nou?
5minuten geleden
overdrijven is ook een vak
wat weet jij ervan dan keutel was je erbij, ik ging net ff me pbtjes checken ,, ik was net goed en wel klaar dus ik weet nie waar je je mee bemoeid met je overdrijven ik denk dat je jaloers ben....NERD
humor is ook ver te zoeken merk ik,
je bent dan wel snel op je v*g*n* getrapt zeg he!laatste aanpassing 26 oktober 2005 00:32
met mij natuurlijk ze ligt nog na te schokken
we hebben een winnaar in de categorie treurig omgaan met je sex partner! evil chick, chapeau!
cholera als ik net 5 minuten geleden sex heb gehad is het laatste waar ik aan denk "oeh even mn pbtjes checken"
dan is het goed dan zijn we weer
duidelijke taal
met mij eigenlijk ook niet
Sssst je verpest de sfeer
dat is humor
ik heb genoeg humor hoor, alleen von de jouwe nie zo grappig
nie getrapt gelukkig maar wel heeeel goed en lekker geneukt
niet met mij iig
he je heb een pbtje
cholera als ik net 5 minuten geleden sex heb gehad is het laatste waar ik aan denk "oeh even mn pbtjes checken"
tja als jij je pbtjes zo belangrijk vind.. wie ben ik om te zeggen dat dat niet mag?
als ik net sex heb gehad wil ik daar even van nagenieten, ipv berichtjes lezen van vreemden.
maar meid.. veel plezier met je pbtjes
zelfs nu nog denk ik
ooh wacht... humor?
ha ha ha
jij bent echt grappig
als ik net sex heb gehad wil ik daar even van nagenieten, ipv berichtjes lezen van vreemden.
maar meid.. veel plezier met je pbtjes
wij zijn een stuk leuker dan jou ,, dat kan ik je wel vertellen
dacht dat iedereen een vrije wil had om te gaan en te staan waar hij / zij dat wilde
dat weet ik weer niet
zo zie je er anders niet uit
zal zeker wel lukken meid ... ik ga nu weer terug.. net de hele huiskamer gehad gaan nu t laatste stuk ff afmaken in bed truste luitjes......
dat vin ik dus ook,, maar goed dat mag kennelijk nie
ik had t over jou en mij dat ik jou een stuk leuker von,,,
maar goed mensen ik ga eens ff een herhaling nemen op vanaaf, er ligt er weer 1 tewachten... fijne nacht verder
schijn bedriegt
zal zeker wel lukken meid ... ik ga nu weer terug.. net de hele huiskamer gehad gaan nu t laatste stuk ff afmaken in bed
ga je niet eens de keuken en de badkamer af
en de garage
en de zolder
jij weet het beter gooz
ja je moet wel het hele huis doen
oke dat heeft onderzoek nodig dus
heel lang zelfs
ach of niet
ja als je het goed doet wel
als bijvoorbeeld je schoonouders net thuis komen niet