Partyflock

Forumonderwerp · 613047
Vannacht? :-D

Ow nee, die antwoorden niet, die zitten in de cel :-p
idd tha cleaner, ze moeten de problemen niet verschuiven naar de club eigenaren, doen ze dat bekennen ze hun eigen fout. Want dan hebben zij bij de grens hun werk niet goed gedaan... Het eindpunt is altijd de makkelijkste prooi, maar nooit de goeie, je moet het bij de bron aanpakken....
Buiten dat alles blijft het een spelletje tussen de handelaren en de overheid... En beide worden steeds slimmer en proberen elkaar een stapje voor te zijn.
Zolang de overheid ons niet op een andere manier kunnen vermaken blijf je het doen naar mijn mening, gewoon omdat het lekker is/voelt en voor sommige omdat het niet mag.
Naar mijn id kunnen ze het beter legaliseren, dan kunnen ze het iig controleren en eventueel ingrijpen als het mis gaat zoals het nu ook al gebeurd met alcohol.

[Off topic mode] Trouwens, ik ben liever op een feest waar iedereen een pilletje heeft gehad dan dat ze allemaal aan de alcohol zitten, daar heb ik nooit gezeik, en mensen die alcohol drinken worden op den duur vervelend. [/Off topic mode]

Escape: dood zonde ook al kwam ik er nooit. (elke uitgaansgelegenheid is er toch weer 1 :) ) ze kunnen bij mij een inval doen maar zullen toch niet vinden dus ook wat dat betreft gaat het mij niet zoveel aan

[Off topic mode] Trouwens, ik ben liever op een feest waar iedereen een pilletje heeft gehad dan dat ze allemaal aan de alcohol zitten, daar heb ik nooit gezeik, en mensen die alcohol drinken worden op den duur vervelend. [/Off topic mode]

(Off topic) Helemaal mee eens, ik gebruik eigenlijk al jaren niet meer maar als ik nuchter ben op een feest vermaak ik me beter tussen de heppie de peppies dan in de kroeg tussen die bezopen zweterige lallerige stinkhorken

Ik herinner me dat een portier van een grote tent bij Alkmaar in de buurt een keer tegen me zei "Als het aan mij lag, gaf ik ze allemaal bij de ingang een joint en een pil. Dan heb IK tenmiste een rustige avond" :D

(In plaats daarvan moest ie de hele avond mensen eruit flikkeren die te veel gezopen en gesnoven hadden *zucht*)

2 Mysterydevilin. Precies! En alcohol is net zo goed harddrugs en slechter dan de meeste drugs ook, dat mag dan allemaal wel:S
Maar het WAS gezellig, ik heb me prima vermaakt totdat er inene 200 politeman/"vrouw" binnen was ... Je had die zak vol met drugs moeten zien TERING ... Maar ja, voor je het weet stormen ze de skihut ook binnen :S
wel beter.. moeten ze vaker doen.. tering drugs

2 nikita: inderdaad!! Alleen het verschil met drugs en alcohol is dat Alchol maatschappelijk geaccepteerd is en drugs niet!! jaarlijks gaan er meer mensen dood aan de gevolgen van alcohol dan aan de gevolgen van drugsgebruik (procentueel gezien) Er zijn meer alcoholisten dan drugsverslaafden/geb­ruikers en over het algemeen zijn de alcoholverslaafden vervelender dan de drugsverslaafden.

END OF LINE

Based on gegevens van Unity en brijderstichting

2 Mysterydevilin, hehe i know, ik werk bij Unity.

En wist je ook dat alcohol de enige drugs is die hersencellen echt kan doden!

Unity is relaxede!! heb voor schoolonderzoeken eens het een en ander aan informatie moeten hebben, nou die gasten waren dus echt zoooo relaxede!! heb die boeken van Antenne toegestuurd gekregen, dus ik had toen al terug gemaild wat ze er voor moesten hebben enzo: nou hoefde helemaal niet!! toen heb ik wel natuurlijk even een kopietje van mijn scriptie naar ze toegezonden.