Partyflock
 
Forumonderwerp · 612943
Tjaaaaaaaaaa, stom dat ik het moet vragen eigenlijk, maar wel nieuwsgierig of het een leuk feestje was (Y)

Helaas mocht ik het niet meemaken
Was zo stom om een zakkie met 4 pilletjes, halve gr coke en een rietje aan de zijkant van mijn laars te stoppen, ik werd gelijk gepakt bij de controle :(:(
Ik dacht nog leuk van "nou dat zootje wordt afgepakt en ik mag vrolijk gewoon naar binnen
Ik denk nou die worden afgenomen, en dan mag ik gewoon naar binnen "dacht ik"

Nouwww mooi niet, ik werd aangehouden, moest eerst mee naar zo'n politiepostje (zijkant vd Ahoy) alles nagechekt, alles uit, moest zelfs mijn sokken voor ze uitkloppen, alles bij elkaar half uurtje geduurt, moest ik in een politiebusje gaan zitten, 10 minuten wachten op zo'n fuckingcollega, die weet ik wat aan het doen was, Eindelijk naar politiebureau gereden, tssssssssssss, wat een rare bussen hebben ze tegenwoordig zeg, het licht ging zelfss uit :S: voelde me echt een crimineel :(
Toen op het politiebureau in een cellie gezeten, uurtje ofzo, en kreeg toen te horen dat ik ff 60euro moest betalen voor die 4 pillen :kots:

Echt walgelijk zeg :kots:
Ik baal ervan, is mijn eigen schuld, ik weet het, maar baal ook ontzettend omdat ik graag een hoop mensen van Pf had willen ontmoeten

*baalbaalbaal*
sorry, next time better !!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar vertel :D: Hoe was de Party ??????????????
 
Iedereen stond stil?? Is dat een fout van de organisatie dan????D8 ut nie!! Dat doen de mensen toch zelf! Kep me prima vermaakt hoor en de dj's/line up vond'k errug lekker!!!
 
:D :D

:bounce:
Kiwi 25 mei 2003 17:37
Iedereen stond stil?? Is dat een fout van de organisatie dan????D8 ut nie!! Dat doen de mensen toch zelf!


Ja ehh... dat zegt 'ie toch ook nie of wel?? :S Iedereen stond stil en dat was kut! Tuurlijk ligt dat nie aan de organisatie!!
sja die gang slipte gewoon langzaam dicht.....
mensen die erdoor wilden stapelden zich voor de gang op, zodat de mensen die van de andere kant kwamen er niet meer uit konden.....
geen wonder dat je stil komt te staan :)

moet er niet aan denken dat ik daar tussen stond, want die gang was superwarm en zulke drukte om me heen kan ik niet zo goed tegen eigenlijk :S
Dus hebben we ons maar niet aan die gang gewaagd en zijn we in de main gebleven, was ook niet zo erg, alleen beetje jammer.....

Maar ik blijf erbij..... De muziek, geluid en decoratie waren top!
Jammer dat er, door die gratis kaarten, publiek op af is gekomen dat niet eens openstaat voor andere muziek :/
Zijn hier ook veel mensen die ik hoor zeggen, tis dat het gratis was.........
Wat hadden die mensen verwacht van het feest voor ze er heen gingen als ik vragen mag?????????
laatste aanpassing
 
Nee klopt;) Maar dan hoeft het nog geen slecht feest te zijn. Aan de aankleding/locatie en dj's heeft het eg nie gelegen hoor!!
ps. Chicane is nie echt mijn smaak, dus toen vond ik het tijd voor de tribune. De rest van de n8 switchte ik tussen de harddance en de main(waardoor ik ook nog in de groove/funky zaal kwam,klonk ook erg goed)!!!Vrijwel alle dj's meegemaakt:)
laatste aanpassing
2 Girli-girl1984 > jij staat nog op één van mijn foto`s :P


Voor de rest over het feest, was wel lache maar meer ook niet. Kut drukte te warm, wachtijden bij drinken, hardhouse zaal was ook niet echt wat je zegt top.

Maar ach vermaak me altijd wel met andere dingen, dus al met al. Nog best een leuke avond :P
Alleen was ik zeik nat voordat ik bij de auto was.
Kiwi 25 mei 2003 18:16
Nee klopt Maar dan hoeft het nog geen slecht feest te zijn. Aan de aankleding/locatie en dj's heeft het eg nie gelegen hoor!!


Dat lijken me de minst belangrijke dingen van een feest. Als het publiek niet leuk is, of de sfeer is kut, dan is het feest ook kut voor mij! Dan kan de aankleding of locatie nog zo leuk wezen.. dat zijn bijzaken.
Iedereen stond stil?! Sorry hoor, maar dan heb je toch echt op de verkeerde plaats gestaan, want waar ik stond, daar stond toch echt niet iedereen stil...

Ik heb toch echt wel pijn in m'n voetjes, en dat is echt NIET van het stilstaan hihi!
Als je van de tribune (die heeeelemaal volzat!!) naar beneden keek, zag je een stilstaande massa.. :S :S In de fire-zaal was het wel minder, maar daar werd ik ook nie blij van. Wat een strontfeest, alleen het publiek en de muziek al :S
 
ook in de firezaal stonden veel lui stil, maar dat verwachtte ik al van een jaar terug in mei op 4E
Naja, der was in ieder geval meer beweging dan in die andere grote zaal... dat was echt zielig!
Ik vond het echt een boutfeest!! Heb bijna alleen maar in de gang gestaan, wachten tot het afgelopen was.
Het was echt veels te druk, je kon geen kant op, half uur wachten tot je drinken had, rijen bij de plee....
Ik heb me bijzonder goed vermaakt!!!!! Tis es weer wat anders als anders :D
Dus of jullie iets gemist hebben.........ja denk het wel!;) Tis ook nog altijd een beetje wat je er zelf van maakt!:D En ik had zelf ook niet verwacht dat ik het leuk zou vinden aangezien als je van hardcore/style houd je niet ontzettend veel op dit feesie te zoeken hebt. Maar het was TOPPIE! met kleine min puntjes na dan...:)
laatste aanpassing
 
Iedereen maar zeuren over de lange wacht tijden bij de w.c's...

Zeik je toch gewoon ff tegen een muur aan...
 
Volledig met je eens, Platenboefje!!
Stonden er enkele hardcoreliefhebbers in de harddance zaal, te klagen en met hun middelvinger omhoog! Daar kan ik me nou dood aan ergeren!! Er zijn zoveel hardcore feesjes in Nederland, verneuk dan niet de sfeer voor anderen die wel van dit soort muziek houden!!
Ja Basje, dat gaat ook zo makkelijk als je een vrouw bent! %) :P
Nou nou...wat kan ik er nog aan toevoegen ?

Naast het feit dat ik behoorlijk moe was....
vond ik er ook niet veel aan :s

Wel leuke mensen weer gezien na een tijdje...dat is altijd wel een pluspunt.

Maar het feest zelf ?
Damn die doorgang was way to busy :s Heb daar een keer bijna een half uur gestaan !

En tja...de sfeer was ook om te huilen.
 
ik heb echt niks te klagen over 4elements..ik vond ut een vet goed feesie! leuke opwarming voor xq holland!

c-ya'll there!
 
Heb je tegenwoordig ook van die handige tuitjes voor hoor.... :-d
 
Heb me toch echt zwaar vermaakt daar :D! Leuke mensen gezien en verder geen vechytpartijen gezien :)! Ach en dat er zoveel mensen stilstonden interesseert me eigenlijk niet, kwam toch niet voor hun naar het feestje????? Heb zelf heerlijk feestje gehad :D:D:D!
Voor de mensen die meer willen weten over Energy Dai.. Ik heb zijn profiel op www.techolusion.com geplaatst en je kan er ook cd'va nh hem winnen..ik heb er 7 te verloten :-)
 
naah ik vond ut niet zo leuk komt omdat ik eigenlijk alleen van hardcore houw..maar omdat we toch gratis kaarten hadden zijn we maar gegaan....maar vond het niet zo super ofzo.
 
was wel geinig :)

blijkbaar is 4E toch een feestje met een handleiding of zo, want al die minpunten heb ik geen last van gehad

druk bij de wc? >> tribune main kan je zo doorlopen

druk bij de bar? >> heb niet langer dan 5 minuten moeten wachten, en ik hou er dus absoluut niet van om voor te dringen

vechtpartijen? >> niet gezien

garderobe vol? >> klote ja, vroeger komen helpt een hoop, lost ook de lange wachtrij op, en zo maak je alleen maar meer mee van het feest

chicane soft? >> duidelijk ja, ik zat maar te wachten tot de bass erin kwam dan had het lekker geklonken, dacht nog aan het begin van "sjohh ze bouwen lekker op", maar ja verder dan dat kwamen ze niet

energy dai was lekker ja, organ donors niet gehoord helaas, JP was ook lekker alleen had ie sommige uk hardtrance plaatjes eruit mogen laten, dat zwakte z'n set behoorlijk af

heb t wel naar m'n zin gehad :)
 
toen was ik mega aan het spacen en mn ogen gingen weg rollen, gingen hij en zn vrienden echt zo kijken en like naar me wijzen en lachen enz......
I mean GET A LIFE MAN!!! loser hahaha


geef hem groot gelijk, als jij voor me zou komen staan met zo'n bek :vaag: zou ik je midden in je face uitlachen

benny is koel :)
 
Ik wou net zeggen. Bah bah, dat zijn echt afknappers hoor.
 
jammer dat k je niet gezien heb trouwens wekkie :(
Sjonge, wat is iedereen weer lekker negatief...

Ik heb de hele avond vooraan in de HH-zaal gestaan en ik moet zeggen:

- Goede DJ's (Toppers: Organ Donors en Nick Sentience)
- Super geluid.
- Niet te druk, je kon heerlijk dansen!
- Heerlijke sfeer; zover als ik kon zien reageerde het publiek heel aardig op de DJ's en de muziek!
- Vooraan in de clubzaal was het NOOIT druk bij de toiletten!
- Drinken halen duurde max. 5 min.
- In de chill was er altijd wel een plekje om te zitten (gebeurt ook zelden op een feest)
- Het binnenkomen (om 23:45) duurde hooguit 5 min. (is ook wel eens anders)

De enige minpunten die ik kan opnoemen:
- De decors worden almaar saaier en goedkoper.
- Energy Dai kan echt niet playbacken :)

Totaal: 8, lekker feessie!!
 
kijk das nou goed! juist consume!

btw de club zaal was onwijs vet ook!

tim deluxe..woow goed ouwe!
 
Ik zag een paar pro Darren Emerson postings ... via zijn CD's heb ik naar 'progressive' leren luisteren :)
 
hoezo de hardtrance eruithalen pkay? was er niet genoeg hardstyle op een feest waar die muziek normaliter verargentijnd wordt?
 
bij udc hanteren ze de term harddance, als hij dat aan het draaien is en hij gooit er een paar softere nummers doorheen verzwak je je set gewoon, vind ik altijd jammer

je hoeft niet zo happig te zijn op hardstyle altijd hoor, is niet stoer of zo als je dat denkt
 
Met een paar softere nummers versterk je je set juist P-Kay ... vind ik :)
 
Pcies, maar das ieder z'n smaak natuurlijk!
Kortom: Voor de echte muziek liefhebber was het een GOED feessie!!!
2 Consume:

- Super geluid?
Ik hoorde een vette echo in de hardhouse.. niet chill....
- Heerlijke sfeer?
er was naar mijn mening geen sfeer op dat feest... totaal niets....veel te veel mensen aanwezig die nog nooit een houseparty fatsoenlijk meegemaakt hebben... verdwaalde gabbertjes, kids van 15 jaar, marokkaantjes met attitude zo groot als het WTC...

nee sfeer was er niet.. misschien had je het gezellig met de mensen om je heen, dat had ik ook.. maar sfeer, mwah..
- Drinken halen duurde max. 5 min. (y)
- In de chill was er altijd wel een plekje om te zitten (gebeurt ook zelden op een feest) (y)
- Het binnenkomen (om 23:45) duurde hooguit 5 min. (is ook wel eens anders) (y)

er waren diverse goede acts, maar het totaal plaatje was miserabel.

Michel de Hey maakte het voor mij weer een beetje goed.. Die knalde ff een uurtje lekker door.
Sister Bliss heb ik niet gehoord, alleen de kick-off van ze, en dat was me te trancy..
Verder heb ik een CD van ze thuis, klinkt erg lekker..

Organ Donors waren goed en Energy Dai draaide ook lekker..

de rest weet ik niet zo.. veel in de rij gestaan tussen de zalen.. :@

Johan Gielen begon ook lekker, helaas wilden mijn groepje toen switchen van zalen.. dus die heb ik ook gemist, ben benieuwd wat ie ervan gemaakt heeft..

In de Club ben ik amper geweest maar daar werd idd lekker gedraaid, en niet te druk. Goed te doen!
laatste aanpassing
De volgende keer weer 4 elements? GRATIS?
 
Ik heb een topavond gehad.

Vanuit Amsterdam eerst in Rotterdam noord uitgekomen :vaag: maarja na een half uur dwalen in Rotterdam hadden wij het gevonden :D
Vond het geluid in de HH super, hoorde echt geen echo (en heb de hele zaal gecrossed).
Ik vond de sfeer ook goed, hebben met een paar (link uitziende) Rotterdammers vet gelachen (blij dat het nog kan)
Toiletten IDD Main zaal 1 hoog niemand die er was:D Tja die doorgang blijft triest.
Tom Harding OK
Organ Donors Gruuwelijk
NRG Dai 20min gehoord en klonk beterz.

2 vrienden stonden achter de bar dus gratiz :P:P:P
We waren met zn 4en en niemand had gebruikt maar wel vet bezopen, dat was een hele goeie actie.
>2 Techno-Tom:

Ik weet niet waar je stond in de HH-zaal, maar achterin was er idd. een echo te horen. Zoals ik al zei, stond ik recht voor de DJ, een meter of 10 van hem af. Er zat een behoorlijke diepe bass in het geluid, en dat was in mijn beleving (lees: onder invloed) precies goed. Totaal geen last van een echo.

Voor wat betreft de sfeer; ik ben 2x wezen kijken in de Air-zaal en daar was het idd. kl*te (iedereen stond een beetje zoutloos, met een biertje in de hand, voor zich uit te kijken), maar vooraan in de HH-zaal stak iedereen om mij heen op de juiste momenten (break of opgezweept door de DJ) zijn/haar handen en in de lucht. Daarnaast met meerdere onbekende mensen gedanst en gepraat, echt super... (y)
Marrokaantjes, verdwaalde gabbertjes en kids van 15 jaar heb ik daar totaal niet gezien, alleen een man van een jaar of 60, die het prima naar zijn zin had :)

Ach, het blijft natuurlijk een persoonlijke beleving en ik kan zeggen, dat ik het prima naar mijn zin heb gehad!
ook voorin hoorde ik een echo... de hi-hat hoorde ik iedere keer weer terug.. :(

maargoed... iedereen heeft idd een andere beleving.. tis maar hoe je je voelt op die avond...
Ik vond 4Elements echt helemaal top!!

Vooral toen ORgan Donors ging draaien, volgende keer zeker weer!!!!
 
heeft er geen flikker mee te maken p-kay, gaat er gewoon om dat HS niet in hun pakket zit (wat ik graag zo hou), en dat ze dat toch doen DAT is een verzwakking. Feit dat ze het harddance noemen doet er niets aan af. Iedereen die met enige regelmaat naar een feest gaat weet dat dat synoniem staat voor de engelse sound
 
Vond het ook een prima feest, was mijn 1e 4elements en niet mijn laatste.

Achteraf ben ik helemaal blij dat ik naar 4elements ben gegaan omdat ik eerst naar QT zou gaan maar dat was helemaal niks hoorde ik van feestgangers die daar wel waren.

p.s. had me kaartjes toch gratis dus dat maakte het feest nog leuker :p
 
Tja ik vond het zwaar tegenvallen. De 2 edities hiervoor waren een stuk leuker. Het leek wel of dat de dj's er niet echt zin in hadden. alleen sister blis en michel de hey waren ok.
 
AnMo

Dan stond je in de verkeerde zaal. In Harddance was het echt wel kicken.

Miech

hoe vond je Organ Donors? Heb echt lopen knallen, wat een wereldmuziek.
laatste aanpassing
 
Ik zat op QT zwaar in m'n element!
 
baggerfeest

om 3 uur van ellende maar op de tribune blijven zitten...
gewoon een kankerfeest nooit meer rotterdam!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!
viel wel een beetje tegen.. veel te druk en t leek wel of er een bejaardenhuis was uitgelopen.. me pa had er ook tussen kunnen staan! dan was t ook veel te druk! en die lui achter de bar schoten niet op en er waren er te weinig van...
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Ben er 2 jaar geleden voor het eerst geweest en dat doe ik ook nooit meer!

Sfeer was er niet of nauwelijks en het er waren veels te weinig toiletten en barpersoneel. :(