nou?
Ik weet hetheb dan wel 4,5 jaar een relatie achter de rug, maar daarvoor ben ik geen heilige maria geweest dus weet hoe het allemaal in elkaar zit!!! Ben tenslotte een oud wijf
Ben tenslotte een oud wijf
Wees blij!!!! hahahahha...
Denk een hoop vrouwtjes niet, maar ach....... Je bent wel trouw geweest al die jaren.
Je bent pas 31, wat lul je nou
Ben ik ook, en alleen die eckten komen bij mij in het vizier.
Ja of vervelend zijn.... 'ahhhhh haal een glaasje water'.
'Nee ik lig zo lekker'....
Ah please (natuurlijk de puppy eyes).
'Ok -.-"
'fuck -.-'
Toen ik vrijgezel was, was ik een losse bol. Maar als ik voor iemand ga, ga ik daar ook echt voor dan ben ik zo trouw als een hondje!
Lucky you!!! Ik moet ook zeggen dat het bij mij dan ook kwam door het formaathahahahhaha.... Als hij te klein is dan vind ik het geen hol aan. Hoeft niet super groot te zijn, maar gewoon lekker in de hand liggen en niet tussen de vingers hahaha
Haha meeste meisjes die ik heb gehad hadden er al een hoop versleten.Als ze maar trouw zijn als ze bij mij zijn, want anders ikkie helemaal gek worden.
Tja ik ben 1m99, zou raar zijn als er niks zou hangen....... (oops wat zei ik nou....)
Zo gaat het altijd met girls...
Zo hoort het toch ook. Ik vind eerlijkheid en vertrouwen het belangrijkste in een relatie en natuurlijk lol hebben samen!!!
Je hebt er toch niet een hangen van 1.99 m he hahahahhaha
Ja, als je geen lol meer hebt dan is het vuur er wel van af lijkt me.
Tja vertrouwen is het belangrijkste...... Gewoon je tel geven wanneer je meidjeng dat vraagt toch.Als je dan toch niks te verbergen hebt.
Oh nee hoor, maar klein ook niet.
Of 's ochtends wakker worden, wil je breakfast maken..... -.- 'ja maar ik lig nog te pitten'
Natuurlijk de puppyeyes....![]()
'ok-.-'
Gelukkig maaren voor je scharreltjes helemaal hahahahhaha, anders had ik echt medelijden met ze gehad!!!!
Zal wel blij zijn als ik weer ff lekker de hort op kan en de boel op stelten kan zetten
Ik doe niet aan scharrelen.
Ja kan nu toch, je bent vrijgezel?
Nou ik hoef voorlopig geen vastigheid. Was weer ff genoeg die 4,5 jaar... Wel de lusten niet de lasten was het tochhihi....
Ik heb een kleintje van 16 maanden en ben niet zo'n moeder die haar kind 'dumpt' mijn ex heeft pas in januari vaste verblijfplaats. Hij verhuurt zijn huis namelijk en in januari loopt dat contract af.
Dan blijft de kleine 1 keer in de 2 weken logeren en kan mama de hort op!
Mwah ik zit in een situatie waardoor ik wel vastigheid wil, althans.... Dat is gewoon wat ik wil.
Als mama dat wilt, gewoon doen.![]()
Denk wel om je kleine hé.
Ik stel behoorlijk veel eisen aan de man die nu op mijn pad komt hahahahhahah....
En ik denk altijd om de kleine. Alles voor mijn kleine prinsesje. Zij is mijn nr. 1 en zal dat altijd blijven!
Maar om nou zo lekker losbandig her en der een gozer te ballen.... Als je een baby hebt?
Ik heb ook niet gezegd dat ik dat zou doenIk wil gewoon lekker los gaan. Ff lekker eruit, ff dansen, zuipuh en gek doen. Dat bedoel ik met los gaan hahahhahahah.... Vroeger was ik misschien losbandig, maar ik heb nu een kleine.
Sowieso had ik wel meerdere scharrels, maar die kende ik dan wel al een tijdje. Niet dat ik iemand leer kennen en hup gelijk het bed in duikt.
Niet dat ik iemand leer kennen en hup gelijk het bed in duikt.
Zou anders wel een bietje fout klinken als je net uit een relatie bent en een kind hebt.
Idd hahahhahaik heb nu een kind. Dus alles is echt anders dan toen ik geen kind had!
Zou gewoon met de tijd lekker een scharrel willen die ik zie als de kleine er niet is en in de toekomst natuurlijk een goede lieve vent die goed is mij en vooral ook voor mijn kleine meisje
Jij zit in Frankrijk Lodewijk.
dat is ook nog maar even
alleen als je lekker bent jwt!!
nu!!!! ga je boeieng en slaan met me zweep alleszzz
Zo zo wist niet je zo dirty kon zijn.
Ouwe BDSM slet van me.
wanneer daten we?
nu!!!! ga je boeieng en slaan met me zweep alleszzz
Ja voor een biertje dan hé.