Partyflock

Forumonderwerp · 613321
2118x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat speed slechter is maar sos gevaarlijker, niet dan?

Waarschuw beheerder
En IK vind een dikke punt sos nog altijd wel een traktatie :kwijl:
Waarschuw beheerder
coke is zo klere snel uitgewerkt.

speed kun je zo lang op doorfeesten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pep lekker goedkoop,en het meeste plezier

Waarschuw beheerder
ben ik het helemaal mee eens hihi
Waarschuw beheerder
geen pep en sos 4 me

Waarschuw beheerder
donateur
iemand pep regeluh?? vor mij?? omg beverwijk vnaaf??
Waarschuw beheerder
Pep is beter... Maar van coke heb je geen afkick en dah is ook wel RLX!! :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pep man! Lekker strak staan! Lekker helemaal uit mn naad! Boeie als je de dag erna iets gaarder bent, neem je toch nog een kleine niff?

... FLIKKER OP MAN! Dat is toch denk ik echt wel het meest trieste wat er bestaat! Lekker strak voor 5 euro en de volgende dag lekker wensen dat je dood was ... stelletje losers!

Geef mij idd maar een biertje! Af en toe een beetje sos of een goed pilletje kan geen kwaad maar pep????
Waarschuw beheerder
Als je speed WEET te gebruiken hoe ut moet valt die rottigheid echt wel mee hoor.

maar ik hoor altijd van die mensen die 1-2 gram speed snuiven en dr flink rot van zijn :S
LOGISCH tog?
en dan nog iets... hoop voor de mensen die zoveel snuiven niet in aanraking komen met PURE speed...daar heb je nog geen kwart gram van nodig voor een hele nacht! :D
Waarschuw beheerder
Speed is de grootste rommel die er bestaat, als ik dat heb gehad wordt ik zo verschrikkelijk agressief, en dus ook in het dagelijks leven.
Verder is het VERSCHRIKKELIJK slecht voor je nieren en andere organen. Bij mij komt die rotzooi nooit meer naar binnen.

Over SOS, Ja het is gevaarlijk omdat je er dus verslaafd aan kunt raken. Verder heb ik nog niet vaak mensen er op verkeerd zien gaan.

Als ik moet kiezen, dan ga ik echt 1000x liever SOS snuiven dan aan de PEP....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mmmmmm laat mijn voorkeur maar achter wegen en drugs is volgens mij zo gevaarlijk als dat jij het zelf maakt.

Waarschuw beheerder
SOS , PEP!!!???

hahah

nee hoor

KETAMINE!!!!
Waarschuw beheerder
2 Parkneger
geen Rock cocaine te vinden in nl?? D8 t wel betaal e alleen wel vette prijzen voor maar t is ook vet spul +- 80/90 euro de gram=pure coke
2 Speedgriet:
sos minder verslavend??
Hahahaha... sos is vet gevaarlijk en vet verslavend
laatste aanpassing