheerder
Van mij mag die wel weer een keer in Hengelo Expo Center ! Ik vind het toch een top-lokatie !

Of in Nijmegen - Triavium..... Of toch maar weer naar het Sportpaleis in Antwerpen !
Waarschuw beheerder
donateur
Brabanthallen in Den Bosch zou voor Thunderdome ook geen slechte lokatie zijn.
En idd de jaarbeurs in Utrecht is ook een goeie keuze!!!!
Waarschuw beheerder
Of ze pakkuh gewoon de locatie van Hellraiser af: Zuid-Laren.

dat was togg ook een (Y) locatie, ben neit naar hellraiser geweest:(
Werkzaam bij Love Factory
Waarschuw beheerder
Thunderdome komt iig in november das wat ik weet
Waarschuw beheerder
Sja , lijkt mij ook wel vet als ze het weer in de RAI doen. Lijkt me OOK wel vet als het dit keer groter en gruwelijker wordt dan vorig jaar. Vorig jaar was wel heel vet, dus we zullen het afwachten, maar waar ik bang voor ben , als het weer zo supergroot wordt, is dat ID&T reclame gaat maken op tv, net als met shockers, sensation, innercity, trance energy EN mysteryland. Thunderdome is eigenlijk het enige feest dat ze nog underground houden , en ik hoop dat ze dat zo houden , anders krijg je verkeerde mensen binnen... Mensen die komen 'kijken' weet je wel, net als op dance valley enzo...

Als je alleen mond tot mond reclame hebt, zul je alleen achte hardcore liefhebbers binnen hebben, en ik hoop dat id&t zich dat ook beseft.

Dus het mag van mij wel weer groot, en massaal , maar niet commercieel! Kijk maar wat er met mysteryland is gebeurt!
Waarschuw beheerder
Shit. Das ook zo ja. Waar maak ik me nou druk om.... Sorry :frusty:

Waarschuw beheerder
Mij kan het allemaal mn kont roesten, als die gruwelijke kooien er maar weer zijn! Rai vond ik vorig jaar vet en 15000 man is voor mij precies genoeg. Niet te masaal en niet te weinig.
Waarschuw beheerder
pcies ja , mee eens

kondigen ze nu de datum aan voor innercity

als ze nou eerst zich met thunderdome bezig houden...
Waarschuw beheerder
Awww joh houd dat feessie maar in me achtertuin lekker gezellig! :D :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome in Zoetermeer (Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
jah khoop ook in silverdome, lekker feesten in me eigen stadje :bounce:
Waarschuw beheerder
Jah dat zou super zijn in Silverdome, maar dat zal wel niet, of in de rai :D
Waarschuw beheerder
maakt niet uit wanneer het is als het maar zo snel mogelijk is want ik houd het niet meer uit:P:P
laatste aanpassing