Partyflock

Forumonderwerp · 612934
Hebben jullie ook lidtekens? :)

Zo ja, waar, hoe zien ze dr uit, en hoe kom je dr aan? (als je da nog weet ;))

Kheb zelf bijvoorbeeld wat lidtekens op mn knieen, ben een keertje in groep 2 ofzo iets te snel van een schuin hellinkje afgerend, waardoor k voorover op mn knieen op de stoep viel.. mn knieen helemaal open.. en zitten nou nog steeds wat 'vlekjes' op.. en heb nog wel wa meer lidtekens, maar ben nou ff te lam om da allemaal te typen :P
laatste aanpassing

nou ik heb ook best veel littekens..toen ik klein was..was mijn broertje aanhet afzwemmen..dusz jah ik met paar andere gassies buiten voetballen...totdat ik de bal in de boom schoot..en hem moest halen..ik eenmaal in de boom..(er zat al iemand)dusz jah ik gah aan een tak hangen en dat andere kindje ging me kietelen waardoor ik los liet en gesellig naar benede viel met me poot in zo'n fietsenstalling...no­u ik dusz met fietsestalding in zieke auto..en daar van af me enkel tot bijna aan me knie litteke..door hele lieffe honden heb ik ook behoorlijk veel littekens in me boven benen en ben een keer boven een koeienstal(was een hooizolder)van de trap afgeflikkert(kon niet aand8 geven aan de pijn)want ik flikkerde naast een stier..dusz ik wou wegrennen door de hek heen en jah hoor er zat een spijker in en me rug ging daarlangs..dusz op me rug ook nog groot lidteken..verder allemaal kleintjes van valpartijen :( en in em hoofd van een steen..wat ik d8 dat het een frisbee was haha..en zo kan ik nog wel door gaan...ben beetje dom haha

Nee die vallen zo op t eerste gezicht niet echt op nee:)
Ik weet dat ze er zitten maar denk niet dat het iemand anders opvalt..

Maar dat ingedeukte neusje heb ik alleen als ik maf ben:) En die littekens gaan neit meer weg denk ik:P
Ah, dus je hebt altijd een ingedeukt neusje ;p

kheb 1 grote op mijn achterhoofd zitten die is nog van de kermis in beverwijk overgebleven :S:S:S:S

en nog een hoop kleine littekens op mijn handen armen en knieen van het te wild rondbanjeren in mijn jeugd (veel kattekwaad uitgehaald:P:P:P)
Mn navel, komt doordat ik ooit eens ben geboren volgens mij..
1 op me neus, vechtparty in salou
10 op me knieen
op me voorhoofd, scooterongeluk
en 1 op me lul

hahaha hoes die op je lul gekomen????iemand je gebeten???

2 Biomendana ---> Die laatste geloof ik niet!!
Bewijs dat maar eens:P :devil:
hmmzz...lidtekens duz he...heel grote op me been ben van muurtje afgeglede met allebeide benen aan een kant met gevolg een schaafwond vna ongeveer 20 bij 10..ennuh heb er een bove me oog (dat iedereen zo gaaf vin maar ik hem juist kwijt wil) omdat ik ruzie had met me broertje en toen gooide hij mij perongeluk tege de punt van een stoel aan..en verder nog wel andere maar weet nie meer hoe..:S:D
ik heb er 3 op mn voorhoofd in de vorm van een omgekeerde Z dit is gekomen door 3 keer een gat in je hoofd te vallen door op een ovenrand, bedrand en buitendeur opstap te vallen.
Achter op mn hoofd ook 1 ook door het vallen op mn hoofd
ringvinger 1 door tegen een geparkeerde auto aan te fietsen waarmee mn vinger in het knipperlicht zat
middelvinger 1 door spelen met plastic en vuur
en dan nog een aantal kleintjes op mn benen van het vallen in glas e.d.

1 op me kuit been 15 cm, iemand drukte een glazen deur door waardoor ik zoon scherf in me been kreeg.

1 aan de binnekant van me knie 6 cm snee, keer tegen een scherp stuk fiets aangelopen.

1 op me teen 1 á 2 cm, keer iemand tegen de tand getrapt

op me schouder 7 cm, hoe ik er aan kom geen idee. :S

op bijde heupen nog een paar halve lidtekens maar die gaan denk ik wel weg in de loop van de tijd

EN ME NAVEL natuurlijk :)

eentje op mijn knie..van verstoppertje spelen vroeger en eentje op mijn hand..had er een of andere mysterieuze bult dus gingen ze kijken wat het was..niks engs maar wle een litteken nu!

Heel klein beetje nog 1tje tussen mn bovenlip en mn neus ... mn hoofd was overreden door een fiets toen ik iets van 3 was :) ... vraag me niet hoe dat in godsnaam mogelijk is

haha, en van elke tand is wel een stukje afgeslagen volgens mij :) :P