Partyflock

Forumonderwerp · 613390
909x bekeken

Waarschuw beheerder
En wat vinden we hier van?

Ik ga naar zijn concert toe op 28 november...

hihi ;)

Waarschuw beheerder
Justin is cool, hij zingt relaxed, hij is relaxed, hij danst masterlijk en hij werkt samen met vette producers waarvan mijn favoriete en dat zijn de NEPTUNES aka N*E*R*D oftwel Pharrel...ik hoop dat hij hun en Clipse meeneemt als special guests. Ik stond zaterdag al om 09.00uur bij het postkantoor en dat heb ik voor een party nog nooit gedaan. Dus ik ben er ook bij op 28-11, misschien kunnen we wel een meeting houden..is een keer wat anders dan op een party.
En ik ben het met Bridget eens, geef mij maar lekkere geile TECHNO en nu in de zomer ook lekker beachhouse,Latin Grooves etc..

Waarschuw beheerder
Hij maakt wel leuke muziek, maar probeert teveel Michael Jackson na te doen :/
Waarschuw beheerder
vind zijn muziek kut en zijn houding ook ..

wannabe neger ... beetje jammer ..:P

do i feel a flame coming up ? :P

Waarschuw beheerder
te jong koppie hou ik niet van.

Waarschuw beheerder
donateur
hou ik ook niet van hor :P maar hij mag bes wel ff langskomen :k
Waarschuw beheerder
donateur
Jeeeehhh, ik ga lekker met je mee naar het het concert, Anne!!
Kan niet wachten:D

Ben zelf niet echt een Justin fan, maar het lijkt me gewoon erg leuk om zo'n concert eens mee te maken!! Is weer eens wat anders...:)
Waarschuw beheerder
2 groovyloco: he heeeeeeee JIJ snapt het :)

Ik heb nog even gekeken want ik wil dus echt graag gaan maar er zijn alleen nog kaarten voor ring 1 en 2, en dat is natuurlijk helemaal in de nok en dus veel te ver weg....:(

Weet iemand of er nog andere kaarten ergens verkrijgbaar zijn? (2 stuks)

alvast bedankt :)
Waarschuw beheerder
Oh en btw...vis eens een keer in een andere vijver!

Ben ooit heel toevallig op een concert van de Backstreet Boys beland, helemaal niet mijn stijl maar die show die zij weg gaven was wel zo supergaaf, zoiets had ik nog nooit gezien :)
Zoveel verschillende decors, kleding, dansers etc. echt een superspektakel, mark my words dat concert van Justin wordt een klapper op dat gebied, hij trekt alles uit de kast! :)

Waarschuw beheerder
Achja, als je het 1 keer in de 3 weken zou
horen, kan ik me voorstellen dat iemand het
aardig vindt, maar 3 keer per uur wordt een
beetje te gortig...dus :bah:
Waarschuw beheerder
JT is (Y)! :D

Ik vind Like I Love You en Cry Me River echt hele goede nummers....Senorita is ook een goeie.

En het is al zo vaak gezegd....Pharrel is zowwwwwwwwwwwwwwwwww­wwwwwwwwwwwwww goed!!! :P

Ik denk dat als hij er niet bij was geweest het nooit zo'n succes geweest zou zijn...(of zeg ik nu iets stoms! :S:P)

Waarschuw beheerder
Nee hoor Lars, je zegt niets stoms. Pharell is zeker verantwoordelijk voor het succes van Justin.

Jammer dat ik nog zo lang moet wachten op het concert!!

Wie kan mij vertellen of er nog staanplaatsen zijn?
Waarschuw beheerder
nou hier zit er nog 1 hoor!

ook mij kun je vinden op het concert de 28e van november!

niks mis mee, die Justin!

Waarschuw beheerder
niet alleen van Justin ,maar voor heel veel artiesten is Pharrel verantwoordelijk voor hun succes.

Waarschuw beheerder
Groovyloco: klopt!

Waarschuw beheerder
wat zo'n klein mannetje als Pharrel al niet voor elkaar kan krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn muziek is gewoon leuk! Ik ben geen fan maar ik ga toch naar zijn concert en waarom niet volgens mij is het echt een coole show!

Er zijn nu alleen nog zitplaatsen by the way

Waarschuw beheerder
Maakt wel eens lekkere nummers zoals rock your body...maar geef mij dan maar liever de sander kleinenberg rmx van dat nummer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
F*CK JUSTIN TIMBA BITCH

Waarschuw beheerder
:frusty:

The Neptunes is niet alleen Pharrel! Het grote brein achter The Neptunes is Chad Hugo. Chad en Pharrel hebben samen een bandje genaamd N*E*R*D.

Als The Neptunes produceren Pharrel en Chad samen veel albums en nummers. Pharrel treed als frontman naar buiten, waardoor mensen de indruk krijgen dat hij N*E*R*D/The Neptunes is.

Hetzlefde dat mensen denken dat Bono U2 is en Mick Jagger The Rolling Stones is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou dat vind ik een beetje domme vergelijking hor sorry......

Want als je niet weet dat The Rolling Stones uit meer mensen bestaat dan ben je egt dom! :S Of bedoel je dat Mick ook als frontman naar buiten treed??

Waarschuw beheerder
Beetje lamme vergelijking idd. Maar ik bedoelde dat als je Rollong Stone zegt, dat 9 van de 10 mensen zeggen Mick Jagger. Terwijl er natuurlijk meer mensen in de band zitten. Ik denk dat maar heel weinig de namen van die andere bandleden kunnen noemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Normaal hou ik helemaal niet van die gehypte amerikaanse sterretjes, zeker niet als ze uit zo´n gelikt boy-bandje komen...maar op dat album "Justified" vind ik persoonlijk echt wel leuke nummertjes staan (y). Vooral "Cry Me A River" vind ik echt een supermooi nummer....